هررا: برای درخشش باید در خدمت مسی باشیم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، هررا در سال 2019 به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست و از آن زمان به این باشگاه کمک کرد تا 6 جام را کسب کند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

امباپه و نیمار ستاره های اصلی پاری سن ژرمن در این دوره بودند، اما حالا لئو مسی به تیم اضافه شده تا به مائوریسیو پوچتینو قدرت بیشتری بدهد.

مسی که 21 سال درخشان را در بارسلونا سپری کرد، در ماه آگوست این باشگاه را ترک کرد و به پاری سن ژرمن رفت و در 16 بازی اول خود برای این تیم 6 گل و 5 پاس گل به ثمر رساند.

هررا به روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو در مورد تأثیر حضور مسی بر تیم گفت: «تطبیق بازیکنان در سطح مسی به زمان کمتری نیاز دارد. او در فرانسه، اسپانیا، ژاپن یا ماداگاسکار بازی می کند. او هفتمین توپ طلای خود را برد و همیشه طوری تمرین می کرد و از آن لذت می برد، انگار تازه شروع به بازی کرده است. هر اقدامی در تمرین برای او شوخی نیست.»

ما بارها بهترین نسخه لئو را دیده‌ایم، مانند بازی با منچسترسیتی در پارک دو پرنس، اما فکر می‌کنم این به بازیکنان اطراف او نیز بستگی دارد. همه ما باید در خدمت او باشیم تا به او نشان دهیم. بهترین بازیکن او.”

هررا درباره تمدید قرارداد کیلیان امباپه گفت: هنوز زمان برای تمدید قرارداد این بازیکن وجود دارد. نمونه های زیادی از تمدید بازیکنان در ماه فوریه، مارس یا آوریل داریم. هنوز زمان برای انجام این کار وجود دارد. او پسری بامزه و بامزه است و زندگی بامزه ای دارد. ما در تیم شوخ طبعی زیادی داریم و در مورد شرایط قرارداد کسی صحبت نمی کنیم.

این بازیکن در مورد صحبت های نیمار اظهار داشت: برایم مهم نیست در مورد نیمار چه می گویند. من او را خوب می شناسم، او دوست من است و قلبش بزرگ است. ناگفته نماند که او یک فوتبالیست استثنایی است. میلیون‌ها نفر که او را نمی‌شناسند هیچ ربطی به تجربه من از دوستی با او ندارند.»

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما