(فیلم و تصویر) آیفون 13 ضد گلوله رونمایی شد

[ad_1]

در رفتن شرکت جواهرسازی خاویار لوکاش خاویار، مجموعه ای از گوشی های جدید آیفون 13 پرو به نام آیفون 13 پرو Stealth 2.0 آنها توانایی مقاومت در برابر آتش را دارند و شامل دو گوشی هستند که یکی دوربین دارد و دیگری بدون آن.

به گزارش فرارو، شرکت روسی Caviar به ارائه مدل‌های سفارشی گوشی‌های هوشمند، که اغلب بر اساس آخرین مدل‌های آیفون یا گلکسی هستند، مشهور است. گوشی های هوشمند در یک استودیوی طراحی مجهز قرار گرفته اند که در آن لوکس ترین و بادوام ترین مواد به آن اضافه شده است. ماه گذشته، این شرکت آیفون 13 پرو الکترو را معرفی کرد که بخشی از آن از بدنه مذاب تسلا مدل 3 ساخته شده است. Caviar این بار آماده عرضه یک آیفون ضد گلوله به نام iPhone 13 Pro Stealth 2.0 است.

(فیلم و تصویر) آیفون 13 ضد گلوله رونمایی شد

مجموعه جدید خاویار دارای دو مدل است. مدل مشکی بدون دوربین، طراحی شده برای افرادی که در مکان های بسیار امن کار می کنند که استفاده از دوربین ممنوع است. اولین آیفون بدون دوربین خاویاری، این گوشی بسیار شیک به نظر می رسد و دارای روکش ساتن عمودی است. مدل دوم دارای سبک نظامی است. این دستگاه مجهز به دوربین، محفظه تیتانیومی بادوام با الگوی استتار سیاه/سفید است.

(فیلم و تصویر) آیفون 13 ضد گلوله رونمایی شد

آیفون ضد گلوله خاویار

گوشی های هوشمند نسخه محدود جدید دارای بدنه زره کلاس 2 (BR-2) هستند. یعنی از بدن در برابر قرص ها محافظت می کند. برای این امکان، Caviar از مهارت های NPO TCIT، سازنده معروف جلیقه های ضد گلوله، خودروهای زرهی و هلیکوپترهای جنگی استفاده کرد. به گزارش فرارو، شرکت Caviar همچنین این گوشی هوشمند را در محدوده تیراندازی ویژه آزمایش کرد. در این آزمایش، آیفون سفارشی دو اصابت گلوله مستقیم را تحمل کرد. از این آزمایش ها فیلمبرداری شده و در زیر می توانید نگاهی به این جلیقه ضد گلوله بیندازید.

اولین گلوله از مدل اسپرت ماکاروف بایک-442 شلیک شد. تپانچه ماکاروف یکی از محبوب ترین تپانچه ها در اروپای شرقی و یکی از محبوب ترین تپانچه ها در جهان است. شلیک دوم از تپانچه محبوب اتریشی گلوک 17 شلیک شد.

(فیلم و تصویر) آیفون 13 ضد گلوله رونمایی شد

این شرکت خاویار 99 دستگاه آیفون 13 پرو Stealth 2.0 را تولید خواهد کرد. قیمت این آیفون منحصر به فرد و ضد گلوله از 6290 شروع می شود. برای این کار، یک مدل camflaze با 128 گیگابایت حافظه دریافت می کنید. علاوه بر این، می‌توانید از بین فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶، ۵۱۲ و ۱ ترابایتی انتخاب کنید. برای مدل های مشکی بدون دوربین، قیمت اولیه 6370 دلار تعیین شده است. مشتریان همچنین می توانند آیفون 13 پرو مکس را برای هر مدل انتخاب کنند.

منبع: letsgodigital

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما