لپ‌تاپ‌های Lenovo ThinkPad Z13 و Z16 با طراحی جدید و پردازنده Reisen 6000 معرفی شدند – زومیت

[ad_1]

لنوو در حال حاضر مدل های مختلفی از لپ تاپ های ThinkPad را تولید می کند. از سری Base E تا پرچمدار سری X1. امروز در نمایشگاه CES 2022، این شرکت از خانواده جدیدی از محصولات ThinkPad Z (ThinkPad Z) رونمایی کرد.

به گفته XDA، بهترین چیز در مورد سری ThinkPad Z این است که آنها طراحی کاملاً جدیدی دارند و این ویژگی چیزی است که معمولاً در لپ تاپ ThinkPad نمی بینید. در واقع، ThinkPad معمولا بسیار محافظه کار است. لنوو در حال آزمایش ویژگی های جدید در این خط از محصولات است (مانند X1 Fold ThinkPad و X1 Titanium ThinkPad). اما طراحی این لپ تاپ ها اغلب یکسان است.

Lenovo Z13 ThinkPad

لنوو در ساخت لپ تاپ های جدید Z13 و Z16 از موادی مانند چرم گیاهی و آلومینیوم استفاده کرده است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، لبه های Z13 برنزی هستند. این لپ‌تاپ در رنگ‌های خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد. بنابراین، اگر ThinkPad سیاه به سلیقه شما تخفیف دارد، می توانید آن را خریداری کنید.

Lenovo Z16 ThinkPad

لپ‌تاپ‌های Z13 و Z16 ThinkPad به ترتیب از پردازنده‌های جدید AMD Ryzen Pro 6000 سری U و H استفاده می‌کنند. Z16 ThinkPad ابعاد بزرگتری دارد. بنابراین، لنوو فضای کافی برای قرار دادن یک کارت گرافیک اختصاصی AMD Radeon در محصول دارد.

لپ تاپ های سری ThinkPad Z مجهز به درگاه USB 4 هستند. این دو محصول دارای نسبت صفحه نمایش 16 در 10 و ابعاد آنها 13.3 و 16 اینچ می باشد. در صورت تمایل می توانید این لپ تاپ را با وضوح 1920 در 1800 پیکسل خریداری کنید. زیرا این مدل از نظر مصرف باتری کارایی بیشتری دارد. اما گزینه های OLED هر دوی این محصولات نیز در دسترس خواهند بود.

ThinkPad Z13 در مدل‌های قدیمی‌تر مجهز به نمایشگر 2.8K و ThinkPad Z16 در مدل‌های قدیمی‌تر مجهز به نمایشگر 4K عرضه می‌شوند. لنوو اعلام کرده است که نسبت صفحه نمایش به بدنه تمامی محصولات ThinkPad در دو لپ‌تاپ جدید Z13 و Z16 ارائه خواهد شد. این دو محصول از نسبت صفحه نمایش به بدنه به ترتیب 91.6% و 92.3% بهره می برند.

Lenovo Z13 ThinkPad

اگرچه دو لپ تاپ جدید Z13 و Z16 در مقایسه با سایر اعضای خانواده ThinkPad طراحی جدیدتری دارند، لنوو همچنان از TurkPoint در آنها استفاده می کند. Trackpoint یک نقطه قرمز در مرکز صفحه کلید است که می توان به جای ماوس از آن استفاده کرد و به نظر می رسد محصولات لنوو همچنان این ویژگی را دارند. صفحه کلیدهای این دو دستگاه پیشرفته تر شده اند و اکنون عمق حرکت کلیدها 1.35 میلی متر است که مشابه عمق کیبورد ThinkPad X1 Nano و ThinkPad X1 Titanium Yoga است.

ThinkPad Z13

علاوه بر این، تاچ پدهای Z13 و Z16 هیچ دکمه فیزیکی در قسمت بالایی ندارند. البته اکنون این دو دکمه طراحی پنهانی دارند و تاچ پدهای این دو لپ تاپ اکنون به صفحه نمایش های لمسی بزرگتر و یکپارچه تری تبدیل شده اند. کاربران همچنان می توانند از کلیدهای چپ و راست ماوس در بالای صفحه لمسی استفاده کنند.

مقالات مرتبط:

لپ‌تاپ‌های ThinkPad Z13 و Z16 May 2022 به ترتیب با قیمت‌های 1549 دلار و 02099 دلار در دسترس خواهند بود.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما