(فیلم) خلاصه بازی 0-3 پرسپولیس ذوب آهن; گل های دیدنی امیری و عبدی

[ad_1]

تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیدند.

وحید امیری در دقیقه 35 و مهدی عبدی در دقایق 68 و 76 سه گل برای سبزپوشان اصفهانی به ثمر رساندند تا پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر دو بر صفر ذوب آهن را شکست داد و امروز دومین برد متوالی سرخپوشان مقابل اصفهانی و مهدی تارتار در چند هفته اخیر بود.

نیمه اول

دقیقه 15: در محوطه جریمه سعید آقایی پاس دقیقی انجام داد و پاس هماهنگ بازیکنان پرسپولیس به مهدی عبدی رسید اما ضربه سر این بازیکن به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: ضربه و حرکت ساق احسان کشتی گیر، موقعیت بسیار خوبی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد که قریشی با یک تکل خوب مانع از گلزنی عبدی شد و ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه 28: خطای مهدی ترابی اولین کارت زرد بازی را برای پویا پورعلی به همراه داشت.

دقیقه 29: حبیب فراباسی از پشت محوطه جریمه به سیامک نعمتی ضربه زد.

دقیقه 35: ضربه فنی زیبای وحید امیری از گوشه محوطه جریمه اولین گل پرسپولیس را وارد دروازه فارابی کرد.

دقیقه 43: خلیفیار با مخالفت داور یک کارت زرد دیگر از مودی فر دریافت کرد.

نیمه دیگر

دقیقه 62: حامد لک سوراخ ها و شوت های میلاد جهانی را از گوشه محوطه جریمه دفع کرد.

دقیقه 64: محمد سلطانی مهر سومین کارت زرد ذوبیا را از داور دریافت کرد.

دقیقه 68: احسان پهیلوان با یک حرکت انفرادی و تکنیکی خط دفاع ذوب آهن را در هم شکست و در ادامه مهدی عبدی با ارسال دقیق این بازیکن روی خط شش قدم گل دوم پرسپولیس را با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

دقیقه 72: سیدجلال حسینی با خطا روی ذوب آهن اولین کارت زرد خود را از پرسپولیس گرفت.

دقیقه 76: بازیکنان پرسپولیس سخت کار می کنند و هماهنگ می شوند و نعمتی و ترابی نیمه کاره به گوریایی ها فرصت گلزنی دوباره می دهند.

دقیقه 90: ضربه سر ذوب آهن را حامد لک با یک دست روی ضربه ایستگاهی اعلامی این تیم مهار کرد.

ترکیب آهن: حبیب فاراباسی، امیرحسین صدقی (46- امیر شعبانی)، محمد قریشی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالکی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی و محمد خدابندل.

ترکیب پرسپولیس: حامد لاک، سیدجلال حسینی (85-علی شجاعی)، فرشاد فرجی (68-وحدت حنان اف)، سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی (85-محمد عمری)، احسان پهلوان، وحید ع. عبدی (79-منوچهر صفروف).

مشت: بنیاد موعود

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما