fastescobanner

موارد ترسو در ایالات متحده در حال افزایش است و قرار است در سال 2022 آغاز شود

[ad_1]


مسافران روز سه شنبه از فرودگاه بین المللی میامی حرکت می کنند. به گزارش وب سایت ردیابی پرواز Flight Aware، این شرکت هواپیمایی تا ظهر روز شنبه بیش از 2400 پرواز آمریکا را لغو کرده است.

جو ریدل / گتی ایماژ


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

جو ریدل / گتی ایماژ


مسافران روز سه شنبه از فرودگاه بین المللی میامی حرکت می کنند. به گزارش وب سایت ردیابی پرواز Flight Aware، این شرکت هواپیمایی تا ظهر روز شنبه بیش از 2400 پرواز آمریکا را لغو کرده است.

جو ریدل / گتی ایماژ

تنها چند هفته دیگر، ایالات متحده اولین مورد تایید شده کووید-19 را در این کشور طی دو سال تکمیل خواهد کرد و تعداد مبتلایان جدید هرگز بالاتر از این نبوده است.

به گفته این آژانس، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری روز چهارشنبه 486428 مورد تایید شده کروناویروس را گزارش کرد که بالاترین تعداد در یک روز از زمان شروع شیوع این بیماری است.

سنبله – یک نوع دلتا و بسیار مسری اما احتمالاً توسط یک سویه Omikron خفیف ایجاد می شود – برنامه های تعطیلات را برای بسیاری شوکه کرد و علامت سوال بزرگی را در آغاز سال جدید ایجاد کرد، که اکنون سومین سال در کشور در همه گیری است.

مسافران با موجی از لغو پروازها روبرو هستند

افزایش اخیر موارد کووید، منطقه‌ای است که در آن کسانی که سعی در پرواز بین سفرهای هوایی و تعطیلات دارند، برای خارج شدن از مسیر آسفالت باید با فراز و نشیب‌هایی روبرو شوند.

به گزارش وب سایت ردیابی پرواز Flight Aware، این شرکت هواپیمایی تا ظهر روز شنبه بیش از 2400 پرواز آمریکا را لغو کرده است. شیکاگو که همچنین تحت هشدار طوفان زمستانی است، صدها مورد لغو را در دو فرودگاه اصلی خود تجربه می کند.

2000 تأخیر دیگر بر پروازهای ایالات متحده تأثیر می گذارد.

و سفر هوایی می تواند بیشتر مختل شود. اداره هوانوردی فدرال هشدار داد که افزایش تعداد پرسنل کنترل ترافیک هوایی می تواند منجر به مثبت شدن آزمایش کووید شود که می تواند منجر به اختلالات بیشتر در پروازها شود. روزنامه وال استریت.

سخنگوی FAA به روزنامه گفت: «برای حفظ ایمنی، می‌توان ترافیک برخی از تأسیسات را کاهش داد که می‌تواند منجر به تأخیر در دوره‌های شلوغ شود».

افزایش اخیر نه تنها خطوط هوایی را تحت تأثیر قرار داده است. CDC اعلام کرد که تعداد موارد ابتلا به کووید-19 در بین خدمه کشتی‌های کروز و مسافران نیز افزایش یافته است و به مردم هشدار داد بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون خود از سفرهای دریایی خودداری کنند.

کالج ها، دانشگاه ها برای شروع ترم های جدید به کلاس های آنلاین روی می آورند

لیست دانشگاه هایی که برای شروع ترم آینده با آموزش از راه دور انتخاب می کنند نیز در حال افزایش است.

دانشگاه دوک، دانشگاه آمریکا و دانشگاه ایالتی میشیگان از جمله افرادی بودند که این هفته اعلام کردند که شروع کلاس‌های فردی را برای کاهش شیوع کووید در دانشگاه‌های خود به تأخیر می‌اندازند.

ساموئل ال.، رئیس MSU، گفت: “من درک می کنم که دانشجویان ترجیح می دهند شخصا زندگی کنند، و من نیز همینطور. اما مهم است که این کار را با خیال راحت انجام دهیم.” استنلی جونیور در بیانیه ای گفت. شروع ترم از راه دور در هفته آینده و کاهش تراکم دانشگاه ممکن است کلید کاهش شیوع ویروس باشد.

آنها به سایر مؤسسات آموزش عالی می پیوندند که قبلاً برنامه هایی را برای شروع از راه دور سال تحصیلی جدید در اوایل این ماه اعلام کرده اند.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما