ماست را با این 5 ماده مغذی بخورید. وزن کم خواهید کرد!

[ad_1]

ماست غذایی خوشمزه و ساده است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. ترکیب این محصولات لبنی با برخی مواد طبیعی می تواند برای کاهش وزن مفید باشد.

ماست ساده که حاوی باکتری ها و پروتئین های مفید است، هم احساس سیری طولانی مدت ایجاد می کند و هم اثرات مفیدی بر میکروبیوم روده یا سیستم ایمنی بدن دارد. با گنجاندن برخی مواد مغذی دیگر در کشک، همه ما می توانیم یک میان وعده با کیفیت و سالم داشته باشیم که در رسیدن به وزن مطلوب بسیار موثر است.

اگر ماست در رژیم لاغری شما جایگاه ویژه ای دارد، می توانید از گزینه های ترکیبی زیر استفاده کنید. اینها گزینه ها هستند:

ماست و بادام

در حالی که برخی از آجیل های خام مانند بادام ممکن است کالری و چربی بالایی داشته باشند، استفاده از آنها با ماست ساده به عنوان منبع خوبی از پروتئین به کاهش وزن کمک می کند. بر اساس یک مطالعه در سال 2014 که در مجله تحقیقات علوم پزشکی منتشر شد، زنان چاق و بالغی که روزانه 50 گرم بادام خام به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کم کالری می خورند، وزن بیشتری نسبت به سایرین کاهش می دهند.

ماست و گردو

اگر بادام جزو بادام هندی خام مورد علاقه شما نیست، می توانید تکه های گردو را با ماست ترکیب کنید تا از فواید خاص این ترکیب بهره مند شوید. یک مطالعه در سال 2017 در مجله تغذیه نشان داد که زنان چاق که در یک رژیم غذایی کم کالری گردو مصرف می کردند، کلسترول تام خون و کلسترول LDL کمتری نسبت به سایرین داشتند و حتی فشار خون سیستولیک خود را بعد از 6 ماه بهبود بخشیدند.

ماست و بلغور جو دوسر

محققان بارها اعلام کرده اند که بلغور جو دوسر خواص ویژه و اثبات شده ای برای مبارزه با کلسترول خون دارد. به همین دلیل جو دوسر یکی از بهترین گزینه ها برای ترکیب با ماست و افزودن به برنامه کاهش وزن می شود.

مطالعه‌ای در سال 2016 در مجله کالج تغذیه آمریکا نشان داد افرادی که بلغور جو دوسر را به عنوان بخشی از رژیم غذایی خود مصرف می‌کردند به مرور زمان اشتهای خود را از دست دادند، کالری دریافتی روزانه خود را کاهش دادند و از غذای خود احساس رضایت بیشتری داشتند. آنها همچنین غذا خوردن را تقویت می کنند.

ماست و بذر کتان

اگر می خواهید مقداری فیبر سالم و تقویت کننده های امگا 3 را به رژیم غذایی قلب خود اضافه کنید، از دانه کتان کمک بگیرید.

ترکیب ماست و بذر کتان نه تنها می تواند یک صبحانه مغذی و باکیفیت به شما بدهد، بلکه به کاهش وزن نیز کمک می کند. تجزیه و تحلیل جامع بررسی چاقی از 45 آزمایش مختلف در سال 2017 نشان داد که مصرف منظم و مداوم بذر کتان با کاهش وزن و همچنین کاهش سایز دور کمر مرتبط است.

ماست و انگور

گنجاندن انگور در کشک ساده بهترین میان وعده های سالم را برای کاهش وزن به شما می دهد. بر اساس مطالعه ای که در مجله غذاهای دارویی منتشر شده است، افراد چاق که انگور تازه یا آب انگور تازه و طبیعی مصرف می کنند در دراز مدت وزن خود را کاهش می دهند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما