متصدی رباتیک در المپیک پکن

[ad_1]

در رفتن یکی از ویژگی های اصلی المپیک پکن امسال این است که دولت چین به دنبال کاهش تماس انسان با انسان بوده است. در نتیجه، اخیراً پکن شاهد اتوماسیون و اتوماسیون در جنبه های مختلف بوده است. در این راستا، چین از ربات ها استفاده می کند.

به گزارش فرارو به نقل از یاهو نیوز; ربات‌های همبرگرساز، ربات‌های تمیزکننده، ربات‌های هشدار دهنده ماسک، روبات‌های سرخ‌کننده سیب‌زمینی و اکنون روبات‌های بارمن در بارها و کافه‌های پکن برای سرو نوشیدنی و کوکتل به مصرف‌کنندگان حضور دارند.

اکنون ربات ها را در همه جای پکن خواهید دید. برخی در لابی هتل پرسه می زنند، هوا را ضد عفونی می کنند تا راهی موثر برای مبارزه با کایوت ها باشد، و برخی دیگر به روبات ها توصیه می کنند که حتما از ماسک استفاده کنند. به درستی روی صورت اعمال شود.

زمانی که المپیک پکن را به یک شهر روباتیک تبدیل می کند.

این ربات های شاد مانند سگ های ربات بوستون داینامیکس ساخت ایالات متحده نیستند. همانطور که این ربات های جذاب دور شما می چرخند، مطمئناً لحظه ای به یاد خواهید آورد که احتمالاً از شما فیلم می گیرند و هر حرکت شما را دنبال می کنند.

تصمیم برگزارکنندگان المپیک پکن برای خودکارسازی بیشتر کافی شاپ ها و بارها در مرکز المپیک تصمیم عاقلانه ای بوده است. هزاران روزنامه نگار، عکاس و کارمند رسانه ای در دو هفته آینده به میزبانی روبات ها از این مکان ها بازدید خواهند کرد.

به پشت بام کافه نگاه می‌کنید و سیستم پیچیده‌ای از مسیرها و طناب‌هایی را می‌بینید که ظروف سرپوشیده از پشت بام پایین آمده و آماده برداشتن هستند. اگر به اطراف نگاه کنید، بازوی مکانیکی سفید بزرگی را خواهید دید که به طرز ماهرانه‌ای یک سبد سیب‌زمینی سرخ‌شده را برمی‌گرداند یا یک همبرگر ارائه می‌دهد. انتظار برای سرویس رباتیک می تواند تا 40 دقیقه طول بکشد.

تابلوها در کافه ها و بارها عکاسی یا فیلم برداری از بار پیشنهاد ساده ای است که همه با گوشی های هوشمند و دوربین خود از آن چشم پوشی می کنند! این در چین نادر است: بی قانونی آشکار مجازات نمی شود.

زمانی که المپیک پکن را به یک شهر روباتیک تبدیل می کند.

با قیمتی کمتر از 50 تا 8 دلار، می توانید همبرگر رباتیک و سیب زمینی سرخ شده را سفارش دهید. آنها از کیفیت غذای ارائه شده توسط روبات ها خوشحال نیستند. با این حال، مسافران این روزها معمولاً برای تجربه آشپزی به پکن سفر نمی کنند.

تنها چند قدم دورتر و نزدیک غروب آفتاب، یکی از محبوب ترین ربات ها در بین روزنامه نگاران، “ربات بارمن” با بازوی منعطف است که ترکیبی از آب میوه و نوشیدنی را برای شما تولید می کند. البته این ساقی یک ربات است و بر خلاف ساقی های انسان نمی توان انتظار داشت که برای او دلسوزی کنید و پاسخ دلسوزانه ای از او بشنوید!

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما