منشی: چرخ کشتی را یک نفر نمی تواند بچرخاند.

[ad_1]

ایرنا: رئیس فدراسیون کشتی گفت: این رشته نیاز به همدلی دارد و یک نفر نمی تواند چرخ کشور را بچرخاند و همه باید در این کار سهیم باشند.

پنجمین سمینار هیئت های کشتی استانی سراسر کشور امروز (سه شنبه) در هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

علی رضا دبیر در این سمینار ضمن تاکید بر اینکه مشکل اصلی کشتی کشور در حال حاضر کاهش جمعیت آن است، گفت: یکی از دلایل اصلی این اتفاق ناگوار این است که برخی از مسئولان هیئت کشتی زمان بسیار کمی دارند. برای کشتی توسط. رئیس هیئت کشتی استان نیز باید بر هیئت شهرستان های تابعه نظارت داشته باشد و در جریان مسائل و دغدغه های همه کشتی گیران، مربیان و جامعه کشتی و همچنین بررسی دقیق عملکرد اعضای هیئت باشد.

وی گفت: در کنار رؤسای هیئت های کشتی استان ها، روسای هیأت های کشتی شهرستان ها نیز از کشتی گیران و مربیان خود سرکشی کرده و مشکلات آنان را حل کنند. رئیس بودن فقط به معنای نشستن پشت میز نیست و یک عضو هیئت مدیره باید مدیر عملیات باشد و دوستان باید زمان بیشتری را در کشتی استانی خود بگذرانند تا بتوانند به کشتی کمک کنند.

دبیر در ادامه گفت: سفرهای استانی متعددی داشته ام و در مدت حضورم جلسات مختلفی با مسئولان عالی رتبه برای رفع مشکلات کشتی استان داشته ام. وقتی به استان ها سفر می کنم فقط می فهمم آنجا چه اتفاقی می افتد، شما باید همین کار را انجام دهید و گزارش کار خود را به فدراسیون بفرستید زیرا تأثیر مستقیمی در بررسی عملکرد شما خواهد داشت.

رئیس فدراسیون کشتی با ابراز نارضایتی از برخی از هیئت های کشتی گفت: توافقی بین کشتی گیران صورت نگرفته است. هیئت و اداره آموزش و پرورش شهرستان همچنین به این نتیجه نرسیدند که خدمه کشتی وظیفه رعایت کنند نیاز است و یک نفر نمی تواند چرخ کشور را بچرخاند و همه باید در این کار مشارکت کنند.

گفت کار در کشتی باید با رضای و عشق خدا انجام شود.

دارنده مدال طلای المپیک با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش استان باید ارتباط مستقیم با موسسه کشتی داشته باشند، گفت: مشارکت مربیان به حدی است که از آنها می خواهیم در تهران حضور داشته باشند.

وزیر کشتی همچنین خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های فدراسیون کشتی نوسازی پرچم های کشتی است تا طی 20 تا 30 سال آینده ناوگان کشور مشکلی نداشته باشد. ارتباطی که از مقامات دریافت می کنند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما