(فیلم) خلاصه بازی 3-1 پرسپولیس رفسنجان دبل عبدی

[ad_1]

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 19:05 امروز (دوشنبه) با پنج دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. مهدی عبدی (19 و 74) و کمال کامبایی نیا (34) برای پرسپولیس و مجید علیاری (23) برای مس گلزنی کردند.

پرسپولیس که هفته گذشته با توقف مقابل سرجان گل گهر فاصله سه امتیازی خود را با استقلالی نامدار افزایش داد، این هفته از توقف شاگردان مقابل نساجی فرهاد مجید استفاده کرد و بار دیگر فاصله خود را با رقیب دیرینه خود کم کرد. سه امتیاز پیروزی بر مس در شرایطی که هر دو تیم در بهترین خطوط حمله لیگ قرار دارند. قبل از این دیدار پرسپولیس با 28 گل بهترین خط حمله لیگ را داشت و مس با استیگلال (26) (بدون برد انضباطی 3 بر صفر مقابل پدیدهیا و گل گهر) پیگیر این تیم بود. مسیر. دوئل بهترین بود. پرسپولیس خطوط حمله را در اختیار گرفت.

نیمه اول
11 دقیقه:
گودون منشا فرصت گلزنی داشت اما ضربه او راهی به سر پرسپولیسی ها نداشت.

18 دقیقه: احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه مس ضربه ای زد که توپش از بالای دروازه به بیرون رفت.

19 دقیقه: مهدی ترابی روی اشتباه مدافعان مس توپ را به ثمر رساند و مهدی عابدی را صاحب توپ کرد که توانست از زاویه بسته دروازه صوفیانی را باز کند.

23 دقیقه: محسن آذربایجان با پاسی وسیع در محوطه جریمه پرسپولیس به مجید علیاری پاس داد و این بازیکنان موفق شدند گل تساوی مسی را به ثمر برسانند.

دقیقه 32: در سمت چپ، سعید آقایی با ضربه سر علی شجاعی پاس داشت که نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

34 دقیقه: ارسال احسان پهلوان به محوطه جریمه از سر کمال کامبایانیا گل دوم پرسپولیس شد.

دقیقه 36: داور سعید آقایی را با کارت زرد جریمه کرد.

40 دقیقه: مجید علیاری بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما این بار دروازه بان پرسپولیس اجازه این کار را به او نداد.

نیمه دوم
دقیقه 47: ارسال علی شجاعی با ضربه سر حینانوف همراه شد که نوشی صوفیانی آن را مهار کرد.

59 دقیقه: گودون منشا پس از یک حرکت انفرادی به سمت دروازه پرسپولیس توپ را به محسن آذرباد داد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61: مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه شلیک کرد که نوشی صوفیانی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 62: در سمت راست، رامین رضاییان با ضربه سر سیدجلال حسینی صاحب یک پاس شد که توپ در اوت با یک گل به بیرون رفت.

65 دقیقه: کار تیمی بازیکنان مس و در ادامه پاس مهدی ترکمان برای آذرآباد تبدیل به موقعیت گل برای این تیم شد اما آخرین ضربه هافبک مس را احمد گوهری مهار کرد.

دقیقه 67: ارسال سعید آقایی در اثر حمله سریع پرسپولیس از سمت چپ به دروازه رسید اما عقیل کعبی توپ را به عقب زد و اجازه نداد مهاجمان به موقعیت بیایند.

دقیقه 74: در دفاع پاس عمقی مهدی ترابی به علی شجاعی تحت تاثیر کعبی قرار گرفت اما در نهایت شذعی با مهار توپ و بازکردن در مس از پشت پاس، کار مهدی عبدی را تسهیل کرد.

دقیقه 77: شاهین توکلی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 84: ارسال روی دروازه پرسپولیس در حالی که با تاثیر وارد دروازه می شد، سیدجلال حسینی آن را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 90: عقیل کعبی به دلیل اشتباه عمدی هند از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

سنتز تخت جمشید: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، وحدت حنان اف، رامین رضاییان، سعید آقایی (81 – محمد شریفی)، کمال کمابانیا، میلاد سرلک (32 – علی شجاعی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی (90 – علی نعمتی)، وحید امیری و مهدی عبدی (90 – مهدی مهدی خانی).

سنتز مس: داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی مهر (71 – حسن جعفری)، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی (79 – حسین پورمینی)، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان (83 – میثم تیموری)، محسن آذربایجانی (83) 83) فراز) امام علی، مجید علیاری، گودون منشا (79 – ظهیر سلیمان).

داور: اشکان خورشید

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما