مرکل اولین پروژه پس از بازنشستگی را اعلام کرد

[ad_1]

آنگلا مرکل، 16 سال به عنوان صدراعظم آلمان، تنها دو روز پس از ترک سمت خود در حال آماده سازی پروژه بعدی خود است و بیت باومن، دستیار سابق او، اعلام کرده است که قصد دارد با مرکل برای نوشتن یک دفتر خاطرات از زندگی سیاسی خود همکاری کند.

به گزارش دیلی میل، آنگلا مرکل، رهبر پیشین آلمان خاطراتی را با بیت باومن، مشاور قدیمی خود خواهد نوشت. پیش از اعلام این خبر، مرکل در مورد برنامه های پسابرجامی خود صحبت چندانی نکرد.

باومن به اشپیگل گفت: «من نمی‌خواهم تمام زندگی‌اش را به مرکل بگویم. تصمیمات سیاسی مهمی که آنها گرفته اند باید از زبان خودشان توضیح داده شود و به سیر زندگی آنها نگاه شود.

باومن از دهه 1990 مشاور ارشد رهبر سابق آلمان بوده است و برخی از سخنرانی های معروف مرکل را در نویسندگی مشترک خود بر عهده داشته است.

وی افزود که هر دوی آنها قصد داشتند خودشان بدون کمک کسی این کتاب را بنویسند.

باومن گفت: من و صدراعظم سابق آلمان متقاعد شده بودیم که اگر بخواهیم این کتاب را بنویسیم، آن را به تنهایی، بدون کار ارواح نویسان، بدون مورخان و بدون روزنامه نگاران انجام می دهیم.

وی تخمین زد که تکمیل این پروژه دو تا سه سال طول خواهد کشید.

مرکل قبل از کناره گیری از سمت صدراعظم در روز چهارشنبه، کمی در مورد برنامه های خود برای دوران پسابرجام صحبت کرد و به نویسنده چیماماندا آنگوزی ادیچی گفت که ممکن است بتواند بنویسد و صحبت کند، اما ابتدا “کاری نکن و ببین”. چه می شود اگر “.

مرکل عمدتاً به دنبال پرهیز از تبلیغات خارج از وظایف سیاسی خود بوده است و حضور او در انظار عمومی و مطبوعات به انتصاب او به عنوان صدراعظم محدود شده است.

در 8 دسامبر، مرکل قدرت را به جانشین خود، اولاف شولتز سپرد و او را تشویق کرد تا از آنچه که او آن را “بهترین شغل موجود” می نامید، لذت ببرد.

رسانه‌های اجتماعی آلمان روز جمعه در مورد اینکه چه کسی حقوق کتاب را به دست می‌آورد، و اینکه مرکل درباره تصمیم‌ها و چالش‌های متعدد و پیامدهای آن، از بحران مالی گرفته تا موج پناهجویان در سال 2015 و همه‌گیری اخیر، چه خواهد گفت، حدس و گمان زدند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما