بازی ویژه مهدی قیدی

[ad_1]

خبرورزشی: استقلال به جمع هشت تیم برتر لیگ رسید. بازی حساس و ویژه محمود فکری جلوی مربی سابق امیر قلعه نویی.

نتایج استقلال مثل قبل بد نیست. در بازی امروز البته منبع اصلی این مهارت کادر فنی است اما در این زمینه هم استقلال مهدی قیدی است که قدرت فنی دریبل زدن بالاست اما امسال واقعا اینطور نیست. . مولفه پیشرو تعداد محدودی از فوتبالیست های ایرانی هستند که می توانند مستقیماً از حرفه خود پیشی بگیرند و در یکی از نبردها موفق شناخته شوند.

او حتی می تواند از دو، سه مدافع عبور کند. استقلالی ها بعد از بازگشایی تونل پرسپولیس از وسط بشار رسن هنوز گل قائدی را به یاد دارند اما قیدی به این دلیل که حتما بهتر از ما بوده امسال فوت کرده و همچنان به یک گل برای استقلال نزدیک است! او تنها 2 پاس داده اما امیدوار است در بازی هشتم استقلال بختاش آزاد شود و در نهایت گلزنی این کار را انجام دهد. حتی با دیدن اینکه محمود فکری دوست بسیار صمیمی است و او را می بوسد.

رهبر حتی اگر آماده نباشد، مهاجم خطرناکی است و می تواند در چند دقیقه در صورت داشتن توپ، نظم دفاعی را از موقعیت حریف دور نگه دارد، حتی اگر در موقعیت خوبی قرار داشته باشد و دارای تعداد زیادی توپ باشد. انگیزه برای یک بازی خاص از طرفی پرسپولیس معمولاً با انگیزه رهبر است و باید امروز هم همین انگیزه را داشت یا خیر؟ به جز رهبر، ارسلان مطهری نیز امروز نقش کلیدی در جدال استقلال دارد. می گوید بعد از بازی بعدی دیابت برطرف می شود و اگر امروز گلی نداشته باشد کار سخت می شود و باید دوباره استخدام شود.

قائدی و مطهری بر خلاف همسر قیدی هنوز نتوانسته اند ازدواج موفقی پیدا کنند. البته استقلال سازنده بزرگی ندارد و شاید امروز با بازگشت فرشید اسماعیلی (البته در صورت آمادگی) این خلاء پر شود. رهبر و پیام رسان هر چه بخواهند به گل نیاز دارند و البته فکر اینکه در این فصل بهترین بازی خود را برای استقلال از زمین به نمایش بگذارند. اگرچه مسلم است که بازی امروز برای فرهیختگان اهمیت زیادی دارد و شاید معادل آن بد نباشد، اما از نظر میز کمکی آب را نمی پوشانند.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما