واکنش حسن یزدانی به کشتی

[ad_1]

حسن یزدانی با قدردانی از تیم ملی کشتی فرنگی در این مسابقات اظهار کرد: همه این تصادفات از رحمت خدا بود و تلاش کمتری که در این چند سال انجام دادیم جبران شد. کشتی من و رقیب آمریکایی خیلی حساس بودیم اما خدا کمکم کرد و مربیان و حریفان هم کمکم کردند تا آمادگی بهتری داشته باشم. در نهایت یک چرخش جهانی شد و من این کشتی گیر خوب آمریکایی را شکست دادم و سهم کمی در ازدواج مردم داشتم.

وی در مسابقه پیش از مسابقه نیز گفت که موفقیت مسابقه یکباره به دست نمی آید و همه چیز دست به دست هم می دهد تا نتایج دست به دست هم دهند. ما همه کمک کردیم و به هم کمک کردیم و معلوم شد که مایه خیر و برکت بود. بعد از المپیک که پژمان کادر مربیگری تیم را برعهده گرفت، مدت کوتاهی در دنیا داشتیم، یک سری تمرینات برگزار شد و سعی کردیم آن تمرینات را انجام دهیم تا اینکه آماده نشدیم. خدا را شکر همه چیز خوب بود و توانستیم ناراحتی را جبران کنیم.

یزدانی که میهمان افتخاری حلقه طلایی بود، از کشتی گیران روحانی با عنوان «کادرفنی» یاد کرد و گفت: برای همه مربیان احترام قائل هستم. در تمرین شوخی وجود ندارد و سمت سرمربی بسیار مشخص است اما خارج از بحث ما با آقای پژمان و سایر مربیان رابطه دوستانه، دوستانه و صمیمی داریم. بچه ها خیالشان راحت شد.

وی با بیان اینکه در تمرین تخصصی شدن در آموزش هنرهای تخصصی تحت ناسیونالیسم گفت: من می گویم ابتدا کادر اجازه می دهد و اگر یکی از بچه ها از من بخواهد کاری را انجام دهم که مرا به یاد هنر می اندازد. باید با اجازه مربیان این کار را انجام دهد.» من در کار دخالت نمی کنم. حالا عرفان الهی و رحمان عموزاد و سایر قهرمانان اگر سوالی از من بپرسید جان و دل به شما کمک می کنم و خوشحال می شوم که تحت تاثیر موفقیت شما قرار بگیرم. این کشتی گیران من را دوست دارند.

یزدانی تا کی کشتی را ادامه می دهد؟ وی گفت: اگر در این سال ها بختی را هم داشتم، حریفم بهتر از من بود اگر می توانستی مرا شکست بدهی، اما آخرین بار خدا کمکم کرد و حریف آمریکایی را شکست دادم. تا زمانی که توان مالی داشته باشم قطعا برای تیم ملی و کشتی فرنگی خواهم جنگید. انشاءالله تصادف این مسیر را طی نمی کند. هدف المپیک 5 است و تا اینجای بازی های آسیایی، دنیا هم جلوتر است و اگر به تیم ملی برسم دوست دارم مردم را تشویق کنم.

تیم کشتی فرنگی سال دوم جهان درباره انتخابی تیم ملی گفت: کارشناس را نمی شناسم. من کشتی می گیرم و قانون را رعایت می کنم. هر تصمیمی که می گیری قسمت کوچکی از اطاعت من است کار من کشتی گرفتن است. چرخ خیلی خوب است، این دور خیلی برای مسابقات کشوری تعلق گرفته و فردی که مدعی تیم ملی است وارد مسابقات قهرمانی کشور شده و بغض تیم ملی برتر به آسیا می رود. چند سال پیش بود که این اتفاق رخ نداد. من نمی خواهم این چرخ را بگیرم. چرخ در چند سال گذشته شکسته است اما چرخ اعلام شده کمک کاملی به کشتی کشور خواهد کرد. مربیان و مربیان هیچ نقشی در انتخاب کشتی گیران ندارند و خود کشتی گیران باید در میانه قضاوت باشند.

وی با اعلام اینکه قرار است در آخرین دور انتخابی به عنوان تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشته باشم، افزود: هر سال در کشتی تیم ملی حضور دارم و حتی اول از همه برای انتخابم که قهرمانان دیگر کشتی می گیرند. الان ما این فرصت را برای همه بچه ها داریم و در عین حال می سنجیم که مدعی یک بازیکن تیم ملی است که برای مسابقه آفریده شده است و من بقیه کشتی ها را در این چرخ دوست دارم تا همه حق داشته باشند که در این چرخ به این چرخ برسند. تیم ملی

وی همچنین با بیان اینکه اگر کار دیگری به جز کشتی انجام شود، گفت: در واقع تمام فکر و ذهنم کشتی است و فرصت رفتن به جای دیگری را ندارم اما اگر حضورم مثمر ثمر باشد. با جان و دل این کار را می کنم، اما کار خاصی ندارم.»

یزدانی سالن ورزشی مازندران را با این عنوان افتتاح کرد: این اردوی ورزشی و تدارکاتی است که در چند رشته فعالیت خواهد کرد. فاز به فاز انجام شده و در حال حاضر کشتی بادبانی راه اندازی شده است. اگر مدیریت نشوند، ممکن است به بیراهه رها شوند و راه درست را گم کنند. کار من به عنوان یک ورزشکار این است که یک قدم به کشتی و ورزش بردارم. امیدواریم قهرمانان خیر را به جامعه برسانند. من شخصا این کار را انجام می دهم. من هیچ حمایتی ندارم. داخل سالن فقط یک کلبه است، من دوستان دارم، امکانات دیگری در سالن وجود دارد که تبدیل به یک آکادمی استعداد می شود. اگر قرار بود از ما حمایت شود، ناچار می شدیم قهرمانان با استعداد آنها را بشناسیم. ما علاوه بر کشتی، در رشته های کشتی، فوتسال و … هم رقابت می کنیم. هیچ کمکی از سازمان های دولتی دریافت نکردم و با هزینه شخصی این کار را انجام می دهم.

دارنده مدال طلای جهان و دارنده مدال المپیک معتقد به المپیک مقابل نایفونوف روسیه و تیلور بدخلق آمریکایی، خوشحال نشدند، گفت: بین المپیک و نروژ، مرحله نهم را پشت سر ارتش پشت سر گذاشتیم. از نظر بدنسازی یک سری حرکات جدید انجام دادیم و سبک تمرین را تغییر دادیم. هر کدام از مربیان سبک تمرینی متفاوتی دارند. پژمان روش جدید را به درستی معرفی کرد که الحمدلله نتایج خوبی هم به همراه داشت. با این حال، در توکیو، روز اول رقابت ها به طرز چشمگیری بد بود. بوی غذا را نمی‌توانستم حس کنم، حتی ماکارونی‌ها هم بوی آن‌ها را می‌دادند و بوی نان را نمی‌توانم حس کنم. ما به هر طریق روسیه را شکست دادیم و خدا کمک کرد. روز دوم بهتر از روزی بود که قبول کردم به فینال برسم و نتیجه آن چیزی بود که می خواستم.

وی ادامه داد: علاوه بر تحلیل عوامل سببی، تمرین ها، تاکتیک ها و مسائل روانی نیز وجود دارد که بر نتیجه تأثیر می گذارد. همه آنها در نروژ کمک کردند. آقای پژمان، دکتر دبیر و بچه ها و همرزمانم به من کمک کردند تا با این تصادف در مقابل تیلور کنار بیایم و پس از مدتی طلسم را شکست دهم. امیدواریم این روند پیروزی برای همه بچه ها ادامه داشته باشد.

این کشتی گیر 9 ساله گفت: اگر تصادفی نیامده اید در حال حاضر المپیک پاریس را هدف گرفته اید. نمی توان آینده را پیش بینی کرد دو مسابقه جهانی در پیش رو دارم و در صورت کسب صلاحیت و عضویت در تیم ملی در حال حاضر به فکر کسب افتخار در کشتی در جهان هستم.

وی با اشاره به انگیزه درونی خود از شکست تیلور تاکید کرد: من هرگز تسلیم نشدم و ادامه دادم. عامل اصلی موفقیت، تعقیب، تلاش و اراده است و نه ناامیدی.

قهرمان المپیک ریو در تشریح کشتی در ابتدای سال می گوید: قهرمانی که می خواهد به تیم ملی بپیوندد باید از 2 تا 3 سالگی شروع کند، البته هنوز معلوم نیست کجا می رود. چند نفر از دانشجویان سال اول از من پرسیدند که کشتی را شروع می کنم یا نه، گفتم الان یک سال تمرین کن، اگر تغییری در خودت دیدی ادامه پیدا می کند. از اول سال و 5-6 سالگی شروع به کار هم نتیجه نیت و پشتکار و استعداد یک کشتی گیر است.

وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت به وزن 5 کیلوگرم گفت: اگر می خواستم به وزن 5 کیلوگرم برگردم وزنم را تغییر نمی دادم. در همان زمان من 3 کیلوگرم وزن داشتم و قانون کاهش وزن یک روز زودتر بود. بعد از المپیک ریو وزنم به 2-6 افزایش یافت و وزنم را تغییر دادم و در عین حال احساس کردم شرایط خوبی دارم.

حسن یزدانی همچنین از پدر و مادرش، ملی پوشان تیم ملی کشتی فرنگی و کادر کشتی خانه، رشادت مسلم و امید اسماعیل پور، دو مربی این مربی قدردانی کرد و همچنین قدردانی کرد که مردم کجا می توانند. او را ببینید.شاید تصادفی باشد، اما اکنون به دلیل شرایط امکان پذیر نیست. من به خاطر سرگرمی هایمان آمده ام و رفته ام اما گاهی در مازندران و خود شهر این امکان وجود دارد و دوستی داریم که کار این دست را انجام دهیم تا در صورت امکان در خدمت عزیزانمان باشد. آنهایی که

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما