باشگاه: حتی به پیروزی در سه بازی چهارگانه نزدیک نیستیم.

[ad_1]

کد خبر: 1813231 |
10 مارس 1400 ساعت 17:50
2,670 بازدید |

0
نظرات

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی با نوریچ از پیشرفت تدریجی تیمش و عدم توجه به هر چهار نفر صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول پس از قهرمانی در جام اتحادیه که چلسی در ضربات پنالتی به برتری رسید، خود را برای دیدار مقابل نوریچ در پنجمین دوره جام حذفی فوتبال انگلیس آماده می کند. قرمزها در سال های اخیر در بهترین حالت خود بوده اند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری درباره بازی و احتمال 4 برد در این فصل گفت:“هیچ تیمی در انگلیس موفق به کسب چهار قهرمانی نشده است، درست است؟ زیرا کار بسیار دشواری است. ما حتی به چنین چیز دیوانه کننده ای نزدیک نیستیم. حتی سیتی نیز در سال های اخیر نتوانسته با این بازیکنان پیروز شود.” بوده است

واقعیت این است که اگر می خواهید چیزی را برنده شوید، باید روی مرحله بعدی تمرکز کنید، نه مرحله بعدی. این چیزی است که ما انجام می دهیم. ما در حال حاضر جام کارابائو را برده ایم، اما در لیگ از منچسترسیتی عقب هستیم و اکنون باید 120 دقیقه بعد یکشنبه در جام حذفی مقابل نوریچ بازی کنیم.

وضعیت تیاگو: صحنه احساسی بود، در حین گرم کردن مشکلی ندیدم، سپس به رختکن برگشتم و دیدم او دراز کشیده است، او به من گفت که احساس می کند مشکلی در همسترینگش وجود دارد. این لحظه خوبی نبود. مطمئن نیستم که او هفته آینده بازی کند، اما ممکن است بتواند مقابل اینتر بازی کند، اما پس از اینتر قطعا تیم را از بازی خارج خواهد کرد.

جشن قهرمانی و ترکیب فردا: ” ما 120 دقیقه قبل از بازی بازی کردیم، بنابراین باید تغییراتی ایجاد کنم. ما این بازی را جدی خواهیم گرفت و مشتاقانه منتظر کمک به هواداران در آنفیلد هستم. کسانی که به ومبلی نرفته اند می توانند فردا جشن بگیرند که بسیار مفید خواهد بود.ما یک جشن خوب در رختکن بعد از قهرمانی برگزار کردیم. نه موسیقی بلندی در اتوبوس شنیده می شود و نه چیزی در هواپیما. ساعت 4 صبح به خانه رسیدیم اما خوابم نمی برد. دیروز به بچه ها استراحت دادیم. ما خیلی جشن نگرفتیم.

درخشش اولیه لویی دیاز: او واقعاً کار خوبی انجام داد. ما به چنین بازیکن استانداردی نیاز داشتیم. برای شروع فوق العاده خوب بوده است. “امیدوارم تا زمانی که ممکن است همینطور بماند.”

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما