ماشین اپل به واقعیت نزدیک می شود!

[ad_1]

در رفتناگرچه اپل خودرو هنوز معرفی نشده است، اما شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد. این محصول ممکن است در چند سال آینده در دسترس باشد، اما ممکن است هرگز در دسترس نباشد.

به گزارش فرارو، تراشه خلبان خودکار اپل به واقعیت نزدیکتر است. زیرا ظاهرا اپل آن را به یک شرکت کره ای سفارش داده است. این سفارش برای تراشه نهایی نیست، زیرا تراشه نهایی قطعا توسط شریک اپل TSMC ساخته خواهد شد که وظیفه ساخت تراشه های سری A و M اپل را بر عهده دارد.

خودرو

شرکت نیمه هادی و آزمایشی اپل در کره جنوبی از نظم در ماژول هایی که در تراشه گنجانده می شود آگاه است. طبق گزارش ها، این شرکت در حال کار بر روی یک تراشه خلبان خودکار است. تراشه ای که عملکرد خلبان خودکار را مشابه تراشه های مورد استفاده تسلا انجام می دهد. این تراشه ها بر محاسبات هوش مصنوعی نظارت می کنند. آنها معمولاً یک واحد پردازش عصبی، CPU، GPU، حافظه و حتی یک رابط دوربین را با سایر عملکردها ترکیب می کنند.

منابع انتخاباتی ادعا می کنند که تسلا از حافظه سامسونگ استفاده کرده و کار مونتاژ را به یک شرکت کره جنوبی به نام JCET STATChipPAC Korea واگذار کرده است که ماژول تراشه خلبان خودکار خود را توسعه داده است. گفته می شود که اپل برای پروژه Apple Car خود مسیر مشابه تسلا را در پیش گرفته است. علاوه بر این، با وجود اینکه اخیراً اخباری مبنی بر توافق دو شرکت منتشر شده است، این کار نزدیک به یک سال است که ادامه دارد و قرار است در سال آینده قرارداد شرکت کره ای و اپل تکمیل شود.

به نظر می رسد اپل کاری را که برای توسعه تراشه M1 انجام داده است، انجام داده است. ماژول های مجزا در ابتدا به عنوان تراشه های مستقل ساخته می شوند و سپس تست شده و در یک تراشه ادغام می شوند.

خودرو

با این حال، هنوز برنامه دقیق اپل برای Apple Car مشخص نیست. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

تا به حال شایعات زیادی در مورد Apple Car منتشر شده است. از جمله گردش مالی مکرر برای خود پروژه، و همچنین گزارش های متعدد از پشتیبانی اپل از پروژه. یکی از تحولات اخیر این پروژه مربوط به تامین کننده اپل لوکس است. طبق گزارش ها، شرکتی که مسئولیت ساخت AirPods را بر عهده دارد، با The Chert Group، یک سازنده خودروهای الکتریکی چینی همکاری می کند.

هر دو شرکت در حال برنامه ریزی برای تولید و تولید خودروهای الکتریکی هستند. انتظار می رود این سرمایه گذاری در سه ماه آینده آغاز شود. این پروژه به سرمایه گذاری حدود 1.7 میلیارد یوان (تقریباً 7267 میلیون) نیاز دارد و اپل برای تکمیل پروژه باید یک کارخانه جدید بسازد.

به گفته فرارو، شایعه دیگری که ماه گذشته منتشر شد این است که اپل با خودروسازان کره ای برای مشارکت در پروژه Apple Car ملاقات کرده است. بر اساس این گزارش، قرار است اپل تا پایان سال شریک اصلی خود را برای خودروی خود انتخاب و معرفی کند.

منبع: فونارینا

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما