هواوی 9 محصول جدید را به بازار ایران معرفی کرد

[ad_1]

در رفتن هوآوی، یک شرکت فناوری جهانی، در مراسمی رسمی در روز چهارشنبه 5 بهمن ماه از جدیدترین محصولات خود برای بازار ایران رونمایی کرد که شامل رسانه‌های مختلف از جمله گوشی، مانیتور، لپ‌تاپ، تبلت، ساعت هوشمند و غیره می‌شود. و موارد دیگر. اما نکته مهم این رویداد، معرفی ایده جدید هواوی برای ادغام تمام دستگاه های هوشمند این برند از طریق ویژگی جدیدی به نام «Huawei Super Device» بود که می تواند تجربه زندگی هوشمند کاربران را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

به گفته فرارو، در این مراسم علاوه بر معرفی 9 محصول جدید هوآوی به بازار ایران، مدیران بخش های مختلف این شرکت در ایران نیز محصولات جدید را به بازار ایران معرفی کردند، روش های بازاریابی نوین و البته برای روشن شدن جایگاه جهانی این شرکت.برنامه های کوتاه مدت ، فروش در بازار ایران، پرداخت. البته همانطور که گفته شد توضیحات مدیران هواوی در ایران بر روی ویژگی جدید Huawei Super Divas متمرکز شده است که با عرضه این محصولات جدید می توان گفت که مصرف کنندگان ایرانی به زودی می توانند از آن لذت ببرند. در مقیاس بزرگ

هواوی 9 محصول جدید را به بازار ایران معرفی کرد

بابک فیاضدر تجربه هواوی Super Divas، سیستم عامل سازگار این شرکت نقش کلیدی ایفا می کند و اگرچه در حال حاضر تنها 170 میلیون گوشی به آن مجهز هستند. این سیستم عامل، اما در سال جاری تعداد قابل توجهی افزایش خواهد یافت. شحاب نادریمدیر بازاریابی هواوی ایران همچنین تاکید کرد که در طرح جدید، هواوی دیگر به عنوان یک محصول هوشمند مجزا عمل نخواهد کرد، بلکه از این پس تمامی محصولات هوشمند این شرکت در قالب جدید و یکپارچه “سوپر” در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت. ارائه شود. این دستگاه یک “اکوسیستم” خواهد بود.

در این مراسم محمدرضا رضاییمدیر روابط عمومی ایران هوآوی همچنین 9 محصول جدید این شرکت را که به زودی وارد بازار ایران خواهند شد معرفی کرد. این 9 محصول جدید هستند. پرچمدار Huawei P50 Pro، گوشی تاشو جیبی هواوی P50، گوشی رده هواوی Nova 9، لپ تاپ Huawei Matebook 14، مانیتور MateView Office، مانیتور بازی MateView GT، تبلت MatePad Pro، Huawei Watch 3 و Wi-Fi 3G smart. Freebadz Liebadz است.

هواوی 9 محصول جدید را به بازار ایران معرفی کرد

Huawei P50 Pro جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار هواوی است که توانسته است با ویژگی های منحصر به فرد خود به خصوص در قسمت دوربین همگان را شگفت زده کند. دوربین Huawei P50 Pro اولین Dexomark شد. هواوی پی 50 پرو در 29 جولای 2021 معرفی شد، اما نسخه جهانی آن به تازگی به طور رسمی منتشر شده است. محمدرضا رضا با اشاره به این گوشی گفت که این دستگاه در دو رنگ طلایی و مشکی در بازار ایران عرضه خواهد شد. دومین گوشی یعنی گوشی تاشو P50 Envelope که آذرماه سال گذشته در چین عرضه شد، با P50 Pro وارد بازار جهانی می شود، بنابراین می توان انتظار داشت که این دو گوشی کمی دیرتر از سایر محصولات وارد ایران شوند. عرضه هنوز شروع نشده است.

دومین گوشی معرفی شده در این رویداد هواوی نوا 9 است که یک گوشی میان رده اما با قابلیت های پرچمدار است. این گوشی با طراحی باریک و ظریف خود مانند پرچمدار P50 Pro به دوربین اصلی قدرتمند ساخت لایکا مجهز شده است که 50 مگاپیکسل را در اختیار کاربر قرار می دهد. به نظر می رسد این دو گوشی پرچمدار به زودی وارد بازار ایران خواهند شد و احتمالا با توجه به قیمت مناسب تر، محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان ایرانی خواهند داشت.

هواوی 9 محصول جدید را به بازار ایران معرفی کرد

دسته مانیتورها با دو مانیتور زیبا Mate View و Mate View GT وارد بازار ایران می شود. Mateview یک مانیتور 28.2 اینچی HDR 400 با وضوح 3840 در 2560 پیکسل و نرخ تجدید 60 هرتز است که 94 درصد ابعاد صفحه به بدنه را ارائه می دهد. Mate View GT یک مانیتور گیمینگ 34 اینچی با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل و نرخ تازه سازی 165 هرتز است. یکی از ویژگی های جالب این مانیتور منحنی، اتصال یک بلندگوی استوانه ای قدرتمند به پایه دستگاه است که می تواند زیبایی و همچنین تجربه جذاب بازی را افزایش دهد.

لپ تاپ هواوی Mitobook 14 با ویژگی های هیجان انگیزی مانند صفحه نمایش با کیفیت و سخت افزارهای پیشرفته مانند پردازنده نسل یازدهم اینتل و بدنه فلزی باریک و زیبا می تواند پاسخگوی بخش بزرگی از نیاز مصرف کنندگان عادی در ایران باشد. کاربران خیلی دور. تبلت هواوی میت پد پرو با طراحی سبک و باریک خود می تواند بسیاری از نیازهای دانش آموزان را برآورده کند، به خصوص اینکه همراه با خودکار و کیبورد در جعبه دستگاه عرضه می شود. ساعت‌های هوشمند هواوی واچ 3 و 3 گیگاهرتزی هم برای سلیقه‌های مد و ورزش در دسترس خواهند بود. سری Watch 3 احتمالا به عنوان یک پرچمدار با بند چرمی وارد بازار ایران خواهد شد. هر دو ساعت عمر باتری قابل توجهی دارند و به کاربر اجازه می دهند با صدا ارتباط برقرار کند. در نهایت می توان به هدفون بی سیم LipStick Huawei اشاره کرد که با طراحی جذاب خود می تواند خانم های زیادی را به سمت خود جذب کند.

هواوی 9 محصول جدید را به بازار ایران معرفی کرد

در پایان به نقل از فرارو امیرحسین قاسمی، مدیر ارشد شبکه خرده فروشی ایران هواوی همچنین با ارائه مشخصاتی در خصوص فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در سراسر ایران، از 18 ماه و در برخی موارد 36 ماه گارانتی محصولات هوآوی در ایران خبر داد و این شرکت از کمپین فروش ویژه ایام نوروز خبر داد. در این کمپین به خریداران محصولات هواوی به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می شود و برنده خوش شانسی برنده سبد کامل محصولات سوپر دیوایس هواوی به ارزش بیش از 100 میلیون تومان خواهد شد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما