واکنش رئیس دیوان عدالت اداری به تحریک کارکنان قوه قضائیه

[ad_1]

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به رد کلیات طرح انتصاب ویژه قوه قضائیه در مجلس و اعتراضات اخیر کارکنان قوه قضائیه گفت:

به گزارش ایسنا، حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه مجمع عمومی با اشاره به انتصاب ویژه قوه قضائیه که هفته گذشته از سوی مجلس شورای اسلامی رد شد، گفت: انجام دهید. غیرقانونی اعتراض نکنید

رئیس دیوان عدالت اداری خاطرنشان کرد: رئیس دیوان عدالت اداری از ابتدای تصدی ریاست خود جلسات متعددی با نمایندگان مجلس و گروه های مختلف داشته و یکی از موضوعات مهم ترمیم حقوق کارکنان بوده است. وی گفت: با وجود اعلام آمادگی نمایندگان محترم برای تصویب این طرح، متاسفانه این طرح در مجلس شورای اسلامی رای نیاورد.

مظفری با تاکید بر اینکه این مطالبه به صورت قانونی و منطقی باز است و نباید مطرح شود، گفت: از نارسایی سیستم پرداخت در قوه قضائیه مطلع هستیم، اما به هر حال مصوبه ای در این زمینه نداریم. غیر واقعی

وی در ادامه گفت: باید آبروی قوه قضائیه حفظ شود و از سوی مسئولان محترم قوه قضاییه مطالبه شود و برای حفظ این جایگاه تلاش شود.

رئیس دیوان عدالت اداری خواستار راه‌های مناسب و قانونی را مورد توجه قرار داد و گفت: هنوز به پایان نرسیده‌ایم و نباید هیچ اقدامی برای برآورده کردن مطالبات انجام دهیم، زیرا دشمن می‌خواهد نابود شود. نباید اجازه داد حق ما برای ناامنی در برابر انقلاب اعمال شود.

مظفری با اشاره به اینکه دستگاه تبلیغاتی دشمن همواره سیاه نمایی می شود تا هیزمی بر آتش معیشت مردم بیافزاید، گفت: جایی برای مطالبه گری در خیابان ها نیست و شک نداریم که دشمن از این جریانات سوء استفاده می کند و این اعتراضات را ادامه می دهد. به نفع قوه قضائیه است». خیر

وی افزود: از اول انقلاب بودجه قوه قضائیه کم بوده و نظام حقوق و دستمزد در قوه قضائیه نیاز به تغییرات جدی دارد و حقوق کارکنان باید ترمیم شود اما این دلیل نمی شود که آب بر سر دشمن بریزد. کارخانه. دشمنان از طریق شما به اهداف خود می رسند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت آن در اسلام، جایگاه قوه قضائیه را خطیر و مستحکم توصیف کرد و گفت: (ص) مناسب ترین فرد برای عدالت است، زیرا احکام و دستورات را مستقیماً از خداوند دریافت کرده و شایستگی این شرایط حساس حقوقی و انسانی را دارد و می تواند ظرافت و دقت را درک و اجرا کند. از عدالت

وی در ادامه افزود: باید قضات را مهار کرد و در نتیجه آنقدر فراهم شد که کسی نتواند به آنها دخل و تصرف کند.

مظفری با تاکید بر اینکه ما سربازان فداکار انقلاب، نظام و امام زمان هستیم، گفت: البته قوه قضائیه زیر نظر امام و مقام معظم رهبری بوده و هست و همه دستگاه های اجرایی باید انقلابی باشند. قوه قضائیه باید انقلابی باشد، باید انقلابی بماند و انقلابی رفتار کند.

در نهایت رئیس دیوان عدالت اداری از پاسخ منطقی همکاران قضایی و اداری دیوان پس از اعلام عدم تصویب طرح ویژه قدردانی کرد و گفت: تسلیم می شوند اما همانطور که ما تسلیم نشده ایم. بیش از چهل سال نمی آییم و پایبند تصمیمات قانونی دولت و مجلس شورای اسلامی هستیم.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما