همکاری ایران سل و شرکت فولاد کاویا در اجرای طرح تحول دیجیتال

[ad_1]

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همچنان به اجرای طرح های تحول دیجیتال در صنعت کشور ادامه می دهد و شرکت «فولاد کاوه» مجری تحول دیجیتال است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در نشست مشترک ایرانسل و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، دو طرف برای اجرای طرح تحول دیجیتالی شرکت فولاد کاوه در بستر ارتباطی ایرانسل موافقت کردند.

این جلسه که امروز سه شنبه 3 اسفندماه 93 در شرکت فولاد کاویا بندرعباس برگزار شد با حضور مهندس علی دهقین مدیر عامل وعضو هیئت مدیره شرکت فولاد نقدی کاویا جنوب برگزار شد. آرنت، مدیرعامل ایران سل و بیژن عباسی، جمعی از مدیران این دو شرکت، تصمیم گرفتند کارگروهی مشترک در زمینه تحول دیجیتال تشکیل دهند تا این پروژه به واقعیت تبدیل شود.

در این جلسه دکتر حسن بلوردی معاون فنی و مهندسی، مهدی رضایی معاون پروژه و محسن یوسف پور مدیرکل راه حل های سازمانی ایرانسل و سعید جهانی معاون عملیات و والا احمدپور معاون مالی شرکت حضور داشتند. همچنین حسین خیاطی، مدیر کل شرکت فولاد، فولاد کاویا یکی از این آثار است. انقلاب اسلامی بر لزوم اجرای طرح تحول دیجیتال توسط این شرکت تاکید کرد.

دهقین با اشاره به تجربیات مثبت ایران سل در زمینه تحول صنعتی دیجیتال، ابراز امیدواری کرد که با کمک ایرانسل نیازهای دیجیتال و ارتباطی فولاد کاوه برآورده شود و آخرین نسل فناوری ارتباطی در فرآیند این شرکت اجرایی شود.

مدیرعامل ایران سل در این دیدار نسبت به آغاز همکاری بلندمدت مشترک دو شرکت برای توسعه صنعت ابراز امیدواری کرد و گفت: است. در دنیا به این سمت حرکت می کنند و زیربنای اساسی آن «تحول دیجیتال» است.

وی گفت: در تحول دیجیتال، شرکت ها در حال حرکت از مفاهیم سنتی به مفاهیم جدید هستند و فرآیند قدیمی به فرآیندی مبتنی بر فناوری تبدیل می شود. و از این طریق می توان خدمات مورد نیاز مردم و صنایع را ارائه کرد.

عباسیرند با اشاره به اینکه ایران دومین اپراتور از نظر زمان راه‌اندازی تلفن همراه بود، اما از نظر دستیابی به فناوری جدید و پیشرو بودن در ورود جدیدترین فناوری‌های جهانی به کشور، گفت: موبایل نسل پنجم فناوری ارتباطات است. برای سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال طراحی شده است. در سال 1399 برای اولین بار موفق به واردات فناوری 5G به ایران شدیم و نسل پنجم سایت ایرانسل در جزیره نقد راه اندازی شد و هم اکنون در حال خدمت رسانی به ساکنان جزیره است.

وی افزود: ایرانسل همواره تلاش کرده تا در خط مقدم دسترسی مردم به زیرساخت ها و فناوری های نوین باشد و انشاءالله در سال 1401 توسعه 5G در کشور رونق خواهد گرفت و امیدواریم خدمات نسل پنجم را در بندر ارائه دهیم. عباس.

ایرانسل، اولین ارائه دهنده 5G در ایران، در حال حاضر با 8 سایت 5G در کشور، رکورد سرعت و تعداد سایت های تلفن همراه 5G را در اختیار دارد.

مدیرعامل ایرانسل همچنین به ارائه خدمات ارتباطی ایرانسل به شرکت ها و سازمان ها اشاره کرد و گفت: .

وی با اشاره به تجربیات مثبت ایران سل در زمینه تحول دیجیتال در صنعت، مشارکت با مجتمع صنعتی را یکی از مواردی دانست که ایران سل همچنان در حال پیشرو بودن در تحول دیجیتال است: کارخانه در زمینه دیجیتال. تحول برای Debate Factory Connected Technology که اکنون راه حل های قطعی در جهان دارد و پیشرفت های چشمگیری در عملکرد و بهره وری صنعت داشته است، داده های مهمی را برای تحلیل فرآیند با استفاده از بستر ارتباطی نسل پنجم در اختیار کارشناسان قرار می دهد.

همچنین پیش از آغاز جلسه، مدیرعامل ایران سل و هیئت همراه از بخش‌های مختلف مجتمع فولاد کاویا بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های این کارخانه آشنا شدند.

ایران سل، اپراتور پیشرو در اجرای تحول دیجیتال در صنعت کشور، هم اکنون با امضای دو تفاهم نامه در تاریخ 8 خرداد 1400، اجرای طرح تحول دیجیتال را در شرکت ذوب آهن مبارک اصفهان آغاز کرده است تا درخواست های تجاری برای آن وجود داشته باشد. ارائه نسل پنجم ارتباطات سیار (5G) به صنعت برای اولین بار در ایران.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما