هتل ترانسیلوانیا 4; حرکات شگفت انگیز هیولاها و انسان ها

[ad_1]

در رفتن این هتل چهارمین و احتمالا آخرین قسمت انیمیشن ترانسیلوانیا است و مانند قسمت سوم که چندان موفق نبود، به نظر می رسد که این قسمت باز هم موفقیت شگفت انگیزی کسب کند.

به گزارش فرارو؛ داستان در این زمینه به نوعی معکوس است. جانی تصمیم می گیرد هیولا شود زیرا دریک به او می گوید که هتل فقط هیولاها را اداره می کند. فن هلسینگ یک سلاح لیزری دارد که می تواند انسان را به هیولا و هیولا را به انسان تبدیل کند. در استفاده از سلاح اشتباهی وجود دارد و همه هیولاها از جمله دریک خود انسان می شوند و اکنون فقط یک هیولا جانی وجود دارد. اکنون جانی و دریک باید برای بازگشت به موقعیت اصلی خود سفری ماجراجویانه را آغاز کنند و ماویس باید مراقب باشد که در این مسیر چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

هتل ترانسیلوانیا 4;  حرکات شگفت انگیز هیولاها و انسان ها

این فیلم واقعا سرگرم کننده و خنده دار است و به خصوص بچه ها آن را دوست خواهند داشت. بیشتر شوخی های فیلم برای همه مخاطبان در هر سنی سرگرم کننده است و اگرچه بیشتر فیلم های فیلم در خارج از هتل اتفاق می افتد، اما صحنه های خنده دار زیادی در داخل هتل وجود دارد. لحظات شیرین زیادی بین جانی و دریک وجود دارد که مطمئناً طرفداران همیشگی هتل ترانسیلوانیا را به وجد خواهد آورد. همکاری صمیمانه و نزدیک جانی و دریک پایانی به یاد ماندنی و خوب را برای این مجموعه انیمیشن رقم خواهد زد.

موضوع این فیلم مراقبت از شخصیت و قدردانی از آنچه دارید است. و باید دیگران را همانگونه که هستند بپذیریم و به خصوصیات آنها احترام بگذاریم. همه این درس ها به صورت شاد و طنز ارائه می شود و البته لحظات گرم و احساسی زیادی در فیلم وجود دارد.

هتل ترانسیلوانیا 4;  حرکات شگفت انگیز هیولاها و انسان ها

جلوه های بصری فیلم بسیار عالی است و این با داستان جذابش، قسمت چهارم هتل ترانسیلوانیا را به یکی از بهترین های این مجموعه تبدیل می کند. مدت زمان 90 دقیقه فیلم نیز کاملا مناسب است و هیچ چیز غیرضروری در آن وجود ندارد. به همین دلیل فیلم از ابتدا تا انتها جذاب است و از جذابیت آن کاسته نمی شود.

نکته منفی این قسمت این است که طرح داستان تا حدودی قابل پیش بینی است و حتی با تماشای تریلر فیلم می توان حدس زد که قرار است چه اتفاقی بیفتد و اوضاع چگونه پیش می رود. البته شاید این موضوع برای بچه ها و فقط برای والدین خیلی مهم نباشد چون تا حدودی از جذابیت فیلم می کاهد.

مشکل دوم این است که تغییرات قابل توجهی در بازیگران ایجاد شده است و برایان هال جایگزین آدام سندلر شد که به جای دریک صحبت کرد. اگرچه هال کار بزرگی انجام داده است، اما در برخی جاها سندلر احساس پوچی می کند.

در کل این قسمت از انیمیشن هتل ترانسیلوانیا بسیار لذت بخش و شگفت انگیز است و می توان گفت بعد از قسمت اول بهترین قسمت سریال است که تماشای آن برای کل خانواده جذاب و لذت بخش خواهد بود.

  • کارگردان: درک درایمن، جنیفر کلوسکا.
  • فیلمنامه نویس: آموس ورنون، جندی تارتاکوفسکی.
  • هنرمند صدا: اندی سامبورگ، سلنا گومز، برایان هال.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما