نرم افزار مدیریت پروژه Mizito یک ابزار عالی برای تیم بازاریابی و بازاریابی – زومیت است

[ad_1]

بازاریابی مجموعه پیچیده ای از فعالیت ها در میان گروه های کاری مختلف و این طیف از فعالیت ها و مدیریت آن ضروری است. نرم افزار مدیریت پروژه آشکار می کند. تیم های بازاریابی دائماً روی مجموعه ای از پروژه ها کار می کنند و با هم کار می کنند تا کارها را به درستی انجام دهند. در واقع مدیر پروژه در این چالش انگیزه ایجاد یک تیم بازاریابی قوی را دارد.

مدیر پروژه به تیم بازاریابی کمک می کند

تیم های بازاریابی دارای بخش های پویا متعددی هستند و به ارتباطات و همکاری یکپارچه نیاز دارند. بدون راه حل مناسب، تیم بازاریابی نمی تواند به طور موثر به عملکرد خود ادامه دهد، سؤال بپرسد، محتوا ایجاد کند و بسیاری از وظایف مهم دیگر را انجام دهد.

از آنجایی که این وظایف بسیار متنوع هستند، مدیر پروژه از ابزارهای مختلفی برای مطابقت با نیازهای هر تیم بازاریابی استفاده می کند.

آشنا به بخش ها نرم افزار مدیریت پروژه برای ایجاد یک تیم بازاریابی قوی

نمایش تقویم

یکی از ابزارهایی که تیم های بازاریابی به آن نیاز دارند، تقویم بازاریابی است. تقویم بازاریابی شامل تمام فعالیت های تیم بازاریابی است که باید در یک بازه زمانی مشخص انجام شود. مدیریت تاریخ کلیه تماس های مشتری، جلسات آموزشی، تولید محتوا و غیره در تقویم جامع گنجانده شده است تا برای کل تیم بازاریابی در دسترس باشد.

این تقویم به اعضا کمک می کند تا نگاهی اجمالی به وضعیت کاری فعلی و آینده خود داشته باشند و برای بهتر کردن آن برنامه ریزی کنند.

میزیتو

با استفاده از تقویم نرم افزار مدیریت پروژه، کار خود را برنامه ریزی و اجرا کنید. امروز اینجا به صورت رایگان میزیتو ثبت نام کنید و از ابزارهای مدیریت حرفه ای استفاده کنید.

یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی، بازاریابی محتوا و تقویم محتوا است. خط مشی محتوا شامل موارد زیادی مانند گرافیک، رونوشت، فیلم، عکس و موارد دیگر است. در همه این حوزه های بازاریابی، تنوع باید در جایی برنامه ریزی شود و جایی بهتر از تقویم وجود ندارد.

Project Calendar به شما امکان می دهد تعیین کنید که چه زمانی بخش های مختلف محتوا باید ایجاد، بررسی و به اشتراک گذاشته شود. به راحتی یک کار ایجاد کنید، یک ضرب الاجل تعیین کنید، آن را اولویت بندی کنید، و یک برچسب تعیین کنید، سپس نام شخصی که مسئول این قسمت از محتوا است را اضافه کنید.

میزیتو

هیئت مدیره پروژه

پروژه های بازاریابی یک تلاش جمعی هستند. یکی از بهترین نمونه‌های این پروژه‌ها، کمپین بازاریابی ایمیلی است که نیاز به همکاری نویسندگان، ویراستاران، طراحان گرافیک و مدیران محتوا دارد. در چنین شرایطی، ایجاد و به اشتراک گذاری وظایف در یک محیط مشارکتی بسیار شفاف و شفاف بسیار مهم است.

هیئت مدیره پروژه به کاربران این امکان را می دهد تا وظایف ایجاد کنند و آنها را به نظرات، فایل ها، پیوندها و موارد دیگر پیوست کنند. پس از ایجاد و تخصیص کار، می توان آن را سفارشی کرد و در ستون های مختلف قرار داد.

این امر تنظیم گردش کار را تسهیل می کند و تضمین می کند که کل تیم از پیشرفت هر کار آگاه است.

برخی از بزرگترین دستاوردهایی که تیم بازاریابی می تواند روی آنها کار کند، سرمایه گذاری های جدید و راه اندازی محصول است. چنین پروژه هایی پروژه های بزرگ محسوب می شوند و پروژه های بزرگ نیازمند ابزارهای قدرتمند هستند.

لیست برای انجام کار

فهرست کارها برای هر تیم بازاریابی ضروری است، خواه آنها روی یک پروژه پیچیده کار می کنند یا مسئولیت های روزانه را انجام می دهند. تفاوت بین استفاده از یک لیست ساده کارها و ابزارهای مدیریت پروژه با ویژگی های لیست کارهای پیشرفته، افزایش بهره وری بالقوه و همکاری بین وظایف است.

لیست وظایف مدیر پروژه تضمین می کند که هر کاری با تمام اطلاعات پروژه قابل تحویل است. لیست کارها به مدیر پروژه اجازه می دهد تا اعضای دیگر را به وظایف موجود اضافه کند. آیا برای تکمیل یک کار به کمک نیاز دارید یا از شخصی خارج از بخش خود سؤالی دارید؟ فقط آنها را به کار اضافه کنید و آنها را با یک یادداشت علامت گذاری کنید.

تابلوی پروژه به شما امکان می دهد وظایف موجود در پروژه را مشاهده کنید. از سوی دیگر، فهرست کارها، همه چیز را ساده نگه می دارد. از آنجایی که ماهیت پروژه های بازاریابی بسیار متنوع است، مهم است که هر دو گزینه را داشته باشید.

نظارت

تیم های بازاریابی به ابزارهای درجه یک برای برنامه ریزی و زمان بندی پروژه ها، تکمیل وظایف و همکاری نیاز دارند. آنها همچنین به راهی برای ردیابی پیشرفت نیاز دارند – یک “مرکز فرماندهی” که نظارت می کند.

استفاده از نظارت بر پروژه به ویژه زمانی که گروه ها در یک زمان بیش از یک پروژه را مدیریت می کنند بسیار مهم است. این می تواند برای یک تیم بازاریابی باشد، مانند ایجاد دو کمپین ایمیل مختلف به طور همزمان یا تهیه رویدادهای مختلف به طور همزمان.

مهم نیست که چند آیتم مختلف در دستور کار است، نظارت تمام پیشرفت ها را در زمان واقعی به کاربران نشان می دهد. به راحتی پیشرفت را با پایه مقایسه کنید و ببینید پیشرفت در پروژه یا همه پروژه ها کجاست. داشبوردها طوری طراحی شده اند که این اطلاعات را آنقدر قابل درک و شهودی می کنند که هضم آن زمان زیادی نمی برد.

نرم افزار مدیریت پروژه یک نرم افزار مدیریت مبتنی بر ابر است که ویژگی های آن به شما در موفقیت در فعالیت های بازاریابی آینده کمک می کند. کار خود را با نرم افزار زمان بندی نظارت کنید. این به تیم بازاریابی شما ابزارهایی را می دهد که برای دستیابی به بهره وری بیشتر با یکدیگر همکاری کنند.

الف به عنوان میزیتو نرم افزار مدیریت پروژه میزبان بیش از 30000 کارمند است.

برای ثبت نام رایگان و استفاده از امکانات ابزار مناسب و کارآمد مدیریت پروژه و همچنین دریافت مشاوره رایگان از همکاران ما به سایت میزیتو مراجعه کنید. mizito.ir در راس.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما