سهام دوباره سقوط کرد و S&P 500 را به بزرگترین ضرر هفتگی خود در نزدیک به دو سال اخیر رساند.

[ad_1]

اعتبار …کارلو آلگری / رویترز

گروهی از کارگران در استودیوی Raven Software، متعلق به اکتیویژن بلیزارد، روز جمعه گفتند که در حال تشکیل اتحادیه هستند و می‌خواهند که شرکت معروف بازی‌های ویدیویی داوطلبانه آن را به رسمیت بشناسد.

اتحادیه جدید، Game Workers Alliance، می گوید که شامل بیش از 80 درصد از بخش تضمین کیفیت Raven است، استودیوی Wisconsin که به ایجاد بازی محبوب ندای وظیفه Activision کمک می کند. بیش از 60 کارمند ریون در اوایل دسامبر دست به اعتصاب زدند و در اعتراض به خاتمه ده ها قرارداد موقت کارگران تضمین کیفیت ریون توسط شرکت، که به نظر آنها ناگهانی و ناعادلانه بود، اعتراض کردند. برخی از آن زمان اعتصاب کردند.

ارین هال، یکی از کارگران تضمین کیفیت Raven که به سازماندهی اتحادیه کمک کرد، گفت: “این بهترین کار برای ما و شرکت ما است که به جلو حرکت کنیم، صدایی برای ما داشته باشیم.” او گفت که امیدوار است اتحادیه امنیت شغلی بهتری را فراهم کند و اتحاد کارگران بازی “نخستین دومینوی فعال” باشد.

خانم هال گفت: “من فکر می کنم بسیاری از ما انگیزه این واقعیت است که فدرالیسم هنوز در صنعت بازی رخ نداده است.”

اکنون، مدیران اکتیویژن باید تصمیم بگیرند که آیا به طور داوطلبانه اتحادیه را تایید کنند یا رای اجباری در بین کارکنان، که توسط هیئت ملی روابط کار نظارت می شود. اکتیویژن در بیانیه ای اعلام کرد که این درخواست را به دقت بررسی می کند.

“در حالی که ما معتقدیم که رابطه مستقیم بین شرکت و اعضای تیم آن قوی ترین فرصت های نیروی کار را فراهم می کند، ما صادقانه به حق همه کارکنان برای تصمیم گیری در مورد پیوستن یا عدم پیوستن به اتحادیه مطابق با قانون احترام می گذاریم.” این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد. Activision در سال های اخیر دستمزد، مرخصی و مزایای پزشکی را برای کارگران اتحادیه افزایش داده است.

Activision که مایکروسافت روز سه‌شنبه اعلام کرد آن را به قیمت حدود ۷۰ میلیارد دلار خریداری خواهد کرد، ماه‌هاست که با ناآرامی‌های کارکنان مواجه بوده است. قبل از اینکه شرکت در ماه دسامبر از عدم نگهداری کارگران ریون ابراز خشم کند، یک آژانس کاریابی در کالیفرنیا شکایتی علیه Activision تنظیم کرد و مدعی شد که کارگران از ژوئیه برای سازماندهی و رفتار بهتر، کارگران را تحت فشار قرار داده اند و فرهنگی را ترویج می کنند که در آن زنان به طور منظم مورد آزار و اذیت جنسی و تبعیض قرار می گیرند. در برابر. .

جسیکا گونزالس، یک فعال سابق Activism و یکی از بنیانگذاران ABetterABK، گروهی از فعالین که در پی شکایت برای بهبود وضعیت در Activision و واحدهای Blizzard و King تشکیل شد، گفت که امیدوار است Raven Union هرچند کوچک باشد. این شرکت – با حدود 10000 کارمند – و در مورد سایر ناشران بازی بیشتر تلاش کنید.

خانم گونزالس گفت: «من فکر می‌کنم که این اثر موجی بر کل صنعت خواهد داشت. “امیدوارم بقیه ABK به ماموریت ما بپیوندند و به پیشبرد این جنبش کمک کنند.”

برخلاف اروپا، اتحادیه ها در صنعت بازی آمریکای شمالی نادر هستند. کارمندان آمریکایی اغلب با اخراج‌های غیرمنتظره و «ترس» وحشیانه مواجه می‌شوند که در آن مجبورند ساعت‌های طولانی و آخر هفته‌ها را در یک زمان کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که ضرب‌الاجل‌های بازی از دست نمی‌رود.

گروهی از کارگران ارتباطی در ایالات متحده که با گروه هایی مانند Game Workers United، Game Workers of Southern California، و Campaign to Organize Digital Employees کار می کنند و برای گرد هم آوردن کارگران بازی کار می کنند، در سال های اخیر به این اتحادیه علاقه مند شده اند.

در دسامبر، کارگران سازنده بازی مستقل Vodio Games، با حدود دوازده کارمند، اولین اتحادیه استودیو بازی های ویدیویی در آمریکای شمالی شدند.

کارکنان Raven توسط CWA، یک اتحادیه پیشرو در فناوری، رسانه و ارتباطات سازماندهی شدند.

سارا استفنز، منشی و خزانه‌دار CWA در بیانیه‌ای گفت: «قرارداد جمعی به کارمندان Raven QA صدایی در محل کار می‌دهد، بازی‌ای را که تولید می‌کنند بهبود می‌بخشد و شرکت را تقویت می‌کند. شناسایی داوطلبانه یک راه منطقی است.

اکتیویژن در بیانیه‌ای که توسط اتحادیه، CWA و Game Workers Alliance منتشر شد، کارگران را به استفاده از تاکتیک‌های نظارت و ارعاب، از جمله استخدام شکارچیان بدنام اتحادیه‌ها برای آرام کردن کارگران متهم کرد.

خانم هال و CWA هر دو گفتند که این زمان با خرید موفق مایکروسافت اکتیویژن تصادفی بود. مایکروسافت از اظهار نظر در مورد برنامه های اتحادیه خودداری کرد.

برخی از کارگران به خرید شرکت مایکروسافت که ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد، به عنوان راهی برای اکتیویژن برای بهبود فرهنگ محل کار خود نگاه می کنند.

به گفته دو نفر از افراد آشنا با برنامه‌های او، دیگران کار را برای بابی کوتیک، مدیر عامل مشکل‌ساز شرکت که از تابستان گذشته در آتش سوخته است و انتظار می‌رود پس از تکمیل معامله از سمت خود کناره‌گیری کند، آسان‌تر است.

در جریان پخش زنده شرکت در روز پنجشنبه با جولی هاجز، مدیر ارشد تبلیغات Activision، آقای Cotick به کارمندان گفت که به مایکروسافت قول داده است که “آنها تا زمانی که لازم باشد برای اطمینان از یکپارچگی عالی و انتقال عالی باقی خواهند ماند.” گزیده ای از مکالمه ای که با نیویورک تایمز دیدم.

حداقل کوتیک همچنین به موضوع فرهنگ اکتیویژن پرداخت و گفت که قرارداد مایکروسافت تعهد آن را به اصلاحات در محل کار “تقویت” می کند، “و ما می دانیم که فرصت هایی برای بهبود داریم.”

او همچنین افزود که مایکروسافت “در سفر خود برای بهبود محل کار خود است و من فکر می کنم این یک سفر مشترک است.”

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما