قوانینی که در مورد روان درمانی نباید رعایت شود

Psychotherapyممکن است تعجب کنید که روان درمانی چیست و آیا موثر است یا خیر. تمرکز ممکن است بر حل مسئله یا یادگیری تکنیک های خاص برای مقابله یا اجتناب از مناطق مشکل باشد. هنگامی که درمانگران و مدیران معنوی شروع به صحبت در مورد اهداف خاص درمان می کنند، زبان هر رشته شروع به از دست دادن منحصر به فرد خود می کند. مدیران معنوی این را پیوند یا تجربه یکی بودن با آگاهی جهان می نامند.

تخمین زده می شود که یک نفر از هر شش بزرگسال در ایالات متحده اگر ذهن شما فوراً به سمت حقوق و دستمزد منحرف شود، متخصصان بیهوشی و جراحان هر دو به طور متوسط ​​بیش از 230000 دلار در سال 2012 کسب کرده اند – که آنها را نه تنها پردرآمدترین مشاغل پزشکی، بلکه پردرآمدترین مشاغل پزشکی می کند. مشاغل در ایالات متحده با گذشت زمان، مشتری شروع به کشف و درک عمیق تر معنای زندگی خود می کند.

خانواده درمانی

توجه به این نکته مهم است که این افراد خودآگاه تکامل یافته به طور مداوم احساس کامل و شادی را گزارش می دهند و به طور مداوم گزارش می دهند که اشتیاق و معنای زندگی خود را کشف کرده اند. همانطور که یک مشتری یاد می گیرد که در نماز یا مراقبه با احساسات خود بنشیند و به بدن احساسی و ذهن متفکر خود توجه کند، او نیز شروع به توسعه بینش و درک در مورد چگونگی تفکر ذهن و احساس بدن خود می کند.

درمان وسواس فکری

روند روان درمانی می تواند رشد معنوی را تا حد زیادی تسهیل کند، زیرا مشتری اغلب می تواند در عرض چند سال کاری را انجام دهد که در غیر این صورت ممکن است یک عمر مراقبه یا دعا طول بکشد. با داشتن تجربه، می توانید نقش آموزشی، آموزشی یا مربیگری را به عهده بگیرید. در هر دو رشته، تغییر مشتری به سمت شفقت تنها زمانی می تواند اتفاق بیفتد که زبان درونی خودآگاهی به دست آمده باشد.

واقعاً محبت می کنند و دیگران را قضاوت نمی کنند.

تنها افرادی که قادر به ایجاد جوامع دلسوز هستند کسانی هستند که؛ قادر به خودآگاهی عمیق و خودشناسی عمیق هستند. یاد گرفته اند که مسئولیت احساسات خود را بپذیرند. یاد گرفته اند قبل از اینکه نگران ذره ای در چشم همسایه خود باشند، به درون نگاه کنند و "تنه را در چشم خود بردارند". واقعاً محبت می کنند و دیگران را قضاوت نمی کنند. خود را از عقاید، عقاید و یقینات منتهی به نفس سفت و سخت خود خالی کرده اند. بیدار و خودآگاه هستند؛ برای تمام زندگی احترام عمیقی ایجاد کرده اند. و تمام آفرینش را به عنوان مقدس تجربه کنید.

اکثر مردم حالت عمیق و آرام را با خیال پردازی مقایسه می کنند. درمانگر داده هایی را در مورد علائم شما، تعامل شما با مردم و نحوه انجام وظایف روزانه خود جمع آوری می کند. وقتی مشتری یاد می گیرد که نحوه برخورد با مشکلات بین فردی را تنظیم کند، آنها را درک کند و آنها را مدیریت کند، شاهد بهبود در روابط خود خواهد بود.

درمان اختلال دو قطبی

همانطور که آنها در هویت واقعی خود ایمن تر می شوند، بیشتر می توانند با دیگران باز و آسیب پذیر باشند و دوباره در روابط امن و قابل اعتماد با دیگران ادغام شوند. از آنجایی که منشأ تضاد، درد و رنج انسان ها در تکه تکه شدن روح و روان انسان و تکیه نفس بر هویت جعلی است، هدف همه شفابخشی سلامت روان و رشد معنوی، ادغام مجدد ذهن مراجعه کننده است. یک حالت تمامیت

مشاور خانواده

با این حال، موثرترین رویکرد برای خودآگاهی و شفا زمانی اتفاق می افتد که هر دو رشته با هم تمرین شوند. در هر دو رشته، تمرکز بر روند درمان ذهن، بدن و روح است. وقتی با درد دست و پنجه نرم می کنید – چه از درد دندان باشد و چه درد روح، مراقبت از همسایه و ایجاد جامعه دلسوزانه با دیگران بسیار دشوار است.

برخلاف روان‌درمانگر، مدیر معنوی مراجع را تشویق می‌کند که فراتر از خانواده و جامعه حرکت کند و به یک زمینه بزرگ‌تر برود. آگاهی از اینکه ما در زمینه آگاهی جهان کی هستیم. آن‌ها یاد می‌گیرند که به طور کامل تنوع بی‌نهایت این جهانی را که ما در آن زندگی می‌کنیم، بپذیرند. آیا کورنفیلد واقعاً فکر می‌کند که زنانی که از بدو تولد تا زمان مرگ در اختیار اقوام مرد خود بودند و کنترل کمی بر زندگی خود داشتند یا هیچ کنترلی نداشتند، مگر اینکه به سنگا فرار کنند، این زنان دارای منابع درونی و بیرونی هستند که در معاصر منحصر به فرد از دست رفته است. غرب؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیلاتس و سایر اشکال ورزش، به پیوندهای صفحه بعد نگاه کنید. همانطور که خاطرات و احساسات کودکی مشتری آگاه تر و در دسترس تر می شود، مشتری شروع به تجربه احساس عمیق تری از ارتباط با خودش می کند.

Psychotherapy

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد درمان اختلال دو قطبی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما