مسعود نمی خواهد خداحافظی کند

[ad_1]

خبرورزشی: محمود شجاعی مربی تراکتورسازی تبریز و دستیار مسعود شجاعی در خصوص حذف ایران از زمین در بازی روز گذشته مقابل شهر خودرو به رادیو ایران گفت: متاسفانه دوستان داور بسیار بی رحم هستند. 90 دقیقه بدون هیچ حرفی، صحنه ای که داور سه متر با صحنه فاصله داشت و روی نیمکت به راحتی صحنه را دیدیم، اما صحنه را ندیدند که شگفت انگیز بود.

من نه توهین کردم و نه توهین کردم و فقط یک اعتراض ساده کردم و گفتم چطور تا الان ببینیم و شما نبینید که در کمال ناباوری کارت قرمز را به من نشان داد و من را حذف کرد.

وی در خصوص از دست دادن زمان های بازی گفت: اگر فیلم را ببینید می بینید که زمان از دست دادن دروازه بان حریف در نیمه اول را بدون احتساب مصدومیت سایر بازیکنان می شمارید. حدود 3 دقیقه بود که آدنا حداقل 4 دقیقه را تلف کرد. او فقط یک دقیقه شمرد و من به داور گفتم فکر می کنم به خاطر سرما 1 دقیقه وقت تلف کردی و می خواستی زود به رختکن بروی اما او در جواب گفت ما بچه های سردی هستیم و مشکلی نداریم.

در پاسخ به مسعود شجاعی، برادر بزرگ سرمربی تراکتورسازی که برای اولین بار از روز گذشته مدیریت تراکتورسازی را به عهده گرفت که مسئولیت فنی این موارد را برعهده دارد و کیست. تیم، اضافه کرد: روی تیم وارکی کار می کنیم و به عباس چمنیان، نیکبخت و بنده مسعود مشاوره های لازم را می دهیم اما تصمیم نهایی را مسعود می گیرد. وقتی مسعود در زمین است، تیم را مدیریت می کند و ما از بیرون به او کمک می کنیم.

مسعود نمی خواهد خداحافظی کند

محمود شجاعی در پاسخ به بحث درباره رزومه ای که در آن محمود شجاعی به عنوان سرمربی تراکتورسازی انتخاب شد، گفت: سوال بسیار خوبی برای روشن شدن این موضوع مطرح کردید. در تمام رده های سنی پایه از بزرگسالان گرفته تا صنعت نفت فوتبال بازی کردم. در تیم بزرگسالان صنعت نفت آبادان بازی می‌کردم و همزمان سه دوره به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدم و در تیم فوتبال نیروی زمینی خدمت کردم. بعد از اتمام فوتبالم تمام دوره های مربیگری را گذراندم و کارم را با تیم های پایه شروع کردم که در این مرحله کمک زیادی به من کرد.

تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید صنعت نفت را آموزش دادم و تمامی کلاس های مربیگری اعم از کلاس A آسیا در سال 2007، کلاس B آسیا در سال 2009 و کلاس A آسیا را در خدمت مرتضی محصص و مونی با موفقیت گذراندم. 2014. من عقب ماندم و یک دوره مربیگری 14 روزه را در برزیل گذراندم. تحصیلات من فوق لیسانس روانشناسی ورزشی و لیسانس تربیت بدنی است.

شجاعی در ادامه در خصوص درخواست مسعود شجاعی مالک باشگاه تراکتورسازی برای قبول هدایت گوریای تبریزی و مخالفت او با سرمربیگری روی نیمکت تراکتورسازی گفت: زنوزی می خواهد مسعود سرمربی این تیم شود. به مسعود شجاعی ایمان زیادی داشت. به او پیشنهاد شده است و مسعود سال ها تجربه بازی در اروپا، لالیگا، یونان و قطر را دارد. نیمکت. خیر

مسعود شجاعی برادر بزرگ کاپیتان تراکتورسازی درباره اینکه تا چه زمانی بازیگری را ادامه خواهد داد، گفت: او معتقد است سن یک است و تا زمانی که توانایی و قدرت بدنی داشته باشی می توان در میدان حضور داشت. سیدجلال حسینی با وجود اینکه سه سال از مسعود بزرگتر است و در دفاع بازی می کند، می بینید که قوی بازی می کند و مسعود می تواند چند سال دیگر به بازی ادامه دهد.

دستیار مسعود شجاعی در تراکتورسازی، یکی از احتمالات این است که مسعود به طور موقت تا پایان فصل هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد، گفت: این به تصمیم باشگاه بستگی دارد. مسعود به باشگاه اعلام کرده است که با توجه به شرایط باشگاه این مسئولیت را پذیرفته است تا در زمان مناسب به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما