(فیلم) خلاصه بازی های نساجی 0-0 استقلال; فرصت سوزاندن آب

[ad_1]

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم های استقلال و نساجی قم شهر از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که با تساوی بدون گل به پایان رسید. به این ترتیب استقلال در روزی که هواداران به ورزشگاه بازگشتند، صدر جدول را از دست داد و این آخر هفته به نوعی به جایگاه سابق خود بازگشت.

ترکیب آزادی

علیرضا رضایی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند (85- روزبه چشمی)، مهدی مهدی پور، امین قاسمی نژاد (74- امیرعلی قاسمی)، کوین یاماگا، جعفر سلمانی، رودی جستاد (74- ارس) دانش دانش حسین نژاد (55- وریا غفوری)

ترکیب پارچه

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانمالکی، رضا جعفری (68-علی آل کثیر)، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حمید شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی.

مشت: علیرضا فغانی

نیمه اول

10 دقیقه: یک ضربه ایستگاهی برای نساجی به محوطه جریمه استقلال اضافه شد که علیرضا رضایی در دو مرحله ترکیب کرد.

21 دقیقه: محمدحسین مرادمند از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 27: استقلال پس از ارسال کرنر روی ریباند موقعیت گرفت اما ضربه سرکش آرش رضاوند در فاصله 30 متری به بیرون رفت.

28 دقیقه: ضربه کرنر استقلال با ضربه محمدحسین مرادمند و سپس ضربه سر زستد به پایان رسید اما در هر دو صحنه علیرضا حقیقی موفق شد توپ را مهار کند. سیاوش یزدانی هم از توپ سرگردان استفاده کرد که ریباند او به داخل دروازه نیفتاد.

دقیقه 33: دزدی ایوب کلانتری در میانه زمین بازیکنان را در موقعیت تلافی قرار داد. در این صحنه ضربه حسن نجفی با اختلاف کمی از کنار دروازه رضایی به بیرون رفت.

35 دقیقه: بازیکنان نساجی با یک پاس عمقی طولانی باز هم ایوب کلانتری را با دروازه بان استقلال در موقعیت تک به تک قرار دادند اما مهاجم این تیم با ضربه ای به علیرضا رضایی به کرنر رفت.

38 دقیقه: محمد دانشگر از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

4 + 45 دقیقه: ارسال بلند دفاع به حمله، زستد را با علیرضا حقیقی در موقعیت تک به تک قرار داد، اما هستیقی به دلیل کنترل ناقص استقلالی ها بر توپ، توپ را مهار کرد. در این صحنه جستد به دلیل برخورد با دروازه بان نساجی کارت زرد دریافت می کند.

(فیلم) خلاصه بازی های نساجی 0-0 استقلال;  فرصت سوزاندن آب

نیمه دیگر

دقیقه 59: استقلال از پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که وریا غفوری به دیوار دفاعی برخورد کرد و به بیرون رفت.

60 دقیقه: استقلالی ها فشار روی دروازه نساجی را بیشتر کردند و در یک حمله چندین بار دروازه حریف را تهدید کردند. این در حالی است که در یک مورد ضربه زستد به دست پاسدار پارچه ای برخورد کرد اما در این صحنه فغنی پنالتی را تشخیص نداد.

62 دقیقه: رودی زستد در محوطه 18 قدم روی خط شوتزنی قرار داشت اما ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه 68: ارسال مهدی پور از روی یک کرنر به بالای تیرک دروازه رسید اما ضربه از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 77: آل کثیر توپ را به شدت از سمت چپ به سمت دروازه استقلال فرستاد اما پارچه با فاصله کمی از مقابل مهاجمان عبور کرد.

دقیقه 85: علی آل کثیر موقعیت تک به تک داشت اما علیرضا رضایی موفق شد راه مهاجم پارچه ای را مسدود کند.

تیم فوتبال استقلال با این تساوی 11 امتیازی شد و در پایان هفته پنجم لیگ برتر در رده دوم قرار گرفت.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما