معرفی دفتر هوشمند هواوی در MWC Barcelona

[ad_1]

هر ساله نمایشگاه معتبر MWC در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود و شرکت های بزرگ کامپیوتری دنیا آخرین فناوری ها و محصولات خود را معرفی و ارائه می کنند. با وجود همه‌گیری کرونا، این نمایشگاه در سال 2020 به طور کامل لغو شد و در سال 2021 در شرایط خاص و متفاوت برگزار شد. اما امسال دوباره این نمایش به حالت عادی بازگشت و هواوی یکی از شرکت کنندگان فعال در این نمایشگاه بود. مثل همیشه، این شرکت در تاریخ 27 فوریه (8 مارس) یک روز قبل از شروع نمایشگاه رویدادی به نام روز صفر نمایشگاه برای معرفی جدیدترین محصولات و ساعت هوشمند خود برگزار کرد و در مورد پتانسیل های محیطی صحبت کرد. .

دفتر بسیار هوشمند هوآوی

هوآوی این رویداد را با موضوع دفتر هوشمند و با تمرکز بر عوامل سازنده آفیس هوشمند برگزار کرد. در ابتدای برنامه، فلسفه AI Life مورد بحث قرار گرفت و هواوی این موضوع را در پنج حوزه مختلف مطرح کرد: سلامت، سفر آسان، اوقات فراغت، خانه هوشمند و دفتر هوشمند. بدون شک تاکید این رویداد کاملا بر دفتر هوشمند بود که حول محور دو موضوع «خلاقیت بدون محدودیت» و «ارتباط بدون وقفه» می چرخد. هواوی با ترکیب تعامل بین ابزارها و ادغام اکوسیستم به این مهم دست یافته است. مسیری که از سال 2018 آغاز شد و با معرفی وان هاپ در همان سال، امکان اتصال تلفن همراه هواوی به لپ تاپ هوآوی را به راحتی فراهم کرد. در سال 2020 نسل بعدی قابلیت چند صفحه نمایش ارائه شد که برای اتصال بی سیم تلفن همراه با لپ تاپ و تبلت بود. این اتصال در سال 2021 توسعه یافت و اکوسیستمی را در قالب یک دستگاه فوق العاده به کاربر معرفی کرد. اکوسیستم Super Device اکنون می تواند به صورت بی سیم همه اجزای دفتر هوشمند، از لپ تاپ ها و همه کاره و تلفن های هوشمند گرفته تا نمایشگرها، چاپگرها و دستگاه های صوتی را به هم متصل کند. تمامی این محصولات مبتنی بر سیستم عامل هواوی هارمونی و نرم افزار اختصاصی آن خواهند بود. اکوسیستم HSM در حال حاضر 5.4 میلیون توسعه دهنده نرم افزار در سراسر جهان و بیش از 187000 برنامه کاربردی در فروشگاه AppGallery هوآوی دارد. علاوه بر این، تا کنون بیش از 580 میلیون کاربر در سراسر جهان از این فروشگاه استفاده کرده اند.

هواوی محصولات جدید زیادی را معرفی کرده است. یکی از این محصولات سری جدید لپ تاپ “MateBook X Pro” با ویژگی های جذابی مانند صفحه نمایش لمسی 3K با لبه های بسیار باریک، بدنه تمام فلزی، سخت افزار قدرتمند و پیشرفته، سیستم خنک کننده و پشتیبانی بسیار کارآمد بود.قابلیت . ویژگی دستگاه فوق العاده هوآوی همچنین محصول جدیدی از سری MateBook E را معرفی کرده است که بین لپ تاپ و تبلت است. صفحه نمایش جدا از صفحه کلید است و می توان از آن به عنوان تبلت با پشتیبانی از Huawei Styles استفاده کرد. جالب اینجاست که شما یک لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی OLED و یک تبلت با سیستم عامل ویندوز خواهید داشت که هر دو در محصولات همه شرکت ها بسیار کمیاب هستند.

دیگر ابزارهای اداری بسیار کارآمد، ادغام سیستم های همه کاره است و هواوی MateStation X را برای دستیابی به یک دفتر کامل معرفی کرد. این مانیتور با کیفیت بالا و بسیار باریک Mate View را با سخت افزار قدرتمندی مانند CPU AMD Ryzen، 16 گیگابایت رم، SSD ترابایتی و تراشه Wi-Fi 6 ترکیب می کند. صفحه نمایش 28.2 اینچی این محصول از نوع لمسی بوده و دارای نسبت تصویر 3K 2 با وضوح 4K + و شدت نور 500 نیت می باشد. این کامپیوتر یکپارچه قابلیت اتصال بی سیم به سایر محصولات هواوی از طریق یک دستگاه فوق العاده را دارد.

معرفی دفتر هوشمند هواوی در MWC Barcelona

هوآوی همچنین اولین خواننده دیجیتال خود را با نام MetPad Paper در این رویداد معرفی کرد. این تبلت خوان از فناوری جوهر الکترونیک یا جوهر الکترونیکی و همچنین کتاب دیجیتال و کاغذ یادداشت دیجیتال استفاده می کند و از قلم نوری هواوی پشتیبانی می کند. این ریدر دارای صفحه نمایش 10.3 اینچی است و علاوه بر نمایش متن، می تواند تصاویر و فیلم ها را به صورت سیاه و سفید پخش کند. هر زمان که باتری را شارژ می کنید، می توانید تا چهار هفته از آن استفاده کنید و ساعت ها کتاب بخوانید.

هوآوی همچنین اولین چاپگر لیزری PixLab X1 خود را در این رویداد معرفی کرد. این چاپگر اکوسیستم Super Device هواوی را قادر می سازد تا با سرعت و بی سیم به تمامی محصولات این شرکت متصل شود و هیچ دردسری برای نصب و راه اندازی آن وجود نداشته باشد. تونر این چاپگر دارای طراحی کشویی بوده و به راحتی می توان آن را تغییر داد. همچنین این محصول دارای قابلیت چاپ با وضوح 1200 dpi و سرعت اسکن و کپی تا 28 صفحه در دقیقه است. در نهایت اسپیکر قابل حمل Sound Joy با همکاری شرکت Devillet معرفی، طراحی و تولید شد. هوآوی از یک اسپیکر 20 واتی با برد کامل و یک توییتر 10 واتی استفاده می کند که صدای شفاف و قدرتمندی را ارائه می دهد.

معرفی دفتر هوشمند هواوی در MWC Barcelona

تمامی محصولات معرفی شده در قالب اکوسیستم سوپر دستگاه هواوی به صورت بی سیم به یکدیگر متصل می شوند و با این مجموعه می توانید یک دفتر کار کاملا هوشمند بدست آورید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات هواوی می توانید به این لینک مراجعه کنید.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما