محسنیه: نابینایی برای بورسیه پذیرفته نیست

[ad_1]

رئیس قوه قضائیه گفت: در رابطه با جرایم و بزهکاری افرادی که ظاهراً در این زمینه خیانت در امانت یا سهل انگاری کرده اند، سرقت، امتیاز و کوری هیچ عذری ندارد.

به گزارش تسنیم، محسنی اژایی در نشست با اعضای هیأت تحقیق و تفحص از سازمان بورس و بازاریابی، ابزار تحقیق و پژوهش را از ابزارهای مهم نظارتی خبر داد و اظهار داشت: و متولیان قوه قضاییه مطرح می شوند. ; نمایندگان مستعد طولانی شدن رسیدگی قضایی و عدم نتیجه مشخص هستند و با مراجعه به گزارشات و استعلامات شاکیان و بر خلاف صلاحیت و وثوق نبودن شکایات قوه قضائیه نیز وجود دارند.

رئیس قوه قضائیه نیز بر اساس درخواست مجلس نمایندگان و اعضای مجلس برای بررسی و بررسی موضوعات مختلف با عزمی راسخ برای تقویت و تقویت همکاری با قوه قضائیه در راستای عدالت، شفافیت، عقلانیت است. و دفاع تحقیق کنید، اقدام کنید.

رئیس کل دادگستری همچنین تاکید کرد: در قوه قضائیه قاطعیت وجود خواهد داشت که نتیجه آن رسیدگی و رسیدگی سریع است.

رئیس سازمان تحقیق و تفحص قوه قضائیه، سازمان بورس و بازار سرمایه، موضوعات را بسیار مهم دانست و با اشاره به دلایل این اهمیت، گفت: در این بازار سرمایه گذاری می کنند و علاوه بر دارایی های خود، هستند. همچنین روی اعضای خانواده خود سرمایه گذاری می کنند.

رئیس کل دادگستری افزود: همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که افرادی که تحت تأثیر بورسیه های موجود در بازار قرار گرفتند، آگاهی و شناسایی لازم را در رابطه با ارائه دهندگان و امکانات این بازار نداشتند. اقداماتی در این زمینه انجام نشده است.

خیرین، بورسیه ها و سرمایه گذاری مردم در این بازار به عنوان فرصتی تلقی می شود که باید به سمت و سوی منابع پولی و مالی جهت تقویت توان تولیدی و رشد اقتصادی کشور سوق داده شود و به درستی هم می شود. از مردم این بازار به نحو مطلوب استفاده نشده است و مشکلات و آسیب پذیری های ایجاد شده توسط دنبال برای چند 3 میلیون نفر توسط دشمنان نیز ایجاد شده است.

رئیس قوه قضائیه ضمن تاکید بر اینکه از طریق داوری در مورد بورسیه، امتیاز و اغماض در خصوص جرایم و جنحه افرادی که ظاهراً مرتکب خیانت یا کوتاهی در این زمینه شده اند، مجرم شناخته نمی شوند. بازار سرمایه باید گزارشی جامع، معتبر و مقتدر تهیه کند و قوه قضائیه نیز نباید از کمک های مهم خود به هیئت مدیره کوتاهی کند.

رئیس کل دادگستری با اشاره به مأموریت این سازمان در مجموع، کمک و مساعدت به همه کشورها در تحقیق و تفحص از سازمان بورس و بازاریابی، جهت فعال شدن در اداره تحقیقات ویژه بورسیه ها، جرائم و جرائم در دادگاه و قوه قضائیه تعیین تیم تحقیق و تفحص ویژه از سوی سازمان بورسیه ها خاطرنشان شد.

رئیس قوه قضائیه همچنین از اجرای این بورسیه طبق اقتضائات کشور و نقش موثر و فعال آن در شورای عالی بورس به نفع حداکثری افراد و سرمایه گذاران به کل کشور خبر داد و شخصاً مشکل تعیین وضعیت گزارش بررسی سازمان از مقوله بورسیه و پیگیری و پیگیری تخلفات و جرایم احتمالی در این بازار.

محسنی توصیه های مهمی را به اعضای سازمان پژوهش ارائه کرد و گفت: در حین تحقیق و مطالعه باید تمامی ابعاد و زوایای بورسیه از جمله اتخاذ تدابیر و دستورالعمل های تخصصی و علمی روشن و روشن شود. حقوق مردم تامین می شود و مشکلات و بلایای مشابه پیش بینی می شود و جنبه بازدارندگی تقویت می شود.

تدوین و نهایی شدن گزارش تحقیق و تفحص در کمترین زمان ممکن می تواند از نیروی انسانی بیشتر و توسعه ظرفیت و امکانات دستگاه های نظارتی استفاده کند.

رئیس قوه قضائیه سپس در ادامه با ارائه توصیه های مهم، عملیاتی و تأثیرگذار به اعضای هیأت پژوهشی و پژوهشی این سازمان خطاب به آنان گفت: سازمان بورس در تحقیقات و بررسی های طولانی خود به دنبال تسریع در رسیدگی به دادسرا است. موضوع و تسریع در رسیدگی به موضوع توسط قوه قضائیه و سایر مراجع قضایی رسیدگی نهایی، تسریع و تسهیل انجام خواهد شد.

در این جلسه اعضای هیأت ضمن بررسی و رسیدگی به پرونده های تخلفات گذشته در سال های گذشته و همچنین دوره جاری، اظهار داشتند که رئیس کل دادگستری از نمایندگان درخواست کرده است که پرونده های مشابه را به سرعت به قوه قضائیه ارسال کنند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به جدیت و عزم دکتر خدائیان رئیس سازمان بازنگری کل کشور مبنی بر تکمیل دستور، گزارش های ناظر از تخلفات احتمالی و جرایم احتمالی در بازار، بورسیه و پیگیری می شود. -پیگیری و پیگیری گفت: کل کشور پیگیر موضوعاتی است که باید نهایی شود و در این مورد بورسیه نیز مهم است و امیدواریم اعضای تیم تحقیق و تفحص از سازمان بورس با همه همکاری کنند. ابزارهای مربوطه برای گزارش اطلاعات جامع، معتبر و اختیاری مطابقت، گردآوری و ارائه.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما