قطر 63 هزار امارات را شکست داد (عکس)

[ad_1]

در فاصله 45 دقیقه مانده به پایان بازی یک چهارم نهایی لیگ عرب بین قطر و امارات، شاگردان فلیکس سانچز با حمایت پرشور هواداران خود در ورزشگاه 63439 آل البیت با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسیدند. در کنار رقبای خود با نتایج عجیب و غیرمنتظره و این نتیجه باورنکردنی که در دیدارهای قبلی دو تیم تجربه نشده بود، تعجب اهالی فوتبال را برانگیخت.

کشمکش قطر و امارات که همواره در رشته های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال یا یکدیگر رقابت های شدیدی داشته اند، از ابتدا جذابیت خاصی داشته است. دو کشوری که از نظر امکانات سخت افزاری در خاورمیانه و حتی آسیا بی همتا هستند برای رزرو بلیت بازی نیمه نهایی به مصاف هم رفتند.

این رویداد توسط قطری ها برای تجربه یک جام جهانی کوچک و میزبانی بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان برگزار شد. او که بیشترین حمایت هواداران خودش را داشت در همان دقیقه اول گلزنی کرد. اکرم عفیف به دلیل ارسال از سمت راست و اشتباه علی خصیف باید با دروازه خالی روبرو می شد که به اشتباه در دقیقه 6 توسط علی سلمین مدافع امارات به گل به خودی رسید.

قطری سپس دو پنالتی گرفت که با تشخیص دقیق علی خسیف توسط المعز علی و باولوم خوخی به دو گل تبدیل شد. میزبان در آخرین دقیقه نیمه اول 2 گل دیگر به ثمر رساند. تیم منحل شده امارات که نتوانسته به مصاف حریف قدرتمند خود برود، در پایان نیمه اول تسلیم شد.

در دقیقه 44 اکرم عفیف بهترین بازیکن آسیا در سال 2019 روی خط محوطه جریمه عبدالعزیز حاتم از سمت راست به جلو به توپ ضربه زد. او تنها تماشاگر این شوت باشکوه بود.

با وجود برتری 4 گل، عطش میزبان برای رسیدن به گل های بعدی ادامه یافت. تیم اماراتی نیز در دقیقه چهارم وقت باخت نیمه اول گل پنجم را به ثمر رساند. پس از اینکه حاتم توپ را گرفت، توپ را به اکرم عفیف داد و او نیز پاسی دیدنی به المعز علی داد و آن را در مقابل علی خصیف کوبید که مهاجم قطری توپ را به تور امارات کوبید.

قطر در نیمه اول با نتیجه باورنکردنی 5 بر 0 امارات را پیش انداخت. تشویق هواداران میزبان ورزشگاه آل البیت را مجذوب خود کرد و هواداران قطری شماره 5 را با انگشتان خود نشان دادند. نتیجه جالبی که همه حاضران در ورزشگاه را شگفت زده کرد.

این اختلاف از تمایل قطری ها برای رسیدن به گل بعدی کم کرد و در نیمه دوم برای حفظ نتیجه به میدان رفتند. شاگردان فلیکس سانچز با اینکه می توانستند اختلاف را بیشتر کنند اما با همان گلزنی و نتیجه عجیب 5 بر صفر تا پایان بازی با حریف صبور بودند.

با این نتیجه قطر به نیمه نهایی راه یافت و حریفش در دیدار فردای الجزایر و مراکش مشخص می شود. قطر در فینال این مسابقات به مصاف الجزایر خواهد رفت. باید دید فلیکس سانچز که در هر 4 دیدار خود پیروز شده و 11 گل در این دیدارها به ثمر رسانده است، می تواند به فینال جام ملت های عرب راه یابد یا خیر. بابا

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما