مشکلات شارژ اپل واچ 7 برطرف شده است.

[ad_1]

محصولات اپل از دیرباز یکی از بهترین محصولات موجود در بازار بوده اند. محصولات باکیفیت، طراحی جذاب، تکنولوژی بالا و توجه به جزئیات از جمله مواردی هستند که همیشه اپل را در جدول رقابت بازار صد چندان کرده است. جالب اینجاست که در سال‌های پس از شیوع کرونا، اپل علی‌رغم مشکلات عمده زنجیره تامین، موفق به ثبت رکورد فروش خیره‌کننده‌ای شده است. زیرا در ماه های اخیر آیفون 13 و آیفون 13 پرومکس توانسته اند فروش فوق العاده ای داشته باشند. به طوری که سهام اپل اکنون به اندازه کل اقتصاد برخی از کشورهای جهان ارزشمند است.

از آنجایی که اپل به خوبی توانسته نبض بازار را در دست بگیرد، در فروش محصولات خود بسیار موفق عمل کرده است. به عنوان مثال، مدیران اپل به خوبی از محبوبیت سری آیفون 12 آگاه بودند. بنابراین ظاهر آن را در سری جدید آیفون 13 تغییر ندادند. بلکه فقط برخی از ویژگی های خود را به روز کرده است که می توانست طرفدارانش را بیشتر راضی کند. چون در نسل جدید همه چیز مثل قبل اما با امکانات و تکنولوژی بهتر و بالاتر.

اپل واچ 3 ساعت هوشمند مخصوص اپل

هر محصول اپل ویژگی های خاص خود را دارد. اما وجه مشترک همه آنها کیفیت و جذابیت بالای آنهاست. زیرا با آیفون 13 می خواهید اپل واچ یا ایرپاد بخرید. زیرا تمامی محصولات اپل برای رفع هر نیاز شما طراحی شده اند. به همین دلیل با خرید اپل واچ، آیفون 13 یا ایرپاد مجموعه کاملی از محصولات اپل را در اختیار خواهید داشت. خرید چنین مجموعه کاملی لذت واقعی را در استفاده از محصولات اپل به ارمغان می آورد.

یکی از لذت‌ها لذت بردن از بهترین و بالاترین ساعت هوشمند دنیاست. زمانی که اپل واچ سری 7 را با آیفون 13 خریداری می کنید، در واقع همزمان 2 دستگاه هوشمند را از سراسر جهان خریداری می کنید. زیرا اپل واچ بدون استفاده از آیفون 13 یا مدل های دیگر هیچ فایده ای ندارد و هرگز با گوشی های اندرویدی کار نمی کند. در نتیجه، این ساعت هوشمند برای آیفون 13 شما طراحی شده است تا تجربه کاربری را افزایش دهد. در واقع با خرید اپل واچ از ویژگی های بی نظیری برخوردار خواهید شد که همگی شگفت انگیز هستند.

زمانی که صحبت از آپدیت اپل واچ سری 7 به میان می آید، ممکن است شاهد مشکلات مشابهی در تغییرات آیفون باشیم. زیرا در بحث اپل واچ سری 7، ظاهر تغییر چندانی نکرده است. اما اپل برای جلب رضایت طرفدارانش به روز رسانی هایی انجام داد که این کار را هم انجام داد. با خرید بیشتر افراد اپل واچ سری 7 با آیفون 13، آمار فروش محصولات جدید اپل به شدت افزایش یافت.

تغییرات اپل واچ سری 7

اما در بروزرسانی نسل جدید اپل واچ سری 7 از نظر ظاهری، تنها می توان شاهد افزایش جزئی در اندازه صفحه نمایش بود. زیرا صفحه نمایش 1.78 اینچی سری قبلی به ابعاد 1.9 اینچی جدید تغییر یافته است. نسل جدید از نظر وضوح و کیفیت صفحه نمایش تغییر چندانی نکرده است. تنها تفاوت آشکار این دو نسل، مقاومت نسل جدید در برابر عملکرد بالا است. زیرا با خرید اپل واچ سری 7 از ویژگی های ضد آب و ضد خش آن بهره مند خواهید شد. زیرا این ساعت هوشمند از فناوری IP6X بهره می برد.

اگرچه اکثر مردم از خرید اپل واچ راضی بودند، مشکل کوچکی در مورد شارژ وجود داشت که بیشتر یک مشکل نرم افزاری بود. کسانی که اپل واچ سری 7 را خریداری کرده و از سیستم عامل واچ OS 8.3 استفاده می کردند، برای شارژ ساعت هوشمند خود با مشکل مواجه شدند. زیرا بسیاری از کاربران گزارش دادند که فرآیند شارژ تنها چند دقیقه پس از اتصال اپل واچ به شارژر متوقف شده است. از سوی دیگر، مشکلات فراوان دیگری در شارژ اپل واچ سری 7 وجود داشت که کاربران آن را آزار می داد.

مشکلات شارژ اپل واچ 7 برطرف شده است.

WatchOS 8.4 نسخه 2 سیستم عامل اپل واچ

خوشبختانه از آنجایی که این یک باگ نرم افزاری بود، اپل توانست با به روز رسانی سیستم عامل جدید این مشکل را برطرف کند. قبل از بحث به روز رسانی سیستم عامل، راه حل های زیادی در صفحات وب وجود داشت که هیچ کدام موثر نبودند. اما پس از به روز رسانی سیستم عامل اپل واچ سری 7 به watchOS 8.4 این مشکل به طور کامل برطرف شد. به همین دلیل، اگر شما نیز نگران شارژ اپل واچ سری 7 خود هستید، می توانید با ارتقای سیستم عامل خود به watchOS 8.4 این مشکل را به طور کامل حل کنید.

اما برای خرید اپل واچ یا آیفون 13 پرو مکس می توانید از مزایای بی نظیر کسب و کار اپل بهره مند شوید. برای خرید اپل واچ یا آیفون 13 پرو مکس، می توانید از دسته چک خود برای خرید اقساطی از فروشگاه تجاری اپل استفاده کنید. لازم به ذکر است برای خرید گوشی آیفون ۱۳ می توانید ۴۰ درصد نقد و مابقی را به صورت اقساطی پرداخت کنید. اما برای خرید اپل واچ یا ایرپاد می توانید بدون پیش پرداخت آن ها را خریداری کنید و از این محصولات بی نظیر نهایت لذت را ببرید.

خرید آسان از Apple Trading

برای اطلاع از قیمت آیفون 13 یا آیفون 13 پرو مکس می توانید به سایت بازرگانی اپل مراجعه کنید. همچنین می توانید شرایط اقساطی خرید اپل واچ سری 7 را از طریق این وبسایت مشاهده کنید. به عنوان مثال، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید و آیفون 13 و هر محصولی را که می خواهید انتخاب کنید. سپس با انتخاب رنگ، مبلغ پیش پرداخت و اقساط ماهیانه که 3 تا 12 ماه می باشد را انتخاب نمایید. در مرحله آخر سایت به صورت خودکار مراحل پرداخت را برای شما محاسبه می کند.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما