محصولات مشکی را ارزان از اسنپ مارکت بخرید

[ad_1]

کمتر کسی در ایران است که نام شرکت کالیح را نشنیده باشد و از کیفیت بالای محصولات آن راضی نباشد. کاله یکی از معروف ترین شرکت های لبنی و پروتئینی در ایران است. بسیاری از محصولاتی که امروزه در یخچال های سوپرمارکتی به وفور دیده می شوند مانند ماست میوه ای، ماست دولایه ترکی، ماست آفتابی، ماست یونانی، پرومیلک، کفیر و ماست لاکتویا برای اولین بار توسط موز به بازار عرضه شده اند.

برند کاله یکی از تامین کنندگان پیشرو مکمل های ورزشی و لبنیات پر پروتئین در ایران می باشد. در حال حاضر، به لطف محصولات کاله، ورزشکاران می توانند با خیال راحت پروتئین روزانه خود را بدون نیاز به مکمل های خارجی گران قیمت دریافت کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پنیر سیاه اولین محصول لبنی ایرانی است که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا و وزارت کشاورزی آمریکا قرار گرفته است. هشت نوع پنیر سیاه به طور رسمی به ایالات متحده صادر شده و در فروشگاه های ایالت های مختلف به فروش می رسد.

شما می توانید محصولات کاله را به صورت آنلاین با قیمتی بسیار کمتر از حد معمول از اسنپ مارکت خریداری کنید و از تخفیف فوق العاده اسنپ مارکت بهره مند شوید. در اینجا برخی از محصولات ارائه شده در اسنپ مارکت با تخفیف های عالی را مشاهده می کنید:

شیر بادام سیاه

شیر بادام سیاه از مغز بادام تهیه می شود. این شیر گیاهی دارای بافت خامه ای و طعم آجیلی لذیذی است. لاکتوز و کلسترول آن صفر است. کم چربی اما سرشار از انرژی، پروتئین، لیپید و فیبر.

شیر بادام برای افرادی که به شیر گاو حساسیت دارند یا نسبت به لاکتوز حساسیت ندارند، مناسب است، همانطور که در کتاب کاله و دمنیا در مورد موش ها و گربه ها وجود دارد. افرادی که گیاهخوار هستند نیز می توانند از فواید شیر بادام بهره مند شوند.

سایر مواد مغذی موجود در شیر بادام سیاه عبارتند از ویتامین C، ویتامین B6، تیمین، ریبوفلاوین، نیاسین، فولات و ویتامین E. همه این مواد مغذی فواید مختلفی دارند و برای سلامت بدن ضروری هستند. شیر بادام یک جایگزین عالی برای افرادی است که به سویا و لبنیات حساسیت دارند. زیرا سویا و سایر لبنیات حاوی تمام مواد معدنی و ویتامین های موجود در شیر بادام هستند.

پنیر پارمسان

پنیر پارمزان سرشار از ویتامین های A، B2، B12، D و مواد معدنی ضروری مانند کلسیم است. این پنیر منبع خوبی از فسفر، سدیم، سلنیوم، روی و منیزیم است. پارمزان بالاترین پروتئین پنیر در جهان است. 100 گرم پنیر پرمین حاوی 35.8 گرم پروتئین است. برای درک بهتر این موضوع باید بدانید که 100 گرم سینه مرغ که غنی ترین سهم مرغ از نظر پروتئین است، تنها 31 گرم پروتئین دارد.

پنیر کلم پارمزان را به راحتی می توانید بخورید. زیرا چربی موجود در آن در واقع چربی خوبی است و به افزایش کلسترول خوب کمک می کند. کلسترول مفید یا HDL، کلسترول را از خون جذب می کند، آن را به کبد می برد و سپس آن را از بدن خارج می کند. مطالعات نشان می دهد که سطوح بالای کلسترول HDL می تواند خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش دهد.

پنیر

پنیر کاله یکی از محصولات لبنی پر پروتئین و یکی از پنیرهای مورد علاقه ورزشکاران، بدنسازان، دوندگان سرعت و علاقه مندان به ورزش است. پنیر کوتاژ حاوی مقدار زیادی کازئین است که یک پروتئین بسیار کند هضم است که انرژی را به آرامی آزاد می کند. پنیر کوتیج منبع عالی سلنیوم است. سلنیوم یک ماده معدنی ضروری است که نقش مهمی در عملکرد تیروئید شما ایفا می کند.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که قبل از خواب میان وعده های غنی از پروتئین مانند پنیر دلمه می خورند، کیفیت عضلانی و متابولیسم بالاتری دارند. همانطور که گفته شد، میزان بالای پروتئین موجود در پنیر دلمه عمدتاً به دلیل کازئین است و از آنجایی که به کندی جذب می شود، می تواند نقش مهمی در عضله سازی داشته باشد.

محصولات مشکی را ارزان از اسنپ مارکت بخرید

پنیر کوتیج منبع عالی کلسیم است. همانطور که می دانید پنیر نقش مهمی در حفظ سلامت استخوان ها دارد. افرادی که بیش از حد کلسیم دریافت می کنند کمتر به پوکی استخوان مبتلا می شوند. پنیر لپه نیز تأثیر محدودی بر سطح گلوکز خون دارد، به ویژه در مقایسه با سایر محصولات لبنی. بنابراین، پنیر عالی برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 است.

پنیر سیاه

پنیر سیاه در انواع مختلف موجود است. می توانید انواع تنقلات، ظروف پخت و پز و پنیر طبیعی را از محصولات سیاه رنگ خریداری کنید. پنیر سفید، ناری، گردو، بره و پنیر شکلاتی تنها چند نمونه از پنیر صبحانه کاله هستند.

پنیرهای کاله نیز بسیار متنوع هستند، از جمله پنیر بلوچ، پراتو، پرمیسان و پنیر موزارلا، برش خورده و پیتزا. پنیرهای پرچرب مانند پنیر بلو و چدار حاوی مقدار کمی CCLA هستند. CLA می تواند به پیشگیری از چاقی، بیماری قلبی و کاهش التهاب کمک کند. لبنیات پرچرب دارای مواد مغذی بالایی هستند و خاصیت ضد التهابی دارند.

پنیر چدار، پنیر کبابی، پنیر اسرام و پنیر کامبر نمونه‌هایی از پنیر طبیعی سیاه هستند. همه پنیرها منبع عالی کلسیم، چربی و پروتئین هستند. آنها همچنین سرشار از ویتامین های A، B12، روی، فسفر و ریبوفلاوین هستند. پنیر (و به طور کلی محصولات لبنی) از دندان های شما در برابر پوسیدگی محافظت می کند. پس حتما پنیر را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید.

اسنپ ​​مارکت از سلامتی و جیب خود محافظت کنید!

اسنپ ​​مارکت به عنوان یکی از بزرگترین هایپرمارکت های آنلاین ایران امکان خرید آنلاین محصولات کالیه را فراهم می کند. شما می توانید تمام محصولات لبنی، پروتئین ها، نوشیدنی ها و مکمل ها را تنها با چند کلیک به صورت آنلاین خریداری کنید.

تمامی محصولات سفارش داده شده در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می شود. بهترین قسمت این است که می توانید از تخفیف های هفتگی و ویژه اسنپ مارکت برخوردار شوید و محصولات مورد نظر خود را با کمترین قیمت خریداری کنید.

به عنوان مثال اسنپ مارکت در روزهای سه شنبه و آخر هفته برای بسیاری از محصولات خود تخفیف های بسیار خوبی ارائه می دهد که می توانید از آن ها استفاده کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. با خرید محصولات باکیفیت از اسنپ مارکت با کمترین هزینه بیشترین بهره را از نیازهای فیزیکی خود ببرید. واقعا یادت باشه اولین خرید از اسنپ مارکت ارسال رایگان می باشد.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما