نامه ۲۵۰ نماینده به رئیس: بدون ضمانت موافقت نکنید.

[ad_1]

بیش از 250 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای از حفظ قدرت و اقتدار دولت در مذاکرات هسته ای تشکر کردند و از دولت خواستند که به خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران و منافع ملی ایران عدول نکند و مذاکره با ایران صورت نگیرد. باید ادامه یابد. اقتدار مثل قبل

متن نامه خطاب به رئیس مجلس به شرح زیر است:

جناب حجت الاسلام آقای رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

سلام

مذاکرات ایران برای رفع تحریم های سرکوبگرانه علیه ملت ایران به نقطه حساسی رسیده است که به نکات زیر اشاره می کنیم:

1. در کنار رژیم ظالم و تروریستی آمریکا، ذهنیت ضعیف و حقیر آمریکا یعنی در هشت سال گذشته، سه کشور اروپایی نشان داده اند که به هیچ یک از وعده های خود عمل نکرده و عمل کرده اند. استفاده نشده است ابزارهای احتمالی آسیب رساندن به منافع مردم ایران، برخلاف تمام قوانین دنیا، مواد مخدر علیه ملت ایران ممنوع شده است.

2. دولت های تروریستی آمریکا و سایر کشورهایی که کنوانسیون غرب را زیر پا گذاشته اند باید اطمینان حاصل کنند که از برجام خارج نشوند.

2. دولت ایالات متحده و سایر کشورهای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد باید متعهد شوند که از مکانیسم های ماشه استفاده نکنند.

4- دولت آمریکا و سه کشور اروپایی باید به مردم ایران متعهد شوند که تحریم‌های مردم ایران را به بهانه‌های واهی هسته‌ای، تروریسم، موشکی و حقوق بشر از جمله تحریم‌های آیسا، کاتسا و دور برگردان لغو خواهند کرد. لغوش کن.

5. در قوه مجریه، آمریکا و سایر کشورهای پیرامون برجام ابتدا باید به تعهد خود مبنی بر لغو تحریم ها عمل کنند و پس از تصویب، ایران باید به جلو حرکت کند و به تعهدات خود عمل کند.

6- بر اساس ماده 7 قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی، دولت جمهوری اسلامی موظف است اجرای تعهدات غرب در رفع تحریم ها به ویژه تحریم های نفتی و بانکی و آن را به مجلس گزارش دهد. بازگشت پول ایران از طریق بانک بدون دردسر و در صورت تصویب مجلس می تواند در جهت کاهش مشکل هسته ای گام بردارد.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما