به روز رسانی زنده کانادا: ترودو برای پایان دادن به اعتراضات رانندگان کامیون وضعیت اضطراری ملی اعلام کرد.

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
معاون نخست وزیر کریستیان فریلند گفت که دولت نظارت بر پلتفرم های تامین مالی جمعی را که برای حمایت از اعتراضات علیه محدودیت های کد مورد استفاده قرار گرفته اند، تشدید خواهد کرد.اعتباراعتبار …بلر گیبل / رویترز

جزئیات جدید در مورد منبع چند میلیون دلاری حمایت از کاروان کامیون‌های کانادا نشان می‌دهد که بسیاری از بزرگ‌ترین کمک‌کنندگان مالی، کانادایی‌های ثروتمند هستند، اگرچه بیشترین کمک به یک کارآفرین آمریکایی در فناوری انجام شد.

اطلاعات فاش شده از پلتفرم تامین مالی جمعی GiveSendGo یک شبه توسط هکرهای ناشناس در یک صفحه وب منقرض شده منتشر شد و سوابق بیش از 92000 کمک مالی به بیش از 8 میلیون را فهرست کرد. بررسی آمار نشان می‌دهد که تقریباً 34.3 میلیون نفر از کانادا، با 63.6 میلیون دیگر از ایالات متحده، اگرچه بیشترین کمک‌های فردی از ایالات متحده بوده است. کمک های مالی کوچک از ده ها کشور دیگر کسری از کل را تشکیل می دهد.

یکی از بزرگ‌ترین کمک‌ها، به مبلغ 90000، به توماس ام سیبل، تاجر و سرمایه‌گذار میلیاردر دره سیلیکون نسبت داده می‌شود. او به درخواستی برای اظهار نظر از آدرس ایمیل ذکر شده در رکورد و شرکتش پاسخ نداد.

به نظر می رسد دیگرانی که بین 10000 10000 تا 7575000 اهدا کرده اند عمدتاً صاحبان مشاغل کانادایی از جمله چند آمریکایی هستند.

برد هاولند، رئیس Pressure Washer، یک شرکت مستقر در نیوبرانزویک که 75000 مورد را به بیرون درز می کند، در داده های فاش شده ظاهر می شود و این نظر را می گذارد: “خط را نگه دار!” در یک ایمیل، آقای هلند تایید کرد که یک اهداکننده است و گفت که این اعتراض “در کتاب های تاریخ نوشته خواهد شد”.

او گفت: “شرکت ما و خانواده من مفتخریم که در کنار این مردان و زنان ایستاده‌اند، زیرا آنها از منشور حقوق و آزادی‌های ملت بزرگ ما حمایت می‌کنند.”

17 17760 اهدایی که در داده‌ها به تراویس مور از آیداهو نسبت داده می‌شود، با این نظر همراه بود: “برادران شمال، بگذارید آزادی زنگ بزند. ارز دیجیتال آینده است. درخواست نظر برای آقای مور ارسال شده است. اهدا. “با استفاده از آدرس ایمیل ثبت شده در پرونده، پاسخ با یک الگوی رفتاری همراه بود که به محدودیت های کد اعتراض می کرد.

اکثر نظرات ارائه شده توسط اهداکنندگان، همبستگی مسالمت آمیز خود را با دستور ضد واکسن و سایر محدودیت های همه گیر نشان می دهد. با این حال، آمیخته با پیام‌های مثبت، برخی لحن خطرناک‌تری داشتند، مانند پیامی که یک آمریکایی که 50 دلار اهدا کرد: من اکنون پرداخت می‌کنم.»

حضور مبشر ارزهای دیجیتال در حامیان کاروان در مجموعه جداگانه ای از داده های بررسی شده توسط نیویورک تایمز مشهود است. این نشان می‌دهد که کمک‌های مالی از طریق یک صفحه وب به بیت‌کوین انجام شده است که پس از وصل شدن محرک اولیه جمع‌آوری سرمایه به کمپین GoFundMe رشد کرده است. این سایت جدید با نام «Bitcoin for Truckers» توسط یک سرویس تأمین مالی جمعی ارزهای دیجیتال اداره می‌شود و تا صبح دوشنبه ۹۴۶۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده است.

کمپین بیت کوین، که بیش از 5000 چک کمک مالی دریافت کرده است، توسط تعداد انگشت شماری از تزریق های بزرگ از طرف مروج ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود. دو بزرگ‌ترین آنها، با ارزش مجموع بیش از 300000، در آن زمان به‌طور ناشناس اهدا شدند.

به نظر می رسد یک سری از موارد دیگر که حدود 42000 دلار ارزش دارند، هر کدام با یک چالش آنلاین مرتبط هستند. مهندس نرم افزار سابق این نام مستعار از LaserHodl گرفته شده است و از دیگر طرفداران بیت کوین خواسته است تا در حمایت از کاروان کامیون به او بپیوندند. جسی پاول، بنیانگذار Corrupt Exchange Creek، موافقت خود را توییت کرد.، و کمک مالی منتسب به آن در داده ها ظاهر می شود.

بنجامین دکتور، یکی از سازمان‌دهندگان این کاروان، هفته گذشته در یک کنفرانس خبری گفت که از زمان راه‌اندازی کمپین سرمایه‌گذاری جمعی با ارز فاسد، پیشنهادهایی برای کمک از «بازیگران بزرگ» در بازارهای کریپتو دریافت کرده است.

او گفت: «از اینکه چقدر سریع شروع به دریافت پیام از برخی از معروف ترین بیت کوین های جهان کردم شگفت زده شدم.

نشت داده های GiveSendGo عصر یکشنبه در یک صفحه وب با عنوان “GiveSendGo IS NOW FROZEN” اعلام شد، با یک ویدیوی پنج دقیقه ای از مانیفست هکرهای ناشناس که در سراسر صفحه نمایش می چرخند. در آن، هکرها شکایت کردند که اعتراض راننده کامیون “شهر را به گروگان گرفت” و هشدار دادند که “این می تواند نوعی حمله اسب تروا را پوشش دهد که در آن گروه های افراطی و شبه نظامی تعداد زیادی سلاح حمل می کنند.”

این داده ها حاوی یک رکورد از هر کمک مالی است، از جمله نام اهداکننده، کد پستی و آدرس ایمیلی که استفاده کرده است. تأیید مستقل هر کمک مالی امکان پذیر نیست، اما برخی از آنها مطابق با کمک هایی هستند که قبل از آفلاین شدن در وب سایت GiveSendGo به صورت عمومی ظاهر می شدند.

مثلا آقای هفته گذشته یک شبکه خبری کانادایی به نقل از سیبل گفت که نام او در یک صفحه اینترنتی برای کمپین کاروان در آن زمان با کمک مالی 90000 دلاری ظاهر شد. تقریباً نیمی از کمک‌های مالی، زمانی که به صورت عمومی در صفحه ظاهر شدند نامی از کسی نبردند.

GiveSendGo، یکی دیگر از قربانیان هک اطلاعات که اطلاعات شخصی برخی از کاربران سایت مانند گواهینامه رانندگی و گذرنامه را فاش می کرد، صبح دوشنبه آفلاین بود. این شرکت به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

سازمان‌دهندگان یک کمپین GiveSendGo را در اوایل این ماه راه‌اندازی کردند، زمانی که GoFundMe یک جمع‌آوری کمک آنلاین را تعطیل کرد که حدود 7.8 میلیون دلار جمع‌آوری کرده بود. الکس شیپلی، سخنگوی GiveSendGo، هفته گذشته در ایمیلی به تایمز گفت که این بودجه قرار است «برای ارائه کمک‌های بشردوستانه و کمک‌های قانونی به رانندگان کامیون‌های صلح‌جو و خانواده‌هایشان استفاده شود».



[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما