میزان سربازی وحشتناک برای شهریار مقانلو!

[ad_1]

خبرورزشی نویس: شهریار مقنلو با وجود تنها یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس، در تیم تاثیرگذار یحیی حضور داشت و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت. در همان زمان بحث تمدید قرارداد در تبستان از یکی از دو پرسپولیسی ها تغییر کرد.

مغربی ها که از سانتا کلارای پرتغال به عنوان پلی بوی به پرسپولیس آمده بودند تا پایان لیگ بیستم در برمه آمدند و پرتغالی ها تصمیم گرفتند به پرسپولیس حمله کنند. با توجه به عملکرد خوب شهریار در پرسپولیس، یحیی گل محمدی می خواست این بازی را برای این فصل حفظ کند و خود شهریار هم در پرسپولیس فوتبال دوست بود، اما ماندان شهریار در پرسپولیس اخراج شد و این بازی درگیر شد.

دربار سانتا کلارا که به عنوان یک شاهزاده و همچنین با علاقه پرسپولیسی ها به حفظ این نمایشنامه عمل کرده بود، درخواست های عجیب و ضعیفی برای صدور رضایت نامه داشت و همین امر منجر به مذاکره دو طرف شد.

در این بین سربازان که مدت ها از شرایط مغرب زمین کاملا آگاه بودند، برای جذب شهروندان برای فصل آینده با دانشگاه سانتا کلارا مذاکره کردند. سربازان دردسرساز از سانتا کلارا مبلغ 5000 یورو نخواستند و به راحتی می توانستند این مبلغ را بپردازند. موضوع کاملاً به ضرر پرسپولیس بود زیرا توان مالی برای رقابت با تیم های صنعتی داخل ایران را نداشت.

طبق توافقی که بین سربازان در سانتا کلارا انجام شد، موهبت با رضایت مغول ها به سانتا کلارا اعطا شد و سربازان ارتش در مجموع 2000 5000 پول نقد به پرتغالی ها پرداخت کردند. شهریار جدا از این مبلغ از سربازان هم متوجه شد که پرسپولیس به هیچ عنوان قادر به پرداخت این مبلغ نخواهد بود.

مجید صدری مدیرعامل سابق پرسپولیس که مهمان برنامه اینترنتی شده بود از خرید سفیر سابق پرسپولیس برای این مرفه و با هزینه حدود یک میلیارد تومان خبر داد. تعداد بازیکنانی که در نهایت جانشین مگنوس به عنوان گران ترین بازیکن این فصل لیگ می شوند، هرچند شهریار همچنان قادر به این کار نیست، در پرسپولیس تکرار می شود.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما