نماینده مجلس: طرح حفاظتی هفته آینده تصویب می شود.

[ad_1]

نماینده مردم حمیدان و فامینین در مجلس گفت: قوانین حمایت از مصرف کننده فضای سایبری در بیش از 40 کشور وجود دارد و در کشور ما اصحاب رسانه های خارجی دفتر پاسخگویی ندارند.

به گزارش رویداد۲۴، احمد حسین فلاحی نماینده مردم حمدان و فامینین در مجلس در نشست خبری روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه گفت:

فلاحی افزود: در این طرح خواستار عدم اجباری شدن غربالگری بودیم و گفتیم چرا باید روزانه 3000 سقط در کشور انجام شود؟ ممنوعیت فروش داروهای ضدبارداری در داروخانه ها دستور پزشک است و من مسئول تصمیم مجلس نیستم.

وی در خصوص قانون حمایت از فضای مجازی توضیح داد: بیش از 40 کشور برای حمایت از کاربران فضای مجازی قانون دارند و کشور ما هیچ مسئولیتی در قبال پاسخگویی صاحبان رسانه های خارجی ندارد و دفتری وجود ندارد.

وی افزود: ما در این پروژه به دنبال ساماندهی هستیم و نمی خواهیم فیلتر کنیم و تا زمانی که زیرساخت های داخلی نداشته باشیم نمی توانیم فیلتر کنیم.

فلاحی گفت: برخی از نمایندگان با دیدگاه‌های خاص سیاسی تا کنون تلاش کرده‌اند که کار نکنند و از 23 عضو کمیسیون، 4 نفر تلاش کردند تا وقت کمیسیون را بگیرند و از هر طرف فشارهایی وجود داشت که کار نکنند، اما انشالله به زودی. هفته آینده تصویب شد.

وی در خصوص مشکلات طرح ملی مسکن در حمدان گفت: تامین زمین یکی از مشکلات مسکن ملی در بسیاری از استان ها است و این مشکل در دولت قبل حل نشده است. 20000 نفر ثبت نام کردند و از 5000 نفر پول گرفتند و فقط به 1500 نفر زمین اختصاص دادند که نیمی از آنها غیر فنی بودند.

زمین مسکن ملی مورد اختلاف است.

نماینده مردم حمدان و فامینین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار در آخرین جلسه خود با مدیرعامل مسکن و شهرسازی تصمیم گرفته بود که پایه هایی به این شهر اضافه شود، اما چنین تعارضاتی وجود دارد که باید رسیدگی شود. حل شود.

فلاحی در خصوص پروژه اسکای مال توضیح داد: من مخالف کار غیرقانونی هستم و اگر مجوزی برای این پروژه داشته باشند مشکلی از نظر علوم پزشکی ندارند و به فکر ترافیک هستند.

وی ادامه داد: مسئولان علوم پزشکی می گویند با ساخت این پروژه با مشکل دسترسی مواجه هستیم و در تلاش هستند زمین را پاکسازی کنند و مرکز خدمات درمانی در آنجا بسازند.

مشکل زمینی در کارخانه بازیافت هواپیما وجود دارد.

نماینده مردم حمدان و فامینین در مجلس شورای اسلامی در تشریح طرح احداث کارخانه بازیافت هواپیما در حمدان گفت: این طرح در حال توسعه است.

فلاحی ادامه داد: این پروژه به 90 هکتار زمین نیاز دارد و سومین مرکز بازیافت هواپیما در جهان است و باید زیرساخت های آن فراهم شود چرا که اگر ساخته نشود می توان آن را به استان دیگری منتقل کرد.

وی گفت: هواپیماهای بد فضای زیادی را اشغال می کنند و تحریم ها مانعی ندارد.

نماینده مردم حمدان و فامینین در مجلس شورای اسلامی در تشریح مهمترین اقدام خود در دوران تصدی این مسئولیت بیان کرد: شعاری در خور همه دستگاه ها مطرح کرده ایم. گفتیم خیلی جاها کار کارشناسان انجام نشده و منافع مردم در نظر گرفته نشده است، بنابراین تصمیم گرفتیم حرفه ای کار کنیم و کار حرفه ای یکی از دستاوردهایی است که در مطالبه عمومی داریم. تغییر دادن .

فلاحی با بیان اینکه شورای ارتباطی دستگاه های حاکمیتی در همه استان ها حضور دارد، گفت: نمی گذارد اقدامی شود اما به مدیر شورا اجازه می دهد کار مردم را مقید نکند.

وی افزود: حتی در دین هم این قاعده داریم که اگر مسائل دینی مانعی برای زندگی مردم شود، می تواند حکم تغییر کند.

نماینده مردم حمدان و فامینین در مجلس شورای اسلامی درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: به دلیل کمبود منابع، پاداش هزار و 400 مستمری بگیر پرداخت نشده و حقوق فرهنگیان نیز می باشد. به احتمال زیاد برابر است بودجه 1400 و لایحه 1401 اما دولت کمبود منابع دارد.

فلاحی با بیان اینکه کل طرح شفافیت آرای اعضا تصویب شده است، گفت: این طرح پس از بررسی در کمیسیون مقررات داخلی به دستور کار بازگشت اما هم اکنون 20 طرح و لایحه در دستور کار قرار گرفته است و هیچ کدام. فرصتی برای بررسی آن.

وی ادامه داد: همه معتقد به شفافیت رای هستند اما شفافیت رای همه چیز را روشن نمی کند و برخی به این طرح انتقاد می کنند که فکر می کنند کامل نیست.

نماینده مردم حمدان و فامینین در مجلس شورای اسلامی در خصوص دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران گفت: مسئولیت قانونی هیچ مدیری را قبول ندارم و حتی اگر مدیریت برگزارکنندگان ضعیف باشد صدای ما خواهد بود. مطرح کرد. برداشته شود

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: در مواقع غیبت بهترین حکومت جمهوری اسلامی حتی با مدیران فاسد است و چاره دیگری نداریم.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما