(فیلم) خلاصه بازی پرسپولیس 1-3 نساجی; گلهای اولیه تخت جمشید

[ad_1]

دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس مقابل یکدیگر در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس با 10 دقیقه تاخیر به پایان رسید.

در نیمه دوم نیمه اول کمال کامباینیا در دقیقه دوم، وحید امیری در دقیقه هفتم، حمید پاکدال در دقیقه 1+90 و کریم اسلامی در دقیقه 16 گلزنی کردند.

پرسپولیسی ها در این دیدار 38 امتیازی شدند و فاصله خود با سپاهان را به 6 امتیاز رساندند. به این ترتیب سرخپوشان همتراز استقلال هستند و تنها با تفاضل گل در رده دوم جدول قرار دارند و باید حواسشان به دیدار امروز استقلال مقابل ذوب آهن باشد.

تیم نساجی پس از 9 هفته بدون شکست در این بازی طعم شکست را چشید و با 21 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.

نیمه اول

2 دقیقه: پرسپولیس در دقیقه اول بازی به گل رسید. در این صحنه موفقیت کمال در پاس کور پاس راست وحید امیری و مدافعان نساجی با یک ضربه سر عالی ضربه سر را به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد تا شاگردان گل محمدی از موقعیت اول خود در این بازی به گل برسند.

7 دقیقه: شروع طوفانی پرسپولیس گل دوم را برای این تیم به ارمغان آورد. در این صحنه پاس عمقی که به ثروت این کشتی گیر داده شد این بازیکن را در موقعیت تک به تک با علیرضا حقایی قرار داد و ضربه دقیق از پاهای دروازه بان نساجی به گل دوم پرسپولیس وارد دروازه نساجی شد.

16 دقیقهنفوذ رضا جعفری از جناح راست پرسپولیس و پاس کریم اسلمی به این بازیکن به راحتی تبدیل به گل اول نساجی با بغل شد تا فاصله شاگردان الهامی کم شود.

21 دقیقهتاخیر مسعود شجاعی در ارسال مدافعان پرسپولیس به موقعیتی خطرناک زمانی خطرناک شد که توپ از زیر پای کریم اسلمی گذشت و این فرصت برای نساجی از دست رفت.

26 دقیقهاکبر صدیقی از راه دور به راحتی به حمید لک شلیک کرد.

28 دقیقه: ایوب کلانتری اولین کارت زرد بازی را گرفت

30 دقیقهضربه خطرناک جافری از داخل محوطه جریمه به پای علی نعمتی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

32 دقیقهداور به یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس به دلیل اعتراض کارت زرد نشان داد.

45 دقیقهارسال از پشت پای امیری و فرار خوب مدافعان نساجی مهدی عابدی این بازیکن را واقعاً تک به تک کرد اما ضربه محکم این بازیکن به تیرک دروازه نساجی برخورد کرد و به عقب برگشت.

نیمه دوم

45 دقیقهساکیت الهامی قبل از به صدا درآمدن سوت داور از داور کارت زرد گرفت اما دلیل آن مشخص نشد.

49 دقیقه: مسعود شجاعی با اشتباه بازیکنان پرسپولیس از سیدرضا مهدوی کارت زرد گرفت.

51 دقیقه: احسان پهلوان هم اخطار این بازی خوانده شد.

62 دقیقهکریم اسلمی بار دیگر در حالی که پشت سر مدافعان پرسپولیس می دوید موفق به گلزنی برای نساجی شد اما این گل توسط کمک داور مردود اعلام شد و به حاشیه رفت.

71 دقیقهضربه سر مهدی عابدی روی ضربه ایستگاهی صفروف با اختلاف کمی از دروازه نساجی به بیرون رفت.

73 دقیقهاشتباه عجیب حمید لاک در گلزنی و ناهماهنگی مدافعان پرسپولیس موقعیت خطرناکی را برای کریم اسلمی رقم زد که ضربه سرکش این بازیکن به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

78 دقیقهایوب کلانتری با سهل انگاری ضربه ای به پای حمید پاکدال زد و پس از دریافت کارت زرد دیگر از زمین اخراج شد.

88 دقیقه: فقط امیری به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت

90 دقیقه: شوت منظم از پشت دروازه در اوت از کنار دروازه به بیرون رفت.

90 + 1 دقیقهحمید پاکدال از تاخیر حمید شری و ناهماهنگی او با هیوز در خط دفاع نساجی استفاده کرد و گل سوم پرسپولیس و نساجی را وارد دروازه حریف کرد.

90 + 7 دقیقه: کریم اسلمی نیز به دلیل اشتباه شدید پرسپولیسی ها از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

90 + 8 دقیقه: وحدت حینانف یکی دیگر از هشدارهای این بازی بود.

ساختار نساجیعلی رضا حاجی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانمالکی، رضا جعفری (73 – متین کریم زاده)، ایوب کلانتری، کریم اسلمی، حمید شری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی (18 – حسن نجفی)، مسعود شجاعی (73 – علی) رضا) و اکبر ایماندار.

سنتز تخت جمشید: حمید لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیاب نیا (5+90 – رضا اسدی)، میلاد سرلک (86 – محمد شریفی)، احسان پهلوان (86 – علی شجاعی)، وحید امیری. (5 + 90 – مهدی مهدی خانی) و مهدی عبدی (75 – حمید پاکدیل).

داور: سیدرضا مهدوی

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما