(تصاویر) کشف شی ناشناخته در آب های خلیج فارس

[ad_1]

یک باستان شناس به طور اتفاقی یک شی تازه کشف شده و ناشناخته را در خلیج فارس کشف کرد.

سمانه لشگری، کارشناس ارشد باستان شناسی و کارشناس ارشد غواصی در گفت وگویی در این باره توضیح داد: به صورت اتفاقی و در حین غواصی در شهر قشم در حاشیه رودخانه، شی ناشناخته ای را در بستر رودخانه مشاهده کردیم که ابتدا آن را مشاهده کردیم. رابطه جنسی از سنگ است.

و این کشف توسط بهزاد دانا مدرس بین المللی غواصی صورت گرفت که توضیح داد: در مرحله ثانویه و تخصصی که غواصی فنی دانا انجام شد مشخص شد که چه چیزی شبیه فایبرگلاس است و یک لایه رنگ دارد.از هندسی از نظر، مانند جدولی از ستون است.

(تصاویر) کشف شی ناشناخته در آب های خلیج فارس

وی به اهمیت این امر در قالب‌های مذهبی مانند صلیب، شمع، فانوس دریایی یهودیان، شعله آتش و ضرب‌های فرد قوس‌مانند اشاره کرد. سطح شیء و دیوار یک طرفه و پشت ها ورقه های مجزا هستند.

(تصاویر) کشف شی ناشناخته در آب های خلیج فارس

لشکر طیبه تاکید کرد که هنوز جزئیات دقیقی از این موضوع انجام نشده است، اما گزارش اولیه به وزارت میراث فرهنگی آزاد قشم و وزارت باستان شناسی برای میراث فرهنگی ارائه شد و سپس لایه زیرین به آن متصل شد. .

(تصاویر) کشف شی ناشناخته در آب های خلیج فارس

این باستان شناس افزود: در کنار نماد جغرافیایی شمال، زبان انگلیسی نیز از این گل مستثنی شده است که در وسط نقش صلیب و شمعدان «مانورا» برجسته شده است.

او این سؤال را مطرح کرد: «این چیست و چرا در این بستر است؟» و سپس انگلیسی ها آبستن شدند، اما با توجه جنسیت ها نتوانستند این مرحله را برای این چیز بپذیرند و معاصر. تاریخی باید تصور شود.

احتمالاً عاملی است که نشان می دهد چرا آنها اینقدر ضعیف عمل می کنند. در واقع، تحقیقات در این مورد می تواند با تحقیقات بیشتر و بیشتر در حال انجام در سواحل و بسترهای خلیج فارس در جزیره قشم آغاز شود.

ارتش ادامه داد: خلیج فارس هزاران سال پیش، ادامه آثار مهم و تأثیرگذار در تاریخ و تمدن بوده است. این بستر دریا با منابع طبیعی خود همواره پیشگام و منظره ای خاص بوده که توسط ساکنان و حتی غریبه های آن در حومه شهر ایجاد شده است.

این پژوهشگر پیشرو باستان شناسی با تاکید بر عظمت و اهمیت خلیج فارس گفت: متأسفانه این منطقه بسیار بیشتر از تاریخ و باستان شناسی است.

وی ادامه داد: اکتشافات مرتبط با باستان شناسی در زیر آب اغلب شامل کشتی های غرق شده و کالاهای معمولی و روزمره بوده است و یافته هایی که مربوط به مذهب یا نمادهای مذهبی باشد بسیار نادر است.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما