گواردیولا: بله، واکر مستحق سه محرومیت بود! – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814377 |
17 مارس 1400 ساعت 17:24
5,086 بازدید |

2
نظرات

من به ورزش احترام می گذارم.

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مستحق محرومیت سه جلسه ای است.

به گزارش “ورزیش سوم”، کایل واکر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مرتکب اشتباه جدی شد و در دیدار با لایپزیگ و یوفا مدافع انگلیسی را سه فصل محروم کرد. پپ گواردیولا در دیدار برگشت مقابل اسپورتینگ در مورد شرایط تیمش و غیبت تعداد قابل توجهی از بازیکنانش از جمله کایل واکر صحبت کرد.

پپ گواردیولا گفت: “هدف ما پیروزی مقابل اسپورتینگ است. به طور کلی، پرتغال با پورتو و بنفیکا بازی می کند و اسپورتینگ چند سال پیش واقعاً مشکلات زیادی داشت، اما تازه واردها شرایط را تغییر داده اند و اکنون با سرمربی بازی می کنند. خیلی خوب قهرمان شد در نیمه اول خیلی سریع به گل رسیدیم و بعد از آن کنترل جریان بازی آسان بود. ما خوب کار کردیم، من برای رکورد ورزشی احترام زیادی قائلم.”

شرایط رختکن منچستر سیتی: “ما بازیکنان زیادی نداریم و فقط 14 بازیکن در دسترس هستند. کایل ویر محروم شده و ژائو کونسیچ بیمارو بیمار است.” اما بهترین تیم ممکن برای پیروزی به میدان می آید. در حال حاضر شرایط سختی داریم و نمی‌توانیم از تیم بخواهیم کاری مانند بازی مقابل یونایتد انجام دهد، اما سعی می‌کنیم در زمین خوب کار کنیم.”

اهداف سیتی در فصل جاری: ما می‌توانیم در این فصل هم لیگ برتر و هم لیگ قهرمانان اروپا را ببریم، اما برای به دست آوردن آن باید تیم را برگردانیم. در غیر این صورت، با 14 یا 15 بازیکن، شرایط بسیار سخت است و نمی‌توان به آن ادامه داد. تلاش کردیم و هر فصل برای هر دو جام می جنگیم، اما اکنون فکر ما به بازی بعدی است و قدم به قدم خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد.”

تعلیق سنگین کایل واکر: “بله، به نظر من، BT برای من نیست، BT برای من نیست. او لیاقتش را داشت.”

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما