فقط حقوق متاهلین را افزایش دهید!

[ad_1]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در نامه ای به رئیس مجلس، کلیات طرح کرامت زنان خانه دار و حمایت از ازدواج و فرزندآوری را به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

به گزارش پرشیا، سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضرورت حمایت از نهاد مقدس خانواده و تشویق زوجین به فرزندآوری را ضروری دانست و طی این مصوبه، شورای اسلامی طی مصوبه ای، حمایت از نهاد مقدس خانواده را ضروری دانست. مجلس در نامه‌ای به رئیس مجلس، در پی پیشنهادات کارشناسان این حوزه، طرحی برای حفظ کرامت زنان خانه‌دار و حمایت از ازدواج و زایمان به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

تمرکز پروژه به شرح زیر است.

از آنجایی که مهم ترین نقش های جامعه، مشاغل ارزشمند و بی بدیل، ازدواج و مادری است و در سال های اخیر هر دو این جایگاه ها که عقل و دین شناخته و به رسمیت شناخته اند، در اتخاذ سیاست ها و قانون گذاری های نامناسب مورد غفلت و بی تدبیری قرار گرفته اند و به دلیل ضعیف شدن از سوی دیگر کشور در آستانه افتادن در دام نفی جمعیت است.

1- در حال حاضر حقوق کارمند سه فرزند چند هزار تومان بیشتر از حقوق کارمند هم رتبه است که با هزینه های فرزندان و همسران همخوانی ندارد اما خود یک فرهنگ است. . و توجیه ازدواج نکردن و بچه دار نشدن.

2- برای ارزیابی اشتغال تحصیلی زنان خانه دار باید چنین تدابیری را در نظر گرفت که بهترین کار یعنی ازدواج و تربیت فرزند است تا ثواب کار در خانه و تربیت نسل باشد قانون وضع کنید. شغل تحصیلی شوهر در حقوق سرپرست خانواده محاسبه می شود.

3. هزينه تربيت و نگهداري فرزند در حال حاضر براي تخصيص ميزان حقوق اولاد در فيش حقوقي كه بايد به جاي هزينه هاي واقعي فرزندان، حقوق و دستمزد كارمندان و كارگران افزايش يابد مناسب نيست. .

4- اگر پاداش یک خانم خانه دار کم دستمزد در نظر گرفته شود باید حدود 5 میلیون تومان باشد که مستحق بیش از تعداد فرزندان است.

5- برای هر کودک در کودکی رقم واقعی تری از نظر هزینه (ماهیانه 1 میلیون تومان) محاسبه شود.

نکات طراحی

1- در بودجه کشور و برنامه 5 ساله حقوق کارمندان و کارگران فقط متناسب با تعداد متاهل و فرزندان افزایش یابد تا این گفته زنان خانه دار به واقعیت تبدیل شود. چند سال.

2- به جای افزایش حقوق، وام متاهلی برای کارمندان و کارگران مجرد در نظر گرفته شود.

3- در نظر گرفتن تعداد فرزندان در ماه متناسب با وضعیت اقتصادی فعلی جامعه.

4- سرپرستان خانوار در اولویت اشتغال و ارتقای اشتغال قرار گیرند.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما