فردا سه شنبه 30 آذر 1400 پیش بینی هوای تهران

[ad_1]

در رفتن بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی، هوای تهران طی چند روز آینده تا حدودی آفتابی همراه با رگبار و رعد و برق در ساعات ابری پیش بینی می شود. فردا 29 آذر 1400 هوای تهران ابری همراه با رعد و برق و شاخص آلودگی هوا قرمز می شود.

به گزارش فرارو، بر اساس پیش بینی هواشناسی، آسمان تهران امروز کمی آفتابی و کمی ابری و بیشینه و کمینه دمای تهران 12 و 6 درجه است. کیفیت هوای تهران همچنان برای گروه های حساس ناسالم است.

امروز آسمان تهران آفتابی است و امروز دمای هوای تهران از شش درجه در شب به دوازده درجه در روز رسیده است.

پیش بینی دمای هوای تهران در روزهای آینده؛ حداکثر دمای هوا فردا 12 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (30 آذر) حداقل 4 درجه سانتیگراد و حداکثر 12 درجه سانتیگراد همراه با ابر و در روز چهارشنبه (1 دی) حداقل 3 درجه سانتیگراد و حداکثر 12 درجه سانتیگراد همراه با تابش آفتاب خواهد بود. حداقل دما 3 درجه سانتیگراد با حداکثر آفتابی برای روز پنجشنبه (2 ژانویه) و حداکثر دما 11 درجه پیش بینی می شود.

جدول دمای هوای تهران در سه روز آینده را ببینید:

پیش بینی هوای تهران فردا سه شنبه 30 ازهر 1400 /////

وضعیت امروز و فردای شاخص آلودگی هوای تهران

هوای پایتخت امروز (یکشنبه) از نظر غلظت ذرات با قطر کمتر از 2.5 میکرون با شاخص فوری 107 برای گروه های حساس ناسالم است.

پیش بینی هوای تهران فردا سه شنبه 30 ازهر 1400 /////

امروزه آلودگی هوا موج جدیدی را در متروهای کشور ایجاد کرده است. رنگ آلودگی هوای تهران شبیه به گرد و غبار است، اما این رنگ به دلیل تجمع و غلظت اکسیدهای نیتروژن است که در فضای باز تشکیل شده و به نظر می رسد وجود داشته باشد.

برآوردهای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز حاکی از آن است که افزایش سرعت وزش باد در طول روز صبح امروز (28 آذر) موجب تسهیل انتشار آلاینده ها و بهبود کیفیت هوا می شود، هرچند غلظت این آلاینده ها با وجود عناصر کافی برای تولید آلاینده ازن افزایش می یابد. در برخی مناطق و چند ساعت بعد از ظهر می تواند کیفیت هوا را کاهش دهد.

پیش بینی هوای تهران فردا سه شنبه 30 ازهر 1400 /////

وزش باد شدید تا صبح فردا (30 آذر) از تجمع ذرات معلق جلوگیری می کند و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبولی باقی می ماند. ادامه شرایط آب و هوایی در طول روز باعث انتشار آلاینده ها می شود، با این حال، تولید و رشد آلاینده های ازن می تواند کیفیت هوا را در برخی مناطق کاهش دهد.

با کاهش سرعت وزش باد تا آخرین ساعت فردا (30 آذر) و افزایش ترافیک عصرگاهی، انتشار آلاینده ها محدود و شرایط ناسالم برای گروه های حساس در نقاط پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

پیش بینی آب و هوا برای چند روز آینده

پیش بینی هوای تهران فردا سه شنبه 30 ازهر 1400 /////

امروز در نواحی شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، شمال غرب فارس، شمال بوشهر و برخی نقاط اصفهان بارندگی می‌بارد.

از شمال شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، از شرق و جنوب لرستان، از غرب کردستان و از غرب آذربایجان غربی است.

از روز چهارشنبه با ورود سامانه جدید به شمال غرب کشور بارش برف و باران در برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور مجددا آغاز می شود.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما