واکنش جی یرگن کلوپ به انتقال نهایی دیاز

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول ظهر امروز به طور رسمی از خرید لوئیز دیاز از پورتو خبر داد. هافبک کلمبیایی پس از توافق پزشکی و شخصی قراردادی طولانی مدت با لیورپول امضا کرد. دیاز پس از دو فصل و نیم حضور در پورتو، جایی که در 125 بازی 41 گل به ثمر رساند، اکنون تعداد انگشت شماری از شاگردان یورگن کلوپ را اضافه کرده و 23 امتیاز به لیورپول اضافه خواهد کرد.

دیاز پشت تست های پزشکی در آرژانتین قرار دارد، جایی که او به همراه تیم ملی کلمبیا برای شرکت در مسابقات مقدماتی آلبی سلسته برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، 4040 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون یورو جایزه دریافت خواهد کرد.

سرمربی لیورپول جی یرگن کلوپ از انتقال دیاز خبر داد.ما می دانیم که پورتو مکانی فوق العاده برای اقامت است و چگونه می توان یک بازی را به بهترین شکل ممکن رشد داد. آنها یک تیم کارشناسی هستند و باید بگویم که مذاکرات واقعا سخت بود.

لحظه ای که امسال با لوئیس بازی کردیم، دیدیم که چقدر می تواند خطرناک باشد. چقدر سریع است و ذهن چقدر قوی است. هدف ما این بود که کیفیت تیم را داشته باشیم و دیاز کاملاً مناسب بود.”

باشگاه ادامه داد:او گفت: “خوشحالم که توانستم این انتقال را کامل کنم و لوئیز را به اینجا برگردانم.” من معتقدم که تنها زمانی که باید خرید کنیم این است که در ژانویه اقدام کنیم اگر تصمیم گرفتیم به سطح بعدی برویم.

من باید از مالکیت و تیم مدیریت قدردانی کنم. لوئیز بازی می کند زیرا ما معتقدیم تیم ما را بهتر خواهد کرد. چه برای حال و چه برای آینده. و ذکر این نکته ضروری است که این اصلاً بد نیست.

همچنین باید از فدراسیون فوتبال کلمبیا تشکر کنیم که زمان کافی برای تکمیل این انتقال در اختیار ما قرار داده است. آنها بازی بزرگی در دوشنبه دارند و من همیشه می دانم که آمادگی چقدر برای بازی مهم است. از شما بسیار سپاسگزارم که به آنها این فرصت را دادید تا آخرین نفری باشند که می میرند.”

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما