استقلال نفت را برد؛ آماده برای دربی 98.

[ad_1]

در آخرین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، استقلال و صنعت نفت آبادان از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با یک گل به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

امیرحسین حسین زاده در دقیقه 32 برای استقلال گلزنی کرد.

شرق گلال با این پیروزی 54 امتیازی شد و روند شکست ناپذیری آبی ها در این فصل به 22 هفته رسید و اختلاف آبی ها در صدر جدول با پرسپولیس 6 امتیاز بود. بدین ترتیب استقلال در شرایط عالی و ایده آل برای دربی 98 تهران آماده شد. صنعت نفت آبادان نیز که هفته گذشته پرسپولیس را شکست داده بود با 30 امتیاز در رده سی ام و هفتم جدول قرار دارد.

نیمه اول

ضربه سر چکشی آرمان رمضانی در دقیقه 10 در بدو ورود به دروازه صنعت نفت توسط فرزین گروسیان به عقب رانده شد.

در دقیقه 12 رافائل سیلوا توپ را از نقطه کرنر به سمت دروازه صنعت نفت آبادان فرستاد. حسین زاده در دقیقه 18 کنترل خوبی در ارسال یاماگا به محوطه جریمه داشت که در آخرین لحظه مدافع نفت توپ را عقب زد و سپس به بیرون رفت و ضربه ای به پای امانوف زد.

گل: در دقیقه 32 امیرحسین حسین زاده با ضربه سر امید خلدی روی پاس بسیار خوب کوین یاماگا در محوطه شش قدمی صنعت نفت دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه 37 شوت محمود مطلق زاده به سمت چارچوب دروازه حسینی بود و با آن توپ توسط کاپیتان استیگل مهار شد.

نیمه دوم

عارف غلامی در دقیقه 52 روی یک توپ سرگردان داخل محوطه جریمه دروازه را باز کرد اما کمک داور در موقعیت آفساید گل را دریافت کرد.

در دقیقه 56 حرکت انفرادی امانوف حسین زاده را تحت تاثیر قرار داد و سپس پاس او به عقب به مهدی پور رسید که از فرصت استفاده نکرد. در دقیقه 71 موقعیت خوبی برای حردانی ایجاد شد که ضربه او تا اوت ادامه داشت.

نکته آزادی: سید حسین حسینی، صالح حردانی (وریا غفوری 81)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، عزیزبک امانوف (سعید مهری 81)، رضا آذری (زبیر نیکانفاس 46)، امیرحسین ارمسین حسنی (ع) و امیرحسین رزعان حسینی (81) مطهری 57).

ساختار صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، رضا یزداندوست، میثم تهدست، احمد شریعت زاده (فخر تهامی 39)، امید خلدی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی (مهدی ممی زاده 39)، طالب رکانی، شیرآرا.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما