نامه انتقادی ۲۳۷ نماینده به رئیس

[ad_1]

237 نماینده مجلس در نامه ای به رئیس جمهور از شایعه ادغام معاونان پارلمانی و محدود شدن ساختار تشکیلاتی نمایندگان به «مرکز» انتقاد کردند و آن را «غیر معقول» خواندند.

به گزارش ایسنا، متن کامل این خبر به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام

همانطور که می دانید و در شرایط کنونی که ارتباط، تعامل، تفاهم و هماهنگی بین دولت و مجلس در زمینه اندیشه، گفت وگو و سیاست با دید مشترک و اصول قابل قبول وجود دارد، انتظار دارند نماینده مردم از دولت باشد. بهترین راه حل برای هر مشکلی

پراکندگی تصمیم گیران در ادارات اداری وزارتخانه ها به کاهش مسئولیت ها و کندی و کاستی در کار مردم و نارضایتی از کار دستگاه های مختلف منجر می شود که نارضایتی مردم و مراجعین را به دنبال دارد. . . شما به خوبی می دانید که یکی از رسالت های داخلی معاونت های پارلمانی، رساندن واقعیت های موجود به نمایندگان مجلس و ایجاد وفاق و هماهنگی بین مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم است. ساختار سازمانی جدید، نمایش بی دقتی، رویارویی دولت با نمایندگان مردم را در اذهان مردم برجسته می کند.

تجربه تلخ کاهش پست سازمانی معاونت پارلمانی در یکی دو وزارتخانه مشکلاتی را در روابط نمایندگان مجلس با این وزارتخانه ها ایجاد کرده است که به همین دلیل معاونان این وزارتخانه ها، امور مجلس را به خود نمی دانند. خود را وزارتخانه کار بسیار بدی انجام داده و همین امر باعث نارضایتی مشتریان شده است.

لذا انتظار می رود دستور حفظ تعامل و همدلی دولت و مجلس را صادر کنید که سرمایه بزرگی برای نظام است و باید از آن بهره برداری شود. ضمن جلوگیری از هر گونه ادغام معاونت حقوقی، باید نسبت به حفظ جایگاه معاونت حقوقی و امور مجلس در ساختار سازمانی تمامی وزارتخانه ها اقدام مقتضی صورت گیرد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما