لپ تاپ در یونان باستان چطور؟

[ad_1]

این گزارش به بررسی عکس هایی می پردازد که نشان دهنده وجود لپ تاپ در یونان باستان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یونان و مصر باستان معجزات بسیاری از گذشته دارند. به عنوان مثال، مومیایی مصر و هرم از جمله اکتشافاتی هستند که دانشمندان سال هاست قادر به حل آنها نبوده اند.

اگر دقت کنید عده ای علاقه زیادی به ربط دادن آثار و اشیاء تاریخی به تکنولوژی امروزی دارند. مثلا همین لپ تاپ در یونان باستان که در نگاه اول غیر ممکن به نظر می رسد; یا مثلا به عکس زیر نگاه کنید:

لپ تاپ در یونان باستان چطور؟

اگر اخبار سفر در زمان را دنبال کرده باشید، احتمالا این عکس را قبلا دیده اید. تقریباً همه گفتند که این عکس نشان می دهد که یک مسافر زمان به عصر مایا رفته و این وسیله را به امپراتور مایا داده است.

اما بدون یک لحظه فکر کردن! البته سفرهای گذشته و آینده روزی می شود، البته باور می شود، درست است و البته ممکن است الان وجود داشته باشد. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که کاری به آن داشته باشیم!

تصویر بالا در واقع هنر گرانبهای مایا را نشان می دهد. این عمل باستانی همچنین به این معنی است که فردی که هنگام مرگ مرده است به ورطه فرود می آید!

نمونه های زیادی از این وجود دارد، اما امروز می خواهیم یکی از آنها را بررسی کنیم! یعنی عکس لپ تاپ در یونان باستان!

این گزارش می خواهد بررسی کند که آیا این عکس واقعاً از یک لپ تاپ است یا خیر! با ما بمان

لپ تاپ در یونان باستان چطور؟

خب در تصویر بالا آثار باستانی 100 سال قبل از میلاد را مشاهده می کنید مانند لپ تاپ در دستان شخصیت اصلی این باستان که عکسی بسیار مشابه در شبکه های اجتماعی با همین موضوع خلق کرده است.

اجازه دهید ابتدا آنچه را که در این نقاشی می بینیم ببینیم:

در این نقاشی زنی روی تخت نشسته و زن جوانی که احتمالاً خدمتکار اوست، این را می گویم زیرا اگر به دست زنی که روی صندلی نشسته دقت کنید، دستبندهایی به شکل مار می بینید.

بدون این روش نشستن، او استاد است! مدل موهاشون مثل ارباب و برده! حالا ایده رد این نظریه چیست؟

به گفته باستان شناسان، برق در یونان باستان ذکر نشده است. فقط از ماهی برقی یاد می شود نه چیز دیگری! برخی فقط یک جعبه جواهرات به او دادند.

اگر دقت کنید دو سوراخ زیر یک شی عجیب می بینید که طرفداران سفر در زمان می گویند شبیه پورت USB است اما مخالفانشان می گویند جایی برای نگهداری یکسری چیزهایی مانند چوب است!

با این حساب باز هم احتمال لپ تاپ بودن این آیتم وجود دارد! اگر فقط از این منظر به قضیه نگاه کنید، البته نه!

اما شاید وقتی این استاد این لپ تاپ را پیدا کرد، بلافاصله دستور ساخت یک اثر هنری روی آن را داد. کی میدونه؟! البته مشابه این تصویر دیگری نیز وجود دارد که در زیر مشاهده می کنید:

لپ تاپ در یونان باستان چطور؟

تصویر بالا نظریه وجود لپ تاپ در یونان باستان را رد می کند!

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما