محسن لحاف: انقلاب شده نه فقر و فساد

[ad_1]

خبرگزاری مهر: محسن رضایی دبیر شورای اغتشاشات اعزامی امروز (جمعه) با حضور در مسجد شهید سلیمانی اهواز و به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و یار باوفایش «ابو»، ایام فاطمیه را تسلیت گفت. مهدی المهندس در سخنانی کوتاه: این شهدا تا رهایی کامل منطقه و جهان اسلام از چنگال همه مستکبران و مستکبران جهان ادامه خواهند داشت.

وی با تشکر از شری شاهوارپور و گروه های حججی و جهادی تاکید کرد: دست همه خدمتگزاران مستضعفین را می بوسم. این آیه شریفه است که اگر چه مردم روستا ایمان آوردند و ترسیدند تا ما به آنها برکت دهیم، از آسمان برکت می آید و زمین فرود می آید و از زمین برمی خیزد و از زمین برمی خیزد. هر کجا. برخی از دوستان اینجا گفتند که ورود سپاه به این منطقه اولین انقلاب بود. سپاه پاسداران هر جا که برود صلوات را با خود دارد. نمونه اش حاج قاسم سلیمانی است که برای ایران و عراق و لبنان و سوریه برکت آورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید خدمت به مردم را هدف اصلی انقلاب اسلامی بدانیم. این انقلاب برای رفاه مردم و بدون ظلم، بدون فساد، بدون فقر، بدون تبعیض و برای ایجاد یک جامعه آرمانی انجام شده است. همسایگان، شهرها و روستاهای ایران باید ایجاد شود.

رضایی گفت: هدف انقلاب اسلامی توسعه جهان و آینده شهرهای ایران است. سعادت دنیا و آخرت همسایگان و سرزمین های ایران است. انقلاب اسلامی به دنبال شکل دادن به جهان و آینده خانواده های ایرانی است. ما باید سعی کنیم در دل مردم غم و اندوه ایجاد نکنیم.

وی گفت: انقلاب وارد هر عرصه ای شد، مشکلات آن را حل کرد. انقلاب وارد امنیت شد، امنیت سازمان یافته. او با تامین امنیت مرز وارد منطقه دفاعی شد. مردم ما زیر چتر ولایت فقیه به جمهوری اسلامی افتخار می کنند، اما انقلاب وارد اقتصاد و صنعت و کشاورزی نشد، وارد شهرسازی ایران نشد.

دبیر مجمع معلولین اعزامی گفت: در قانون اساسی آمده است که هیچ خانواده ایرانی نباید بی خانمان باشد، اما امروز متاسفانه ۱۵ میلیون بد سرپرست داریم و دولت، مجلس و قوه قضاییه نیاز به مسکن برای آنها دارند. بیایید ساخت و ساز را شروع کنیم. خانه هایی برای مردم و محرومان. خانه بدون شغل و درآمد ناقص است. یک روی سکه مسکن و روی دیگر آن درآمد و شغل برای مردم است.

رضایی در ادامه گفت: از آقایانی که برای شما خانه ساختند می خواهم برای اشتغال شما برنامه ریزی کنند. راه اندازی یک کسب و کار خانگی و فروش محصولات تولید داخل در بازار نهایی. بنابراین همه اعضای خانواده می توانند کار کنند. من از کودکی با پدرم کار کردم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدوارم توسعه منطقه شهید سلیمانی از سازندگی تا کارآفرینی مثال زدنی باشد و من به عنوان یک سرباز اسلام از همه شما تشکر می کنم. بیایید دست به دست هم دهیم تا آبادانی و پیشرفت ایران تضمین شود.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما