لیگ والیبال Miss Update به پلی آف می رسد

[ad_1]

کد خبر: 1809146/44

زمان: 19:33
1400/11/17

بازدید از: 1,394

شکست دادن عنوان مدافع جدی در هراز

شاگردان رفسنجان با شکست هورسان و سهم خود در مرحله پلی آف به مقام اول لیگ برتر دست یافتند.

به گزارش “ورزش سه”، هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای امل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پگیری برگزار می شود.

خانم بلیت بازی های پلی آف را رزرو کرد

شاگردان اسماعیل بادرنگین و خانم رفسنجان برای چهارمین بار در یک هفته روی میز حاضر شدند. مسیحا با شکست دادن هورسان رامسر به این هدف نیاز داشت. نماینده رامسر که هفته گذشته از صعود ناامید شده بود در رالی پانصد نفری حریف خود را به چالش کشید تا سرنوشت بازی را مشخص کند. جایی که مس با دو موفقیت در قرن سیزدهم با موفقیت به دست آمد و مجوز صعود در پلی آف صادر شد.
در این دیدار تیم دوشیزه رفسنجان در دور دوم، سوم و پنجم با کسب 25 امتیاز، 22 امتیاز، 25 امتیاز، 23 امتیاز و 15 امتیاز به دست آمد. هورسان رامسر نیز در دور اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 22 پیروز شد و از این بازی بهره برد.
هورسان رامسر در ادامه سه برد مقابل خانم رفسنجان به دست آورد.

بالا رفتن از یک پلکان به سمت گنبد شهر

یکی از حساس ترین نماهای هفته بیست و چهارم گنبد المپیک رونمایی شد. جایی که دو تیم شهرداری گمبد و رهیاب مال مریوان با هم رفتند. این مسابقات که با کسب سه صفر و ثبت امتیازات در روزهای 25، 23، 25، 15 و 25 به پایان رسید، با علاقه فراوان دانش آموزان به پایان رسید تا اینکه گنبدها دهمین پیروزی را جشن گرفتند و امتیاز و صعود به مقام نهم را کسب کردند. میز.
گفته می شود که قبل از این پیروزی، پیروزی موفقی بر گنبد صخره در سازمان ملل صورت گرفته است.

شکست دادن عنوان مدافع در آمل

تیم ایرانی سرجان سیرجان ایرانی امروز مقابل تیم لبنیات هراز امل کاری از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کرد.
دانش آموز سعید رضایی در بازی خانگی خود در نیمه نهایی مقابل لبنیات هراز امل شکست خورد. با این حال سیرجان در هفته یازدهم مقابل حریف لبنیاتی هراز امل شکست خورد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما