هندبال ایران جهانی شد

[ad_1]

تیم ملی هندبال نوجوانان در دومین دیدار دور دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی از لهستان از ساعت 13 و 30 دقیقه به مصاف کویت رفت و در آخرین لحظات به نتیجه «3» رسید و به نیمه نهایی صعود کرد. در جام جهانی که در دو کشور سوئد و لهستان برگزار می شود، تصمیم گیری خواهد شد.

افشین صادقی و پویا نوروزی نژاد دو هندبالیست جوان که در چهار بازی اخیر کمتر حضور داشتند برای این دیدار راهی ایران شدند.

آدام برو و بانده کیس از مجارستان کوبال داوری این نشست را تشکیل دادند.

نیمه اول سیاوشی درخشان و جنگ روانی کویتی ها

در دقایق ابتدایی دو تیم به فینال راه یافتند. سیاوشی نیز در این دیدار موفق بود و موقعیت های متعددی را از گلزنی گرفت. شاگردان مانوئل 2 دقیقه و دو دقیقه بعد از اخراج به گل رسیدند، کویتی موفق شد. بازیکنان کویت سپس به دنبال وارد کردن بازی به فضای روانی و ایجاد تنش برای تضعیف روحیه بازیکنان ایران بودند.

بازیکنان کویت به همین روند ادامه دادند و باعث شد تا سجاد آستاکی یکی از موثرترین بازیکنان ایران در عرض دو دقیقه از زمین اخراج شود. در عرض چند دقیقه و با وجود اینکه سیاوشی چندین بار دروازه ایران را بسته بود اما در نهایت کویتی ها بازی را مساوی کردند. در 2 دقیقه کویت با یک اشتباه خطرناک دو دقیقه اخراج شد. چند ثانیه بعد کویت اخراج شد. در نهایت نیم دایره به تساوی ختم می شود.

دو و نیم رقابت نهایی با کویت و برتری در مقام دوم

کویتی ها نیمه دوم را با دو گل پیش از ایران آغاز کردند اما یاران فرناندز در بازی رفت به تساوی رسیدند و سپس با یک گل از حریف پیش افتادند.
در مرحله نیمه نهایی دو تیم به خط پایان صعود کردند که حداقل یک گل بین دو تیم به ثمر رسید. در 5 دقیقه مجتبی حیدرپور پس از انجام خطا به مدت دو دقیقه از کویت اخراج شد.

در این زمینه، کویتی ها موفق شده اند اختلافات خود را با ایران حل کنند. بازیکنان ایران پس از دقایقی فرصت داشتند تا بازی را به تساوی بکشانند اما با از دست دادن این فرصت در 5 دقیقه به گل رسیدند و دو تیم دیگر این بار به دور دوم راه یافتند. درخشش محمد سیاوشی در دروازه ایران ادامه داد اما بازیکنان ایران به گلزنی فرصت دادند و کویتی ها بار دیگر اختلافات خود را به اوج رساندند.

در عرض 2 دقیقه کویت دو دقیقه بعد از اشتباه پوجا نوروزی از زمین پرتاب شد و چند ثانیه بعد کویت هم به همین سرنوشت محکوم شد. این فرصت خوبی بود تا شاگردان فرناندز در 3 دقیقه دوباره کار کنند. به گفته وی اخراج پویا نوروزی نژاد کار ایران را در دقایق پایانی سخت کرده است اما در عین حال شاگردان فرناندز از حریف خود پیش افتاده اند. این بازی دو ثانیه تا پایان تساوی 2-2 به طول انجامید تا اینکه سجاد آستاکی برنده بازی شد و به برتری رسید. این شوت صعودی ایران به نیمه نهایی رسید و جام جهانی را امضا کرد.

یونس اشعری، محمدرضا عرایی، احسان ابوی، مجتبی حیدرپور، امید رضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استاکی، پویا مهدیوسی نروزی. ، مهرداد صمصامی افشین صادقی و حسین جهانی تیم ملی را در این مسابقات تشکیل می دهند.

مانوئل مونتایا فرناندز هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد. همچنین کیوان صادقی به عنوان مدیر فنی، محسن طاهری و مسعود ظهرابی به عنوان مربی، فرید علیمرادی به عنوان مربی درب، علی بخشی به عنوان متخصص تغذیه و تراپیست و نصیر سلیمی به عنوان آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال هند.

نتایج کامل تیم ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

مرحله گروهی و مرحله اول:
ایران 2 – 1 استرالیا
ایران 1 – 2 هند
ایران 2-1 عربستان

دور دوم:
ایران 2-1 عراق
ایران – کویت

آخرین دیدار تیم ملی جوانان در این مرحله روز چهارشنبه ساعت 9:30 صبح در بحرین انجام شد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما