فروشگاه های زمستانی برسا از تراژدی بوگارد تا دیوید

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، آدام تراوارا روز گذشته تست های پزشکی خود را در کلینیک بارسلونا پشت سر گذاشت و یک قدم دیگر به آن نزدیک شد. و محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است، اما شش سال در فوتبال انگلیس می گذرد. پس از اختلافات بار بارا بر سر تمدید عثمان دامبل، سرانجام این تصمیم در راس هیئت مدیره گرفته شد.

به این ترتیب بارسا با رکورد سه فصل انتقالی زمستانی 19-218 خود را مساوی خواهد کرد.

از سال 1997، زمانی که بارساا امانوئل آمونیس را خریداری کرد، بهترین خرید زمستانی تا به امروز توسط ادگار دیویس انجام نشده است. آمونیکا در دو سال و نیم تنها 25 بازی برای بارسا انجام داد. در سال 1998، وینستون بوگارد به درخواست لوئیس فن خال از میلان به هلندی پیوست و در مقابل دو هموطن خود به عنوان یکی از بدترین هم تیمی های تاریخ انتخاب شد.

در تابستان 2002 بارسا فرانسوا کوکو را از میلان جذب کرد و یک سال بعد خوان پابلو سورین در ژانویه از بارسلونا به لاتزیو پیوست. هیچ کدام از قطعات مفید برای بارسا به درد نمی خورد.

بارسا در زمستان 2004 قرضی ادگار دیویدسون را از یک طرف جذب کرد و در 20 بازی توانست با فاصله 18 امتیازی با این تیم مشخص از توانایی بارا برای استفاده از ضعف رئال در نیمه دوم نهایت استفاده را ببرد.

در ژانویه 2005، بارسا ماکسی لوپز و دیمیتریو آلبرتینی را جذب کرد و در سال 2008 پینتو به عنوان فروشگاه ویکتور والدز به بارسلونا آمد.

ژانویه 2011 ابراهیم افلایی به بارسا در هلند-مراکش پیوست و نتوانست انتظارات را برآورده کند. ژانویه 2018 فیلیپه کوتینیو با 120 + 40 میلیون یورو به بارسا پیوست و گران ترین تیم تاریخ شد. نه اجرا بود و نه خواب. ژانویه 2019: جیسون مورئو، کوین بواتنگ و تودیبو به بارسا پیوستند.

زمستان امسال با دنی آلوز، فران تورس و آدام اسپری شده است و این احتمال وجود دارد که مهاجم دیگری به این مجموعه اضافه شود. با توجه به اینکه خریدهای زمستانی این کودک سه ساله بسیار بهتر از سال های گذشته است. زمان گذشته ثابت می کند که اینطور بوده یا نه.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما