fastescobanner

هشت قیمت الکتروموتور بسیار مفید برای مشاغل کوچک

از دیگر محصولات موتوژن، الکتروموتور موتوژن تک فاز خازن دائم با بدنه آلومینیومی است که در سایزهای 56 الی 112 موجود می باشد. اما هم از سمت عرضه کننده گان هم صنعتگران و خریداران الکتروموتور تک فاز آلومینیومی بیشتر طرفدار دارد. صنایع شیمیایی و پتروشیمی، تولید نفت و گاز معدنی، کارخانه گاز، شرکت های تامین کننده گاز، پمپ بنزین، کارخانه تصفیه فاضلاب، کارخانه کک، کارخانه پردازش چوب وصنایع دیگر که در معرض انفجار هستند. درپوش محافظ پروانه، پروانه خنک کننده ،جعبه اتصالات (تخته کلم) درپوش جعبه اتصالات ،سرسیم ها،هسته استاتور ،پلاک موتور، بدنه استاتور که برای خنک شدن پرپره ساخته شده است، سیم پیچ استاتور، محور یا شفت ،درپوش یا قالپاق، یاتاقان بلبرینگ، درپوش بلبرینگ . همچنین، بر روی بدنه تخته کلمپ (جعبه اتصال) و پلاک، مشخصات موتور قرار می گیرد. مواد اتصال اثر قابل ملاحظه ترین روی انرژی اشتعال نسبت به شکل اتصال دارد. از آن پس دانشمندان زیادی در این زمینه شروع به تحقیق و بررسی کردند تا این که الکتروموتور به شکل امروزی در اختیار ما قرار گرفت.

موتورهای الکتریکی در انواع مختلف الکتروموتور DC، الکتروموتور پله ای و الکتروموتور AC تهیه می شوند و یکی از تولید کنندگان برجسته در زمینه تولید این محصولات شرکت موتوژن می باشد که محصولات خود را با کیفیت بالا به کمک نیروی کار ماهر و مهندسین خبره طراحی و تولید می نماید. اگر چه استفاده از این مدل تا 2.2 کیلووات بین صنعتگران کشور مرسوم تر است. سه گشتاور نامی، راهاندازی و حداکثر گشتاور وجود دارد که اگر بخواهیم به این سه تا به طور تخصصی نگاه کنیم و آنها را بررسی کنیم هم حوصله شما سر میرود و هم ما خسته میشویم. در مکانیزمهای لختی یا با شتاب مثبت، حتماً گشتاور لختی بار و موتور را باهم محاسبه کنید.

توان نامی درپلاک مشخصات موتور قرار می گیرد و مقدار توان مکانیکی قابل دسترس روی شفت الکتروموتور است و به صورت حاصل ضرب مقدار گشتاورنامی (τ) در سرعت چرخش (ώ) روتور محاسبه می شود. موتوژن سه فاز الکتروموتور ساخت کارخانه موتوژن تبریز و محصولی اصالتا ایرانی با کیفیت و قیمت عالی و رنج توان تولیدی متنوع. رایا با فروش موتور های ایرانی از تولیدات ملی حمایت نموده و همواره در راستای رونق تولید و اقتصاد صنعت آسانسور کشور گام برمی دارد. گروه صنعتی دیزل نیرو با تخفیف مناسب نسبت به فروش الکتروموتور های جمکو اقدامی می نماید. با وجود کاربرد مناسب حفاظت اولیه ضد انفجاری، مناطق، حتی اگر از لحاظ فضا محدود شده باشند، اغلب در حالتی قرار خواهند داشت که نمی توان مانع بوجود آمدن یک فضای قابل انفجار شد. این همچنین به دانسیته فضای انفجار و گرمای ویژه آن بستگی دارد.

این کار از طریق تحلیل دادههای دریافتی از سنسورهای مختلف میسر میشود. مجموعه برس: مجموعه برس متصل به سوئیچ است و برای تکمیل عمل سوئیچ از طریق جریان عمل می کند. استاتور جز ثابت در الکتروموتور است که همانگونه که اشاره شده دارای سیمپیج و یا آهنربا است که از طریق ایجاد میدان مغناطیسی و تبادل این میادین با روتور باعث چرخش روتور که در مرکز آن شافت قرار گرفته میشود. همچنین این موضوع تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد. 1- روتورRotor: بخش متحرک موتور بوده که با تاثیر از میدان مغناطیسی ایجاد شده استاتور با نیروی الکترومغناطیس به حرکت و چرخش درآمده و در نهایت باعث گردش شافت می گردد. دور نامی انواع الکتروموتور متناوب با تعداد قطب (پل) الکتروموتور و فرکانس برق ورودی به موتور رابطه مستقیم دارد و روی قیمت الکتروموتور تک فاز تاثیر زیادی دارد. هر الکتروموتور از قطعات زیادی تشکیل میشود. تهویه مصنوعی: در این حالت مقدار هوای زیادی را به چرخش در می آوریم. این اثر دما نسبت به فشار اولیه قابل ملاحظه تر و نیز ملموس تر است. حداقل انرژی یک مخلوط گاز یا بخار هوا کوچکترین انرژی الکتریکی است که از تخلیه یک خازن قادر به مشتعل نمودن قابل اشتعال ترین مخلوط از آن گاز یا بخار و هوا در فشار 1 bar و دمای 250 درجه سانتی گراد بدست می آید.

اشتعال پذیری مخلوط های مختلف گاز یا بخار هوا تا حد ماکزیمم در اثر افزایش فشار اضافه می شود و سپس دوباره کاهش می یابد. محدوده اشتعال مخلوطهای گاز یا بخار یا هوا با افزایش دما بسط می یابد یا به عبارتی پایین ترین حد اشتعال افت می کند و بالاترین حد اشتعال بیشتر از بالاترین حد اشتعال مخلوط در دمای اتاق می شود. اگر موتور در محیطی با تهویه کم و نامناسب قرار بگیرد ممکن است دمای موتور افزایش یابد که این امر منجر به آسیب به عایق بندی موتور و گریس یاتاقان می گردد.

ممکن است رطوبت و بخار آب در اثر چگالیده شدن(تبدیل بخار به آب) باعث آسیب به سیم پیچی و یاتاقان های موتور گردد. موتورهای بخار با استفاده از بخار داغ، انرژی مکانیکی ایجاد می کردند، موتورهای الکتریکی از انرژی الکتریکی به عنوان منبع خود استفاده می کنند. انرژی الکتریکی سه فاز متداول ترین روش برای استفاده در شبکه های الکتریکی در سراسر جهان است ، زیرا انرژی بیشتری را منتقل می کند و استفاده قابل توجهی را در بخش صنایع شاهد هستیم. در الکتروموتور ها بخش متحرک که با حرکت دورانی خود سبب گردش محور شافت میشود روتور نام دارد که وظبفه تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی را بر عهده دارد. در صنایع مختلف پالایشگاهی و بسیاری از صنایع مشابه به الکتروموتورهای گیربکس با دور بالا نیازمند هستند که معمولاً به آن ها الکتروموتور گیربکس دار فزاینده گفته می شود. این تجهیزات صنعتی بسیار کاربردی در مدل ها و قیمت های مختلف در بازار وجود دارند. خواص مخلوط، خواص نحوه اتصال و مشخصه های الکتریکی مانند جریان، ولتاژ و مقاومت از جمله پارامترهای مهمی است که بوسیله تست ها موثر بر قابلیت اشتعال شناخته شده است.

نحوه اتصال می تواند به صورت مثلث یا ستاره بوده و سپس موتور را استارت کرد. دانستن نحوه خنک کاری از نکات مهم پیش از خرید الکتروموتور می باشد. درجدول (1) مقادیر حداقل انرژی اشتعال و غلظت چند مخلوط مهم از گاز یا بخار و هوا لیست شده است. قدرت این موتور الکتریکی از 0.18 کیلوات با 0.25 اسب بخار شروع شده و تا 4 کیلوات با 5.5 اسب بخار ادامه دارد. امیدواریم که این توضیحات در مورد الکتروموتور های تک فاز و سه فاز برای شما مفید واقع شده باشد. در جدول زیر به صورت خلاصه توان و قدرت این الکتروموتور برای شما آماده شده است. ” باید گفت که اگر به سهل انگاری موارد زیر را رعایت نکنید، الکترو موتور شما خواهد سوخت.

پس با دقت نکات زیر را خوانده و بعد از خرید الکتروموتور آن ها را رعایت کنید. مشخصات سری موتورها: در جرثقیل ها و بالابر استفاده می شود، گشتاور با سرعت پایین کارایی بالا و گشتاور با سرعت بالای محدود. میزان سرعت این نوع از موتور الکتریکی به گشتاور ترمزی موتور بستگی دارد. در این نوع موتور هر دو میدان سری و موازی وجود دارد. موتور الکتریکی از نوع برگشت پذیر می باشد، زیرا می تواند انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند و به عنوان ژنراتور یا دینام عمل می کند. تمامی اتصالات الکتریکی باید محکم بسته شوند زیرا که خزش در پیچ ها و سیکل کاری ممکن است باعث باز شدن اتصالات شود. تمام تست ها در نتایج اولیه تایید می کند که دستیابی به بیشترین قابلیت انفجار مخلوطهای مختلف گاز و هوا یا به عبارتی حداقل انرژی اشتعال آنها بر مبنای طبقه بندی آنها در گروه انفجاری رخ می دهد. تقسیم منطقه خطر بر حسب احتمال وقوع خطر انفجار هم از لحاظ ایمنی و هم به خاطر مسائل اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است بطوریکه ملزومات دستگاه هائی است که فقط به طور گذرا بوسیله انفجار محصور هستند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد upsanat لطفا از صفحه ما بخواهید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما