نسخه شفابخش طب سنتی برای تقویت سیستم ایمنی

[ad_1]

کارشناس و مدرس طب سنتی و گیاهان دارویی سازمان فنی و حرفه ای گفت: گیاهانی مانند سیر، زردچوبه، ستاره دار، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه و قرمز و همچنین میوه هایی مانند سیب، لیمو شیرین و لیمو مرکبات. تقویت سیستم ایمنی بدن.

به گزارش ایسنا، اعظم ماهنیسایی گفت: طب سنتی با قدمت چند هزار ساله مبتنی بر همزیستی مسالمت آمیز انسان و طبیعت و نیز مواهب طبیعی شفابخش است. بر اساس نتایج طب سنتی، انرژی و فرکانس خاص داروهای گیاهی بر بدن انسان تأثیر می گذارد و باعث تعادل انرژی در بدن و در نهایت بهبودی می شود.

وی گفت: در طب کلاسیک، سیستم دفاعی بدن زود شروع می شود. با این تفاوت که در طب سنتی سپر دفاعی بدن برای بدن است که می تواند از ارتعاشات گیاهان دارویی بهره مند شود.

وی گفت: هر گیاه دارویی می تواند اثرات متفاوتی بر افراد مختلف داشته باشد. گیاهانی که به طور طبیعی در طبیعت رشد می کنند، تأثیر بیشتری بر بدن افراد دارند تا گیاهانی که کاشته شده اند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال گزنه که به صورت وسیله نقلیه در طبیعت رشد می کند اثر بسیار قوی دارد که می تواند بیماری های مختلف را درمان کند. اگر بخواهیم در مورد سیستم ایمنی بدن و گیاهان دارویی مناسب آن بیشتر بدانیم، می توانیم از سیر، زردچوبه، میوه ستاره ای، زنجبیل، دارچین، فلفل سیاه و قرمز و همچنین میوه هایی مانند سیب و شیرینی استفاده کنیم. می تواند ذکر شود لیمو و لیمو ترش سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

به گزارش ماهنیسای، سیر یک داروی گیاهی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است و می توان از آن به صورت خوراکی یا موضعی به شکل روغن سیر استفاده کرد.

ابن سینا، متخصص گیاهان دارویی با بیان اینکه سیر طبع گرمی دارد و طبع گرم می تواند برای افراد مشکل ایجاد کند، گفت: به صورت سرکه پیشنهاد دهید.

وی با اشاره به نحوه استفاده از سیر برای تقویت سیستم ایمنی در هنگام سرماخوردگی گفت: مصرف خوراکی یک حبه سیر خرد شده با یک لیوان آب در زمان شروع سرماخوردگی ممکن است مفید باشد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما