هزینه یک شب اقامت در شمال

[ad_1]

در رفتن– یک شب اقامت در شمال کشور می تواند بیش از 10 میلیون تومان هزینه داشته باشد. این مبلغ برای رزرو اتاق در هتل های پنج ستاره و ویلاهای لوکس پرداخت می شود. به عنوان مثال سوئیت با اتاق خواب مستر و استخر اختصاصی آب گرم در هتل وستا تنگابن 14 میلیون تومان و اجاره ویلا در شفت گیلان شبی 13 میلیون تومان است. ویلا دارای برخی امکانات رفاهی مانند صبحانه، ناهار، شام، استخر روباز و غیره است، اما مسافران با هزینه کمتر در شمال کشور گزینه هایی مانند سوئیت رومیزی، آپارتمان، بوم گردی و اقامتگاه های سنتی دارند. اکنون با ۷۵ هزار تومان می توانید اقامت سنتی در کوچیسفهان گیلان را برای یک شب در شمال رزرو کنید.

قیمت ویلا در شمال کشور

به گزارش فرارو، اجاره بهای گران ترین ویلا شمال کشور بیش از 10 میلیون تومان و برای ویلاهای ارزان قیمت کمتر از 200 هزار تومان است.

مثلا در گیلان شفت یک ویلای 500 متری شبی 13 میلیون تومان اجاره داده می شود. ویلا دارای امکانات و امکاناتی از جمله استخر روباز آب گرم با تجهیزات تصفیه، دو اتاق خواب مستر، دو اتاق استاندارد و اتاق کودک، 10 پارکینگ در ویلا، آلاچیق، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و زمین بازی کودکان می باشد. صبحانه، ناهار و شام برای 15 نفر می باشد.

نزدیک متل قو، اجاره یک شبی ویلای 500 متری شش میلیون تومان است. ویلا دارای سه طبقه با چهار اتاق خواب و دارای استخر روباز، استخر سرپوشیده، آلاچیق، میز پینگ پنگ و زمین بازی کودکان می باشد. ویلا با ظرفیت هشت تا 10 نفر و مبلغ 500000 تومان به اجاره هر مهمان اضافه می کند.

در رشت یک ویلای 2000 متری چهار خوابه با ظرفیت 12 نفر شبی 5 میلیون تومان اجاره داده می شود. یا مثلا در محمودآباد مازندران اجاره خانه ویلایی 600 متری تا شبی چهار میلیون تومان می رسد. دارای سرسره آبی سرپوشیده، ایرهاکی، میز شطرنج، میز بیلیارد، فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، آلاچیق سنتی و باغ 250 متری است.

وضعیت ارزان ترین ویلا شمال کشور چگونه است؟ اجاره ویلا 100 متری در ماسال گیلان 170000 تومان می باشد. ویلا دارای یک تخت دونفره، دو تخت یک نفره، یک تخت سنتی، یک تلویزیون قدیمی و یک یخچال هتل می باشد.

در همین ماه یک ویلای 100 متری دیگر وجود دارد که تقریباً با همین قیمت اجاره داده می شود و امکانات این ویلا مانند مورد قبلی است اما با نیم میلیون تومان می توانید تا 500 متر بروید. ویلا در پرتو مازندران. سپس سیستم صوتی، تلویزیون ال سی دی، گیرنده دیجیتال، مبلمان، بالکن و … بسته به شرایط ویلا اضافه می شود. با بودجه 1 میلیون تومان امکان اجاره ویلای هزار متری در رشت وجود دارد.

برای اجاره ویلا در شمال کشور

محل

حوزه

امکان پذیری

هزینه اجاره یک شب

شفت گیلان

500 متر

صبحانه، ناهار و شام، استخر روباز، آلاچیق و فضای سبز

13 میلیون تومان و بیشتر

نزدیک متل قو

500 متر

استخر روباز، استخر سرپوشیده، آلاچیق، میز پینگ پنگ و زمین بازی کودکان

شش میلیون تومان و بیشتر

ملت

دو هزار متر

استخر، میز پینگ پنگ و زمین بازی کودکان

پنج میلیون به بالا

محمودآباد

600 متر

سرسره آبی سرپوشیده، ایر هاکی، میز بیلیارد

چهار میلیون تومان به بالا

ماسالا

100 متر

تلویزیون و یخچال هتل

170 هزار تومان و بیشتر

سبک

500 متر

تلویزیون ال سی دی، گیرنده دیجیتال، مبلمان، بالکن

500 هزار تومان و بیشتر

ملت

هزار متر

تراس بزرگ 30 متری، تلویزیون و مبلمان

یک میلیون تومان به بالا

هزینه هتل در شمال کشور

یک شب اقامت در هتل پنج ستاره شمال کشور می تواند تا 14 میلیون تومان هزینه داشته باشد. یک شب اقامت در هتل پنج ستاره Vesta Tonecabon با چهار اتاق خواب و استخر آب گرم اختصاصی. این هتل دارای یک اتاق خواب مستر با حیاط سبز اختصاصی، تلویزیون 55 اینچی و حمام جداگانه است.

در بین هتل های پنج ستاره و معروف شمال، هزینه اقامت در سوئیت خانوادگی در خارج از کشور در هتل پرشین ایندیپندنس کاسپین حدود دو میلیون و 500 هزار تومان است و در نورستان این رقم به دو میلیون و 400 هزار تومان رسیده است. هتل چهار نفره.

در هتل های چهار ستاره بندر انجلی، قیمت اتاق ها از 900 هزار تومان تا 10 هزار تا 300 هزار تومان است. هزینه رزرو اتاق ویژه ماه عسل در لاهیجان با استخر، تجهیزات بدنسازی و مودم اینترنت به چهار میلیون تومان می رسد و برای رزرو اتاق در هتل دو ستاره اکسین محمودآباد باید 500 تا 800 هزار تومان بپردازید. همچنین برای رزرو اتاق یک ستاره در هتل چالوس سمنگان باید حدود 250 هزار تومان بپردازید.

وضعیت هتل در شمال کشور

محل

هتل

مخارج

تنکابن

وستا (پنج ستاره)

دو میلیون تومان تا 14 میلیون تومان

در دست اقدام

ایرانیان آزادی بخش خزر (پنج ستاره)

یک میلیون و 500 هزار تومان تا دو لک 500 هزار تومان

میمون انجلی

هتل دنیز (چهار ستاره)

900 هزار تومان تا 10 لک 300 هزار تومان

محمودآباد

اکسین (دو ستاره)

500 هزار تومان تا 800 هزار تومان

در دست اقدام

همخوانی (ستاره)

250 هزار تومان تا 400 هزار تومان

هزینه های بوم گردی و اقامتگاه های سنتی

به گزارش فرارو، هزینه یک شب بوم گردی در شمال از سه میلیون تومان شروع می شود و اجاره بهای ارزان ترین گزینه به 150 هزار تومان می رسد. به عنوان مثال در آمل مازندران اقامتگاه بوم گردی با مساحت حدود 10000 متر و ظرفیت تا 15 نفر وجود دارد. اجاره شبی سه میلیون تومان و دارای شومینه، اجاق هیزمی، حمام و سرویس بهداشتی است.

بوم گردی با همان 150 هزار تومان می توان شبانه در شالیزارهای کشور اجاره کرد و امکانات اقامتی با شوفاژ، شومینه، سرویس بهداشتی فرانسوی، تلویزیون و یخچال وجود دارد. اگر بخواهید در شهرهای دیگر شمال کشور اقامت در بوم گردی با بودجه 150 تا 400 500 هزار تومان و با بودجه 10 میلیون تومان تا 140 امکان پذیر است. – متر اقامت در اسلم گیلان که تا هشت نفر ظرفیت دارد. 100000 تومان به کرایه اضافه می شود.

مسافرانی که به شمال می روند علاوه بر بوم گردی، می توانند اقامتگاه های سنتی را نیز رزرو کنند. کار احتمالی با کمتر از 100 هزار تومان. به عنوان مثال هزینه اقامتگاه سنتی در کوچیسفهان گیلان شبی 75 هزار تومان بدون تخت است اما اجاره بهای اقامتگاه سنتی نیز به 10 میلیون تومان افزایش می یابد.

در تنکابن مازندران یک کلبه چوبی شبی یک میلیون تومان اجاره داده می شود. این کلبه می تواند حداکثر شش نفر را در خود جای دهد و دارای یک تخت دونفره و چهار تخت سنتی، یک سرویس بهداشتی و یک حمام می باشد.

برای اجاره اقامتگاهی سنتی و بوم گردی در شمال کشور

محل

حوزه

مهمترین ویژگی ها

هزینه اجاره یک شب

ملت

35 متر (اکوتوریسم)

رادیاتور، شومینه، تلویزیون و یخچال

150 هزار تومان

اسلام

140 متر (اکوتوریسم)

رادیاتور، شومینه، تلویزیون و یخچال

یک میلیون تومان

کوسپاهان

110 متر (قنات معمولی)

تخت و سرویس بهداشتی سنتی

75 هزار تومان

آمل

80 متر (اکوتوریسم)

تخت، حمام و سرویس بهداشتی سنتی

سه میلیون تومان

هزینه زندگی در سوئیت و آپارتمان در شمال کشور

در شهرهای شمالی کشور اجاره آپارتمان از 3 میلیون تومان تا 200 و 300 هزار تومان متغیر است. یک واحد 140 متری با ظرفیت 10 نفر در رامسر مازندران با دو تخت دو نفره، دو تخت یک نفره و چهار تخت سنتی و اجاره بها 2 میلیون و 750 هزار تومان قابل مشاهده است.

نمای دریا از ویژگی های این واحد است و شامل تلویزیون، یخچال و سیستم گرمایشی می باشد. در مورد ارزان ترین گزینه ها می توان یک واحد 120 متری یک خوابه در تنکابن را با قیمت 300000 تومان اجاره کرد. عکس های این واحد دو تخت دونفره و یک تخت یک نفره را نشان می دهد. در نمک خارج از کشور یک واحد 800000 تومان اجاره داده می شود.

این واحد 120 متری و دو خوابه است اما اجاره تخفیف برای مسافران شمال کشور می تواند هزینه کمتری داشته باشد. اجاره گران ترین سوئیت شمال ایران به دو میلیون تومان هم نمی رسد و مثلا سوئیت استخردار بندر انزلی یک میلیون و 800 هزار تومان اجاره داده می شود. جکوزی، دسترسی سریع به دریا، میز فوتبال، تلویزیون و گیرنده دیجیتال در عکس ها قابل مشاهده است.

سمت رامسر می تواند سوئیت اتاق خواب را با قیمت 170 هزار تومان اجاره کند. عکس های موجود در آگهی یک تخت دونفره، یک یخچال هتل، یک بخاری و یک تلویزیون قدیمی را نشان می دهد و این سوئیت می تواند تا هشت نفر را در خود جای دهد. با بودجه 300، 400 هزار تومانی تخفیف های زیادی برای اجاره وجود دارد و از امکانات آنها می توان به تلویزیون ال سی دی، یخچال طبقه پایین و مبلمان اشاره کرد.

اجاره آپارتمان و سوئیت در شمال کشور

محل

حوزه

مهمترین ویژگی ها

هزینه اجاره یک شب

رامسر

140 متر (آپارتمان)

چشم‌انداز دریا و امکانات اولیه مانند تلویزیون و یخچال

دو میلیون و 750 هزار تومان

تنکابن

120 متر (آپارتمان)

یخچال هتل و تلویزیون قدیمی و روتختی سنتی

300 هزار تومان

نمک آبرود

120 متر (آپارتمان)

تلویزیون و یخچال و تخت

800 هزار تومان

میمون انجلی

130 متر (کت و شلوار)

استخر و جکوزی

یک میلیون و 800 هزار تومان

رامسر

80 متر (کت و شلوار)

یخچال و تلویزیون قدیمی هتل

170 هزار تومان

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما