نصرتی: پرسپولیس انگیزه لازم را ندارد

[ad_1]

خبرگزاری فارس: مدافع سابق پرسپولیس می گوید: این تیم انگیزه لازم را برای از دست دادن جام لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

محمد نصرتی درباره ایستادگی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل جوبهان در دیدار پایانی هفته ششم لیگ برتر گفت: پرسپولیس بازی را خوب شروع کرد و در زمان مناسب به گل رسید. او می توانست با یک یا دو گل دیگر در همان نیمه کار را تمام کند، اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم، ضربات رحمان رضایی نتیجه را برگرداند و ذوب آهن کاملاً مسلط شد. او می توانست با حفظ توپ و مالکیت آن برنده شود اما در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

وی افزود: میلاد جهانی طبق معمول در این دیدار خوب ظاهر شد و کادرفنی ذوب آهن حسین شنانی و ایوان مارکوویچ را برای تقویت خط حمله و جناحین خود به میدان فرستاد. حتی در دقایق اضافه بازی در ضدحمله این تیم چهار – دو – دو شد که با تاخیر عرفان پور افراز از دست رفت. به هر حال در فوتبال اگر از فرصت استفاده نکنی به دردسر می افتی و این اتفاق برای پرسپولیس افتاد.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به عملکرد مهاجم این تیم گفت: به نظرم مهدی عبدی خوب کار کرد و هیچکس انتظار نداشت او مهاجم اول پرسپولیس باشد. باید به این بازیکن فرصت داد اما آرمان رمضانی تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند. البته باید به این مهاجم مثل عبدی فرصت و اعتماد به نفس بیشتری داده شود تا بتواند بیشتر به پرسپولیس کمک کند.

نصرتی بعداً درباره دلیل کناره گیری پرسپولیس توضیح داد: شاید پرسپولیسی ها هم می خواستند همین هدف را داشته باشند اما انرژی موجود در تیم ذوب آهن به خصوص تغییر به آنها کمک کرد تا جلو بروند. شاگردان رحمان رضایی انگیزه زیادی برای دیدار با نایب قهرمان آسیا داشتند و همین امر به آنها کمک کرد تا بازی را برگردانند. آنها اگر مراقب حملات خود بودند می توانستند پیروز شوند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد پرسپولیس پس از جدایی بشار رسن در حفظ مالکیت و انتقال توپ دچار مشکل شده است، خاطرنشان کرد: در مورد جدایی بشار باید بگویم که باعث تاسف است که مدیریت قبلی و اعضای هیات مدیره پرسپولیس ضعیف عمل کردند. جدایی این بازیکن را آسان کردند اما پرسپولیسی ها در فرم تاکتیکی هستند و البته یحیی گل محمدی و دستیارانش به زودی جای خالی بشار را پر خواهند کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: با این حال نکته ای که در بازی دیروز به چشم آمد انگیزه مضاعف ذوب آهن بود و شاید پرسپولیسی ها انگیزه لازم برای از دست دادن قهرمانی آسیا را نداشته باشند. سطح، امکانات و توجه به این مسابقات نسبت به لیگ ایران و ایران بالاتر است و عدم پیروزی مقابل اولسان و کسب جام در مجموعه پرسپولیس باعث ناامیدی شده است. بعد از بازی با تیم کره گفتم اگر گل محمدی داشته باشم از بازیکنان جوانی که کمتر بازی می کنند در برخی مسابقات استفاده می کنم. البته این تصمیم من است و کار یحیی به دلیل محدودیت بازیکنان با کیفیت سخت است.

نصرتی درباره عواقب اخراج سعید آقایی بعد از تساوی بازی گفت: البته بازیکنان باتجربه ای مثل سیدجلال، کنعانی نژاد و لاک بعد از این اتفاق باید بازی می کردند تا باخت آقایی اتفاق نیفتد و تیم. خالی خواهد بود دفاع.«همین لحظه گل را نخورید.البته در صحنه اخراج سعید به نظرم بزرگی حامد لک خیلی چشمگیر است.

رامین رضیان شب قبل از بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لایو اینستاگرام خود با وجود امضای قرارداد با الدحیل علاقه خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرد و علیرضا بیرانوند نیز در این لایو کامنت گذاشت. اطلاعیه ما پس از آن

مدافع سابق سرخ ها افزود: البته من حرکت رضاان را حرفه ای نمی دانم چرا که دلیلی وجود ندارد که بازیکنی در این سطح پس از عقد قرارداد با باشگاه بسیار حرفه ای مانند آل، تمایلی به بازگشت به پرسپولیس داشته باشد. -دوهل قطر. . رضاییان باید برای الدحل تلاش کند و به تصمیم باشگاه برای قرضی دادن او به یک تیم قطری دیگر احترام بگذارد. در نهایت هر زمان که قراردادش با الدحل به پایان می رسد، در صورت شناخت و درخواست کادرفنی ممکن است او روی بازگشت به پرسپولیس تمرکز کند.

نصرتی گفت: پرسپولیس یک تیم کامل است و با بالا رفتن انگیزه و راهکارهای کادرفنی به سرعت به جایگاه سابق خود باز خواهد گشت. این الهام قطعا به دلیل حمایت هواداران است. جدول مسابقات نیز نزدیک است و او می تواند با پیروزی در دیدارهای عقب افتاده به صدر مسابقات بازگردد.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما