fastescobanner

قیمت تفریح ​​در ارتفاعات تهران از اسکی و تله کابین گرفته تا ماشین برفی و کمپینگ

[ad_1]

در رفتن– همزمان با سردی هوا و سفیدی ارتفاعات تنور، پیست های اسکی گرم شده است. پیست اسکی توچال تهران حدود دو ماه است که بازگشایی شده و علاقه مندان به این رشته ورزشی می توانند با پرداخت ۲۱۰ هزار تومان از آن استفاده کنند. از اسکی به عنوان یک ورزش گران قیمت یاد می شود اما یک مبتدی می تواند وسایل اولیه این ورزش را با قیمت یک و نیم میلیون تومان خریداری کند.

به گزارش فرارو، اسکی، تله کابین، تله کابین، ماشین برفی، سرباره سواری، بانجی جامپینگ، پرش از عقب و باشگاه تیراندازی از دیگر فعالیت هایی است که در حال حاضر در ارتفاعات انجام می شود. در حال حاضر هزینه بلیت بانجی جامپینگ توچال تهران 145000 تومان و هزینه رفت و برگشت تا ایستگاه هفتم توچال 95000 تومان است. همچنین با حدود 20 هزار تومان می توانید بلیت باشگاه تیراندازی و پرش به عقب را تهیه کنید.

قیمت بلیط و چمدان اسکی را دنبال کنید.

اسکی به عنوان یکی از پرهزینه ترین ورزش ها معرفی می شود اما یک مبتدی می تواند وسایل اولیه آن را با قیمتی حدود یک و نیم میلیون تومان خریداری کند. خرید اسکی و کلاه ایمنی بیشترین هزینه را برای اسکی بازان دارد.

در حال حاضر یک جفت استخر اسکی آلپاین در سایت های فروش اینترنتی 23 میلیون تومان درج شده است اما با 500 هزار تومان می توان مدل های دست دوم را خریداری کرد.

کلاه ایمنی یکی دیگر از اقلام اساسی در اسکی است و با همان 500 هزار تومان می توان گزینه های اقتصادی و ارزانی را تهیه کرد. این در حالی است که در فروشگاه های لوازم ورزشی اکثر کلاه های اسکی بیش از یک میلیون تومان قیمت دارند.

عینک اسکی، ماسک اسکی و دستکش از دیگر موارد مورد نیاز برای اسکی هستند. قیمت برخی از فنرهای اسکی بیش از 5 میلیون تومان است اما مدل های ارزان تر آن 100 هزار تومان به فروش می رسند. با همون 100000 تومن می تونی ماسک مخصوص اسکی بخری و دستکش حداقل 150000 تومنه.

به این ترتیب یک اسکی باز زودهنگام با کمتر از یک و نیم میلیون تومان به صرفه ترین حالت می توانست استخر اسکی، کلاه ایمنی، دستکش، ماسک و عینک برای این ورزش تهیه کند. از این هزینه ها باید قیمت بلیت پیست اسکی را نیز لحاظ کنیم که در حال حاضر در پیست 210 هزار تومان قیمت دارد.

قیمت تله کابین و تله کابین

تله کابین و تله کابین یکی از جاذبه های اصلی در ارتفاعات است. بلیط تله کابین تهران توچال به سه روش مختلف به فروش می رسد. بلیط رفت و برگشت از ایستگاه اول تا ایستگاه هفتم گران ترین گزینه است و 95000 تومان قیمت دارد.

اگر می خواهید از ایستگاه اول توچال به ایستگاه پنجم بروید باید 65000 تومان بپردازید و این عدد برای رفت و برگشت از ایستگاه اول به ایستگاه دوم 35000 تومان است. تله کابین فقط مختص تهرانی ها نیست و می توان این تفریح ​​را برای مثال در شهرهایی مانند رامسر، نمکبرد تجربه کرد.

بلیت تله کابین رامسر 85 هزار تومان است و در نمک خارج از کشور تا 55 هزار تومان و در لاهیجان 50 هزار تومان می رسد. همچنین بلیت مسیر 30 دقیقه ای تلویزیون توچال در حال حاضر 30 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت سایر تفریحات در ارتفاعات

اسنو موبایل، سرسره، بانجی جامپینگ، چوب تیراندازی و پرش از پشت از جمله فعالیت هایی است که می توان در ارتفاعات از آن ها استفاده کرد. معادل فارسی Snowmobile یک خودروی برفی است و سواری Snowmobile در تهران در حال حاضر 90000 تومان قیمت دارد.

بانجی جامپینگ فعالیتی است که در آن فرد خود را از استفاده از فنر طناب و گارد رها می کند و قیمت بلیت در تهران به 145 هزار تومان رسیده است. در باشگاه تیراندازی می توانید بلیت 20 هزار تومانی تهیه کنید. در این باشگاه تیراندازی با کمان، تپانچه و تفنگ بادی امکان پذیر است و قیمت بلیت 20000 تومان می باشد. پرش به عقب که معادل پرش از ارتفاع روی تشک است یکی دیگر از تفریحات در ارتفاعات است و برای خرید بلیط باید حدود 25 هزار تومان بپردازید.

قیمت بلیط برای پیست های اسکی، تله کابین و سایر مناطق تفریحی در ارتفاع بالا.

پیست اسکی

210 هزار تومان

تله کابین

35 تا 95 هزار تومان

تلسیژ

30000 تومان

موبایل برفی

90 هزار تومان

سورتمسواری

45000 تومان

بانجی جامپینگ

145 هزار تومان

باشگاه کماندار

20 هزار تومان

بسته بندی پشتی

25 هزار تومان

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما